35 اشتباه در صفحه فرود
۳۵ اشتباه در صفحه فرود
صفحات مقصد با تشویق اقداماتی مانند درخواست اطلاعات بیشتر، خرید یا ثبت نام در خبرنامه، بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل میکند. اشتباهات رایج صفحه فرود می تواند منجر به کاهش نرخ تبدیل شود. یک صفحه با طراحی ضعیف می تواند منجر به نرخ پرش بالا شود که بازدیدکنندگان به سرعت آن را ترک می کنند. به اندازه کافی از این اشتباهات می تواند منجر به عدم اعتبار و اعتماد در کسب و کار شما شود. ایجاد صفحات فرود به درستی کلیدی است.
اهمیت یک صفحه فرود موثر
یک صفحه فرود با طراحی خوب ابزاری است که برای دستیابی به اهداف خاص ساخته شده است. اینها بازدیدکنندگان را از طریق یک وب سایت در سفرهای خاص راهنمایی می کنند. آنها باید شامل ناوبری آسان و یک طرح بصری جذاب باشند. یادگیری برای داشتن صفحه فرود موثر برای ایجاد صفحهای ضروری است که نه تنها بازدیدکنندگان را جذب میکند، بلکه آنها را به طور مؤثر به مشتریان تبدیل میکند.
- یک فراخوان برای اقدام (CTA) به صورت استراتژیک یک الزام است.
- صفحات فرود کارآمد در طراحی و پیامرسانی سازگاری دارند.
دراپ باکس فرود آمد صفحه یک مثال عالی است زیرا مختصر است، با یک عنوان واضح و یک CTA در بالا.
تأثیر اشتباهات صفحه فرود
خطاهای صفحه فرود می تواند به نرخ پرش بالا، جایی که بازدیدکنندگان سایت شما را به سرعت و بدون درگیر شدن با محتوای شما ترک می کنند. حتی مواردی مانند سرعت بارگذاری پایین می تواند باعث ناامیدی کاربران و رها کردن صفحه شود. مواردی که باید برای موبایل با طرحبندیهای مخدوش و دکمههای غیرقابل کلیک بهینهسازی شوند، معمولاً تبدیل نمیشوند.
اشتباهات رایج صفحه فرود که باید از آنها اجتناب کنید
برای ایجاد صفحات فرود عالی ، اجتناب از اشتباهات رایج بسیار مهم است. یک صفحه فرود موثر باید ارزش پیشنهادی را به وضوح بیان کند و بازدیدکنندگان را تشویق به اقدام کند. یک استراتژی خوب صفحه فرود به بازاریابان اجازه می دهد تا صفحات را با کمپین ها و مخاطبان هماهنگ کنند. هر صفحه با استراتژی مناسب یک هدف تبدیل دارد. بازاریابان می توانند با یک استراتژی خوب، ROI را در هر یک به طور دقیق اندازه گیری کنند.
همه این اهداف هستند. با اجتناب از اشتباهات زیر شروع کنید
۱٫ بارگیری بیش از حد صفحه فرود با اطلاعات
پاراگراف های طولانی و تصاویر بسیار زیاد، بازدیدکنندگان را از پیام اصلی منحرف می کند. صفحه فرود بسیار شلوغ کاربران را به چالش میکشد.
- حتماً محتوایی را که به CTA یا پیام اصلی کمک نمیکند ویرایش کنید. .
۲٫ عدم وجود یک فراخوان شفاف برای اقدام (CTA)
بدون یک فراخوان متقاعدکننده برای حراج، بازدیدکنندگان از یک صفحه فرود میتوانند از آنجا خارج شوند و یک تجارت کوچک میتواند فرصتی را از دست بدهد.
- <موثرترین فراخوانها در بالای صفحه قرار میگیرند و بهطور برجسته در صفحات فرود نمایش داده میشوند.
۳٫ بهینه سازی نکردن صفحه فرود موبایل
بهینه سازی نکردن صفحه فرود برای موبایل یک اشتباه بزرگ است. اگر اینها به طور مناسب بهینه نشده باشند، در صفحههای کوچکتر با طرحبندیهای مخدوش ضعیف نشان داده میشوند.
- پاسخ این است که رویکرد اول تلفن همراه را اولویتبندی کنید، با تمرکز بر یک تجربه کاربرپسند برای صفحههای کوچکتر.
۴٫ سرعت پایین صفحه
سرعت های آهسته مانع از تجربه کاربر و کاهش تعامل و در عین حال افزایش نرخ پرش می شود.
- برای جلوگیری از این امر، می توانید فایل های رسانه ای و تصاویر را برای کاهش اندازه و کاهش اندازه بهینه کنید. کیفیت را بالا نگه دارید.
۵٫ استفاده از عناوین عمومی
عنوان عمومی توجه بازار هدف شما را به خود جلب نمی کند.
- راه حل این است که برای نوشتن سرفصل های جذاب که حاوی کلمات کلیدی احساسی استراتژیک است.
۶٫ استفاده ضعیف از تصاویر و رسانه ها
تصاویر و رسانه های با کیفیت پایین می توانند حواس بازدیدکنندگان وب سایت شما را پرت کرده و گیج کنند.
- اطمینان حاصل کنید که تمام عناصری که استفاده میکنید با هویت برند و طراحی وبسایت شما همخوانی دارند. همه تصاویر را بهینه کنید.
۷٫ تراز نکردن صفحه فرود با محتوای تبلیغات
افزودن محتوایی که با صفحه فرود شما مطابقت ندارد، تجربه بدی برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند. نتیجه کاهش تبدیل و نرخ پرش بالاتر است.
- یک لحن ثابت و طراحی بصری می تواند این مشکل را حل کند.
۸٫ عدم وجود سیگنال های اعتماد
اعتماد کاربران با وب سایت هایی که فاقد سیگنال های اعتماد مناسب هستند، از بین می رود. اینها شامل توصیفات مشتری، تضمینها و اطلاعات تماس میشود.
- این راه حل شامل نشانهای امنیتی و همچنین گواهیهای SSL است.
۹٫ فرم های پیچیده
فرم های پیچیده و یا طولانی می توانند بازدیدکنندگان وب سایت شما را خاموش کنند. این میتواند نرخ رها شدن بالایی در حین تسویهحساب ایجاد کند.
- ویژگیهای تکمیل خودکار میتواند به سادهسازی این فرآیند کمک کند.
۱۰٫ آزمایش ناکافی
وقتی یک وبسایت برای طراحی عملکرد و سایر ویژگیها آزمایش نمیشود، فرصتهای بهینهسازی از دست رفته است.
- انجام آزمایش A/B روی عناصری مانند دکمههای فراخوان و طرحبندی میتواند عملی بودن را تعیین کند.
۱۱٫ برجسته نکردن ارزش پیشنهادی
بازدیدکنندگان یک وبسایت از مزایای منحصربهفرد ارائه شده در زمانی که بر ارزش پیشنهادی تأکید نمیشود، ایده خوبی نمیدانند.
- استفاده از نقاط گلوله به جلب توجه به مزایای محصولات و خدمات شما کمک می کند.
۱۲٫ نادیده گرفتن تجزیه و تحلیل و بازخورد کاربر
غفلت از بازخورد کاربر و تجزیه و تحلیل منجر به درک ناقص از انتظارات و نیازهای مخاطب می شود.
- نظرسنجی ها به جمع آوری اطلاعات مفید کمک می کنند.
۱۳٫ عدم پرداختن به نقاط درد بازدیدکننده
اگر نتوانید به نقاط درد کاربر رسیدگی کنید، وب سایت شما ممکن است با نرخ پرش بالا تمام شود.
- به روز رسانی های منظم در بخش پرسش های متداول کمک به رفع نیازهای در حال تحول بازار هدف شما.
۱۴٫ عناصر نام تجاری ناسازگار
شما می توانید هویت نام تجاری خود را در یک وب سایت با آرم ها، فونت ها، رنگ ها و رنگ های ناهماهنگ تضعیف کنید.
- استفاده از سیستم ها و یا الگوهای طراحی می تواند به کاهش این مشکل کمک کند. شماره.
۱۵٫ نادیده گرفتن شیوه های SEO
غفلت از تکنیک های سئو به معنای کاهش ترافیک ارگانیک است.
- انجام تحقیقات کلمات کلیدی و بهینه سازی توضیحات و عناوین متا برای جلوگیری از این اشتباه صفحه فرود کار می کند. اهمیت بهینه سازی صفحه فرود را نادیده نگیرید.
۱۶٫ استفاده نکردن از طرحهای رنگی موثر
رنگهایی که با پیام شرکت شما در تضاد هستند و با پیام شرکت شما همخوانی ندارند، میتواند منجر به عدم تعامل شود.
- ایجاد یک طرح رنگی هماهنگ میتواند در مورد آن باشد. استفاده از ابزارهای مناسب مانند Adobe Color برای جلوگیری از این اشتباه صفحه فرود.
۱۷٫ عدم موفقیت در ساده سازی ناوبری
اگر ناوبری وب سایت پیچیده باشد، کاربران ممکن است ناامید شوند. مراقب منوهای شلوغ و فقدان مسیرهای واضح باشید.
- همه منوها باید واضح و مختصر باشند. انجام آزمایش کاربر می تواند به جلوگیری از مشکلات کمک کند.
۱۸٫ نادیده گرفتن اهمیت سرفصلها و عنوانهای فرعی
خوانایی محتوا نیازمند زیرعنوانها و سرفصلهای تاثیرگذار است. این دو عنصر برای کاربران لازم است تا به اطلاعات ضروری توجه کنند.
- یکی از پاسخها ایجاد سرفصلهای توصیفی است که ماهیت محتوا را نشان میدهد. . سرفصلهای فرعی باید آن را به بخشهای قابل هضم تقسیم کنند.
۱۹٫ استفاده نکردن از محتوای ویدیویی
بدون محتوای ویدیویی، پیام شما به پتانسیل کامل خود نمی رسد و تعامل آسیب می بیند.
- ویدئویی را اجرا کنید که برای دستگاه ها و پلتفرم های مختلف مانند موبایل بهینه شده است. .
۲۰٫ استفاده بیش از حد از اصطلاحات تخصصی یا اصطلاحات فنی
بیش از حد اصطلاحات فنی و زبان صنعتی می تواند بازار هدف شما را بیگانه کند.
- تعریف اصطلاحات فنی بلافاصله زمینه را فراهم می کند. برای جلوگیری از این اشتباه صفحه فرود، حتماً از اصطلاحات ساده استفاده کنید.
۲۱٫ فاقد یا ضعیف بودن اثبات اجتماعی
بدون گواهی، تأیید یا بررسی، مطالب بازاریابی اعتبار را کاهش داده است.
- استفاده از سایتهای بررسی شخص ثالث به نفع شما میتواند تأییدیهها و موارد مثبت را به نمایش بگذارد. بازخورد.
۲۲٫ آزمایش نکردن طرحهای مختلف CTA
عدم امتحان کردن طرحهای مختلف دعوت به عمل (CTA) میتواند نرخ تبدیل را مختل کند.
- راهحل در آزمایش تنوع در متن، رنگ دکمهها نهفته است. و قرار دادن آزمایش چند متغیره را برای طرح های مختلف امتحان کنید.
۲۳٫ استفاده ناکارآمد از فضای سفید
محتوا برای پیمایش بدون فضای سفید کافی در طراحی چالش برانگیز است.
- یکنواختی در فاصله گذاری یک عامل اساسی در افزایش خوانایی است.
- تحقیق با مشتری می تواند به شما در درک ترجیحات بازار هدف کمک کند، بنابراین فقط ویژگی های کلیدی را برجسته کنید.< /li>
- این امر ضروری است. برای اولویتبندی سرفصلها، زیرعنوانها و نقاط گلوله بهگونهای که جزئیات مهم برجسته شوند و به راحتی در کپی صفحه فرود قابل دسترسی باشند.
- راه حل در بیان واضح مزایای محصول یا خدمات شما با استفاده از کلمات ساده و بدون زبان فنی است.
۲۷٫ بهینه سازی زمان بارگذاری برای تصاویر و رسانه ها
فایل های رسانه ای و تصاویری که به درستی بهینه نشده اند، می توانند سرعت بارگیری در صفحات فرود شما را کاهش دهند و منجر به نرخ پرش بالاتر شوند.
- نرمافزاری که تصاویر را بدون افت کیفیت فشرده میکند، پاسخ این سوال است.
۲۸٫ دست کم گرفتن قدرت گواهینامه ها
عدم استفاده از توصیفات مشتری به معنای از دست دادن قدرت استفاده از صدای مشتری واقعی است. اعتبار کسب و کار کوچک شما آسیب می بیند.
- مطمئن شوید که گواهینامه هایی را که استفاده می کنید از بخش های مختلف پایگاه مشتری خود متنوع کنید. آنها را تغییر ندهید یا ویرایش نکنید تا برای بازدیدکنندگان آنلاین معتبر و واقعی به نظر برسند.
۲۹٫ نادیده گرفتن مقررات GDPR و حریم خصوصی
اشتباهات بزرگی مانند نادیده گرفتن قوانینی مانند مقررات عمومی حفاظت از داده ها (GDPR) می تواند کسب و کار شما را در آب داغ قانونی قرار دهد. میتوانید با نام تجاری آسیبدیده و جریمههای سنگین مواجه شوید.
- دریافت رضایت صریح قبل از جمعآوری اطلاعات راهی برای جلوگیری از این نوع اشتباهات است.
۳۰ . شخصیسازی نکردن تجربه صفحه فرود
صفحات فرود عمومی که فاقد شخصیسازی هستند، به اولویتهای فردی بازار هدف شما پاسخ نمیدهند.
- راهحل این است که دادههای مشتری را برای شخصیسازی محتوا جمعآوری کنید تا بر پیشنهادات و توصیهها تمرکز کنید.
۳۱٫ استفاده از گرایش های طراحی قدیمی
وب سایتی که از گرایش های طراحی قدیمی استفاده می کند، می تواند منسوخ به نظر برسد. این میتواند منجر به کاهش تعامل و نرخ پرش بالاتر شود.
- انجام تستهای قابلیت استفاده برای برجسته کردن جنبهها و روندهای طراحی که نیاز به بهروزرسانی و بهبود دارند.
۳۲٫ عدم ارائه مشوقها برای تبدیل
اگر پاداش، پیشنهادات و تخفیفهای انحصاری ارائه نمیدهید، فقدان مشوقها میتواند مشتری را از خرید باز دارد.
- مشوقهای جذابی که منجر به تبدیل میشوند شامل تخفیفها و آزمایشهای رایگان است.
۳۳٫ عدم نمایش واضح اطلاعات تماس
اگر مشتریان را برای کسب اطلاعات بیشتر و پشتیبانی با پنهان کردن اطلاعات تماس به چالش بکشید، فروش خود را از دست خواهید داد.
- این باید به راحتی در فوتر یا سرصفحه قابل دسترسی باشد تا مشتریان بالقوه بتوانند به سرعت به آن مراجعه کنند.
۳۴٫ نادیده گرفتن اهمیت استراتژی پس از تبدیل
از تمرکز صرف بر فروش و نادیده گرفتن استراتژی پس از تبدیل خودداری کنید. این بدان معناست که میتوانید فرصتهای تقویت وفاداری و خریدهای تکراری را از دست بدهید.
- یک استراتژی خوب شامل توصیههای شخصی، برنامههای وفاداری و ارتباطات بعدی است.
۳۵٫ نادیده گرفتن آزمایش چند متغیره
اگر از آزمایش چند متغیره استفاده نکنید، اطلاعات آماری مانند نرخ تبدیل تجربه کاربر و عملکرد وب سایت را از دست خواهید داد.
- تست منظم می تواند به شما در بهینه سازی نرخ تبدیل کمک کند. از تستهای A/B روی اجزای مختلف استفاده کنید تا بهترین صفحه فرود را به دست آورید.
علاوه بر نکاتی که قبلاً ذکر شد، از نکات و ترفندهای صفحه فرود قاتل می تواند اثربخشی صفحات فرود شما را بیشتر کند.
بهترین روش ها برای بهینه سازی صفحه فرود
استفاده از سازندگان صفحه فرود می توانند به ایجاد صفحات بهینه که به طور موثر بازدیدکنندگان را تبدیل می کنند کمک زیادی کنند. به سرنخ ها یا مشتریان. چندین استراتژی کلیدی می تواند به شما کمک کند از اشتباهات رایج صفحه فرود لیست شده در اینجا جلوگیری کنید:
- همه صفحات باید در همه دستگاهها پاسخگو باشند. . بهینه سازی موبایل در اولویت است. تعداد زیادی از کاربران از طریق تلفنهای هوشمند خود به اینترنت دسترسی دارند.
- داشتن یک Call to Action (CTA) که از نظر بصری متمایز باشد، ضروری است.
- یک طراحی وبسایت بینظم و تمیز است. بهترین. به طور منطقی همه محتوا را سازماندهی کنید تا خوانایی را افزایش دهید.
- باید سریعاً نیازهای بازدیدکنندگان وب سایت خود را با یک پیشنهاد ارزش قانع کننده برطرف کنید.
- به یاد داشته باشید که آزمایش A/B را نیز اضافه کنید تا به شما نشان دهد کدام یک را نشان می دهد. عناصری مانند تصاویر و سرفصل ها باید اصلاح شوند. تجزیه و تحلیل همچنین برای تصمیم گیری های مبتنی بر داده ضروری است.
برای کسانی که به دنبال اصلاح رویکرد خود در ایجاد صفحه فرود هستند، استراتژی های جامع را در نحوه بهبود نوشتن و سئو بسیار ارزشمند است، زیرا این عناصر برای موفقیت هر صفحه فرود.
جنبه توضیح ابزارها/منابع نکات کلیدی پاک کردن عنوان عنوان باید فوراً توجه را جلب کند و ارزش پیشنهادی اصلی را منتقل کند. <. td class="column-3">تجزیه و تحلیل سرفصل ها، ابزارهای تست A/B.
آن را مختصر، قانع کننده و مرتبط با مخاطبان خود قرار دهید. کپی جذاب متن باید متقاعد کننده باشد و برجسته کردن مزایا. راهنماهای کپینویسی، دورههای آنلاین. بر مزایا بیش از ویژگیها تمرکز کنید و آن را حفظ کنید. خواننده پسند. عناصر بصری از تصاویر یا فیلم های با کیفیت بالا استفاده کنید که با پیام شما هماهنگ هستند. -۴ “> تصاویر باید کپی را تکمیل کرده و از پیام منحرف نشوند. فراخوانی به عمل (CTA) شامل یک دکمه یا فرم CTA روشن و برجسته است. ابزارهای بهینه سازی (CRO). خوانایی = “۸”> طراحی کاربر پسند طرح صفحه باید با تمرکز بر تجربه کاربر بصری باشد. TD> سیستم عامل های طراحی وب مانند Wix ، Adobe XD. بهینه سازی موبایل از صفحه فرود اطمینان حاصل کنید در دستگاه های تلفن همراه پاسخگو است. ابزارهای طراحی وب پاسخگو. عملکرد خوب. ۲ “> شامل عناصری که اعتماد ایجاد می کنند ، مانند توصیفات ، بررسی ها یا نشان های اعتماد. ۴ “> توصیفات معتبر یا نشان های اعتماد می توانند به طور قابل توجهی اعتبار را افزایش دهند. /td> اثبات اجتماعی را از طریق توصیفات مشتری ، مطالعات موردی یا شمارش کاربر نشان می دهد. داستان ها و تجربیات واقعی باعث ترغیب صفحه شما می شوند. = “ستون ۱″> بهینه سازی سئو برای بهبود دید موتورهای جستجو بهینه سازی کنید. Google Analytics. “> آزمایش و تجزیه و تحلیل به طور مداوم عناصر مختلف را آزمایش کنید و از تجزیه و تحلیل برای بهینه سازی استفاده کنید. Google Analytics ، ابزارهای تست A/B مانند بهینه سازی. > ۱۵۰w,https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/11/landing-page-mistakes-8-300×169.png 300w,https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com /2023/11/landing-page-mistakes-8-620×349.png 620w ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/11/landing-page-mistakes-8-6660×371.png 660wg 660 ,https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/11/landing-page-mistakes-8-768×432.png 768w,https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/ 2023/11/Landing-Page-Mistakes-8-850X478.PNG 850W ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/11/landing-page-mistakes-8-1024×576.png 1024 https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/11/landing-page-mistakes-8.png 1280w “size =” (max-width: 1280px) 100vw ، ۱۲۸۰px “decoding =” async ” عرض = “۱۲۸۰” قد = “۷۲۰” class = “ezlazyload size-full wp-image-1289010 AlignCenter” src = “داده ها: تصویر/svg+xml ، ٪ ۳csvg ٪ ۲۰xmlns = ٪ ۲۲http: //www.w3.org /2000/SVG ٪ ۲۲ ٪ ۲۰width = ٪ ۲۲۱۲۸۰ ٪ ۲۲ ٪ ۲۰Height = ٪ ۲۲۷۲۰ ٪ ۲۲ ٪ ۳E ٪ ۳C/SVG ٪ ۳E “alt =” اشتباهات صفحه فرود “ezimgfmt =” rs rscb12 src ng ngcb12 srcset “data-ezsrc = “https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/11/landing-page-mistakes-8.png”/>
سؤالات متداول: اشتباهات صفحه فرود
در اینجا پاسخ هایی آورده شده است سؤالات مکرر. تخصص فنی عمیق برای شروع کار ، اما درک اساسی از طرح وب سایت ، طرح های رنگی و سلسله مراتب بصری می تواند کمک کند. ابزارهای کاربر پسند مانند وردپرس و سازندگان صفحه مانند Squarespace وجود دارد که می تواند به صفحات فرود کمک کند.
هنگام استفاده از صفحات فرود جداگانه توصیه می شود؟ وقتی می خواهید بازارهای هدف متنوعی را به خود جلب کنید. یا هنگامی که شما کمپین های منحصر به فردی را انجام می دهید که به خدمات خاص ، محصولات و یا جمعیت شناسی اختصاص داده شده است. > بدترین اشتباه صفحه فرود برای جلوگیری از آن چیست؟
تصویر: عناصر Envato ، emporitphotos
۲۴٫ پیچیدگی بیش از حد پیشنهاد
پیشنهادی که با ویژگیها، اطلاعات و بستههای محصول غیرضروری سنگین میشود، میتواند مشتریان را از خود دور کند.
۲۵٫ عدم ایجاد ساختار سلسله مراتبی واضح
وقتی ساختار ظاهری برای محتوای شما وجود ندارد، بازدیدکنندگان یک وبسایت میتوانند جریان اطلاعات را درک کرده و دنبال کنند.
۲۶٫ عدم وضوح در پیامرسانی
پیامهای مبهم که حاوی واژههای تخصصی بیش از حد است میتواند خوانندگان را سردرگم کند. این ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که محتوا به صراحت به نقاط دردسر بازار هدف نپردازد.