عمومی

صاحبان مشاغل روستایی می توانند برای تامین وجوه کمکی درخواست دهند ارتقاهای کارآمد انرژی

صاحبان مشاغل روستایی می توانند برای تامین وجوه کمکی درخواست دهند
ارتقاهای کارآمد انرژی

با برنامه‌های کمک مالی فراوانی که امروزه برای کسب‌وکارهای کوچک در دسترس است، مرتب کردن مرتبط‌ترین اطلاعات می‌تواند دشوار باشد. فهرست زیر شامل کمک‌های بلاعوض است که بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک ممکن است واجد شرایط دریافت آن باشند، همراه با چند جلسه اطلاعاتی که برای کمک به صاحبان کسب‌وکار در درک این فرصت‌ها طراحی شده‌اند. برای فهرست کامل به ادامه مطلب بروید.

کمک‌های مالی USDA REAP

وزارت کشاورزی آمریکا اخیرا اعطا کمک های مالی به چندین مزرعه کوچک و کسب و کار کشاورزی در سراسر مین و سایر ایالت های شمال شرقی به عنوان بخشی از برنامه انرژی روستایی برای آمریکا این برنامه به مزارع و دیگر صاحبان مشاغل کوچک روستایی که می خواهند از باد، خورشید و سایر منابع انرژی پاک استفاده کنند کمک های مالی و وام ارائه می دهد. این برنامه در حال انجام است و آخرین مهلت درخواست بعدی در ۱ ژوئیه ۲۰۲۴ است.

Michigan Going PRO Talent Fund

وزارت کار و فرصت های اقتصادی میشیگان اخیرا راه اندازی شد< /a> دور دوم صندوق استعدادهای درخشان Going PRO. از طریق این برنامه، کسب‌وکارهای میشیگان می‌توانند برای کمک به آموزش، توسعه یا حفظ کارمندان برای دریافت بودجه اقدام کنند. این صندوق در مجموع شامل ۱۱ میلیون دلار برای حمایت از مشاغل و کمک به کارکنان برای کسب مهارت و دسترسی به مشاغل با کیفیت است. برنامه های آموزشی واجد شرایط شامل آموزش در کلاس، آموزش در حین کار و کارآموزی است. مشاغل واجد شرایط می توانند از طریق Michigan Works درخواست دهند! مراکز شبکه ۱۰ مه آخرین مهلت درخواست برای این دور است.

برنامه سرمایه کسب و کار کوچک کانزاس سیتی

در کانزاس سیتی، میسوری، KC BizCare همکاری با بنیاد یوینگ ماریون کافمن و شرکت توسعه اقتصادی کانزاس سیتی برای ارائه استارتاپ سرمایه برای کارآفرینان محلی برنامه سرمایه کسب و کار کوچک کانزاس سیتی وام های کم بهره، کمک های بلاعوض و سایر انواع کمک های مالی را برای کسب و کارهای جدیدی که به دنبال رشد هستند، همراه با آموزش و کمک های فنی ارائه می دهد. همراه با چندین گزینه وام، این برنامه شامل کمک هزینه های کسب و کار خرد از ۱۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار است. دور بعدی درخواست برای این برنامه از ۱۳ می تا ۱۴ ژوئن اجرا می‌شود.

کمک‌های اضطراری صندوق امداد تورنادو اوهایو برای مشاغل کوچک

اتاق بازرگانی اوهایو، اتاق بازرگانی دریاچه هند و لوگان اتاق بازرگانی شهرستان به تازگی اولین دور از کمک های مالی اضطراری کسب و کارهای کوچک صندوق امداد تورنادو را به مشاغلی اعطا کرد که توسط گردباد F4 که حدود ۶ هفته قبل شهرستان لوگان را ویران کرده بودند آسیب دیده بودند. این دور تأمین مالی شامل حدود ۶۸۰۰۰ دلار کمک بلاعوض بود که ۵۰۰۰ دلار به هر کسب و کار اختصاص می یافت. با این حال، سازمان ها ۱۵۵۰۰۰ دلار برای این برنامه جمع آوری کرده اند. بنابراین دوره درخواست برای دور دوم بودجه اکنون باز. برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارها باید بتوانند آسیب فیزیکی یا خسارات عملیاتی ناشی از گردباد ۱۴ مارس را ثابت کنند و سایر معیارهای واجد شرایط بودن را رعایت کنند.

کمک‌های مالی و بودجه برای کسب‌وکارهای کوچک با NJEDA

سازمان توسعه اقتصادی نیوجرسی میزبان یک جلسه اطلاعاتی درباره کمک های مالی مشاغل کوچک در تاریخ ۱ مه ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مرکز هنرهای اجتماعی مدیسون این برنامه، “کمک مالی و تامین مالی برای مشاغل کوچک با NJEDA”، برنامه ای از شرکت توسعه اقتصادی شهرستان موریس و اتحاد توسعه اقتصادی شهرستان موریس است. این جلسه شامل اطلاعاتی در مورد برنامه های کمک مالی NJEDA Small Business، همراه با مروری بر سایر برنامه های NJEDA است که ممکن است از صاحبان مشاغل کوچک در سراسر جامعه حمایت کند.

Cal State Bakersfield Grants Webinar

Cal ایالت بیکرزفیلد میزبان یک وبینار این هفته در مورد برنامه های کمک هزینه تحقیق و توسعه فدرال برای مشاغل کوچک. این برنامه رایگان توسط کلی بیردن، مدیر مرکز توسعه کسب و کار کوچک Cal State Bakersfield میزبانی می شود، که چارلز ایسون، مشاور نوآوری و تحقیقاتی در کسب و کارهای کوچک نیز به وی ملحق خواهد شد. این برنامه محبوب ترین برنامه های فدرال برای کمک های مالی تحقیق و توسعه را پوشش می دهد، از جمله صلاحیت ها و الزامات واجد شرایط بودن که کسب و کارها برای دریافت بودجه باید رعایت کنند. آنها همچنین به سؤالات مستقیم شرکت کنندگان پاسخ خواهند داد.

تصویر: Envato


اطلاعات بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی