عمومی

پیمانکاران و مدیر عامل فلوریدا به میلیون ها دلار رضایت دادند اتهامات نقض FCA

پیمانکاران و مدیر عامل فلوریدا به میلیون ها دلار رضایت دادند
اتهامات نقض FCA

پیمانکاران مستقر در فلوریدا HX5 LLC، مدیر عامل آن مارگاریتا هوارد، و سرمایه‌گذاری مشترک وابسته HX5 Sierra LLC 7,759,693.92 دلار برای رسیدگی به اتهامات مربوط به نقض قانون نادرست پرداخت خواهند کرد. دولت ایالات متحده این شرکت ها و هوارد را به ارائه اطلاعات نادرست در مورد واجد شرایط بودن آنها برای قراردادهای واگذاری فدرال برای کسب و کارهای کوچک تحت مالکیت و کنترل افراد آسیب دیده اجتماعی و اقتصادی متهم کرد.

«قراردادهای واگذاری شرکت های کوچک کمک می کند. برایان ام. بوینتون، معاون اصلی دستیار دادستان کل، گفت: کسب و کارهای کوچک، از جمله شرکت های آسیب دیده اجتماعی، برای رقابت در اقتصاد آمریکا. “وقتی شرکت ها واجد شرایط بودن خود را برای چنین قراردادهایی به اشتباه معرفی می کنند، سایر مشاغل کوچک از فرصت های تجاری مورد نظر کنگره محروم می شوند.”

برنامه توسعه کسب و کار ۸ (a) اداره تجارت کوچک (SBA) که برای کمک به مشاغل کوچک طراحی شده است. تحت مالکیت و کنترل افراد محروم، با این ادعاها در کانون توجه قرار گرفت. متهمان ادعا کردند که شش قرارداد ۸(a) را از ۱ ژانویه ۲۰۱۵ تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ به طور متقلبانه خریداری کرده اند.

به طور خاص، دولت ادعا کرد که HX5 و هوارد در گزارش توزیع و پرداخت به آنها کوتاهی کرده اند. اعضای خانواده هاوارد و اطلاعات نادرست در مورد دارایی هاوارد به SBA ارائه کردند. اگر اطلاعات دقیق داده شده بود، منجر به حذف HX5 از برنامه SBA 8(a) می شد و HX5 Sierra را واجد شرایط قراردادهای ۸(a) کنار گذاشتن نمی کرد. با توجه به اظهارات نادرست ادعا شده، HX5 وضعیت برنامه ۸(a) خود را حفظ کرد و HX5 و HX5 Sierra قراردادهایی از ناسا، ارتش ایالات متحده و نیروی هوایی ایالات متحده دریافت کردند که واجد شرایط آنها نبودند.

«این نتیجه نشان‌دهنده تلاشی هماهنگ در میان شرکای آژانس ما است تا اطمینان حاصل شود که بی‌توجهی به یکپارچگی قراردادهای تجاری کوچک کنترل نمی‌شود.» دادستان ایالات متحده جیسون آر کودی گفت: برای ناحیه شمالی فلوریدا.

تسویه‌حساب شامل حل و فصل دعاوی تحت قوانین qui tam یا افشاگر قانون ادعاهای نادرست توسط Vantage Systems Inc است. مقررات Qui tam به طرف‌های خصوصی اجازه می‌دهد که از طرف ایالات متحده شکایت کنند و بخشی از هرگونه بازیابی را دریافت کنند.

این قطعنامه بر اهمیت صداقت و شفافیت در پیگیری قراردادهای دولتی تأکید می‌کند. برای کسب‌وکارهای کوچک، پیامدهای گزارش‌های نادرست و اقدامات گمراه‌کننده می‌تواند از نظر مالی ویران‌کننده باشد و منجر به آسیب به شهرت شود. از آنجایی که صاحبان مشاغل کوچک برای قراردادهای دولتی ارزشمند رقابت می کنند، حفظ یکپارچگی فرآیند برای ایجاد یک محیط رقابتی عادلانه بسیار مهم است.

برای آخرین، ما را در اخبار Google.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی