عمومیمقالات

تجلیل از استعدادهای جدید: درخشش کارآفرینان نوظهور a نور بر کارآفرینان آینده دار

تجلیل از استعدادهای جدید: درخشش کارآفرینان نوظهور a
نور بر کارآفرینان آینده دار

مجله

SUCCESS امسال ۱۲۶ ساله شد. به عنوان یکی از طولانی ترین مجلات تجاری در ایالات متحده، مترادف با داستان هایی شده است که نوآوری را برجسته می کند و ذهنیت تجاری را تقویت می کند. و مجله با جوایز کارآفرینان نوظهور، که نوری را بر موج بعدی کارآفرینان می تاباند و دستاوردهای نوآوران.

سیسیلیا میس، سردبیر سابق SUCCESS Enterprises می‌گوید: «ما می‌خواستیم جایزه‌ای طراحی کنیم که تلاش و جاه‌طلبی کارآفرینانی را که وقف بازی طولانی هستند، به رسمیت بشناسد. “اینها صاحبان مشاغلی هستند که معمولاً در مدار جوایز زیر نظر رادار قرار می گیرند، اما این باعث نمی شود که کمک آنها به جهان کمتر ارزش داشته باشد.”

موفقیت سابقه طولانی در تجلیل از کارآفرینان دارد. این مجله کارآفرینان الهام‌بخشی را از مجموعه‌ای از پس‌زمینه‌ها معرفی کرده است، چه کوسه‌هایی از مخزن کوسه که در مورد نحوه تشخیص کسب‌وکارهای برنده و چه «باغبان گانگستایی» رون فینلی باشند به اشتراک گذاشتن نحوه استفاده از باغبانی برای آموزش به برای مراقبت از جامعه خود ارزش قائل هستید.

۵ درس که از کارآفرینان آموخته ایم

هر یک از این داستان‌ها از صفحات SUCCESS راه موفقیت را دوباره تعریف کرده‌اند—و به ایجاد این جوایز کمک کرده‌اند. همانطور که اولین جوایز کارآفرینان نوظهور را جشن می گیریم، در اینجا تعدادی از درس های کارآفرینی که در طول سال ها منتشر کرده ایم آورده شده است.

۱٫ موفقیت ممکن است متفاوت از آنچه انتظار داشتید به نظر برسد.

جیمی کرن لیما را در نظر بگیرید، که رویای خود را در مورد تلویزیون در روز پشت سر گذاشت تا پس از شروع بیماری روزاسه روی مصاحبه‌های زنده‌اش به عنوان مجری اخبار، خط آرایشی برای افراد مبتلا به بیماری‌های پوستی ایجاد کند.

«در جامعه ما اغلب به ما آموخته اند که هرگز تسلیم نشویم و هرگز تسلیم نشویم. و من فکر می کنم این توصیه خوبی است اگر می دانید در مسیری هستید که باید در آن باشید، “کرن لیما به SUCCESS در سال ۲۰۲۱ گفت. «اما من همچنین فکر می‌کنم به همان اندازه مهم است که بدانید چه زمانی یک رویا را رها کنید همانطور که بدانید چه زمانی باید به دنبال آن بروید.”

کرن لیما همراه با همسرش، شرکت خود را به نام IT Cosmetics در سال ۲۰۰۸ از اتاق نشیمن آپارتمان خود در استودیو سیتی، کالیفرنیا راه اندازی کرد. در سال ۲۰۱۶ توسط L’Oréal به مبلغ ۱٫۲ میلیارد دلار خریداری شد و در نهایت او را در Forbes لیست ثروتمندترین زنان خودساخته.

۲٫ موفقیت ممکن است شهودی باشد.

پایال کاداکیا، بنیانگذار پلت فرم انقلابی تناسب اندام ClassPass، در ابتدا کار خود را با مشاوره مدیریت آغاز کرد. شرکت Bain & Company قبل از اینکه شرکت رقص هندی خود را تأسیس کند، کمپانی رقص Sa، به عنوان یک پروژه پرشور در کنار اما او در دل خود احساس می کرد که در مسیر درستی نیست.

کاداکیا به SUCCESSگفت: «من با دو هویت زندگی می‌کردم. در سال ۲۰۲۰٫ «من این شغلی را داشتم که به آن رفتم و برایش هیجان‌زده نبودم. سپس در شب من این رقصنده، کارآفرین، فرد خلاق بودم. احساس می‌کردم دو نفر متفاوت هستم.»

یک شب، او ساعت‌ها بعد از کار در وب‌سایت‌های مختلف جستجو کرد و سعی کرد کلاس رقص را در زمان مناسب پیدا کند، و ایده ClassPass به ذهنش خطور کرد: عضویتی که می‌تواند دسترسی به مجموعه‌ای از استودیوهای تناسب اندام و سالن‌های ورزشی را فراهم کند تا مردم می توانند به راحتی راه هایی برای بهبود سلامت خود از طریق کلاس هایی که مطابق با علایق منحصر به فرد آنها باشد پیدا کنند. خوشبختانه برای بقیه ما، کاداکیا تصمیم گرفت دنبال کند شهود او و جهشی به سمت کارآفرینی انجام داد.

او گفت: «خواستن موفقیت ClassPass ناشی از یک مأموریت درونی بود که من بر خلاف آن داشتم، «اوه، پدرم می‌خواهد من این شغل را داشته باشم»، که دلیل بسیار متفاوتی برای ظاهر شدن است. ClassPass اکنون به ارزش بیش از ۱ میلیارد دلار.

۳٫ موفقیت باید قالب را بشکند.

در سال ۲۰۲۰، SUCCESS با مارک کوبان، کارآفرین میلیاردر خودساخته، سرمایه گذار، کوسه و مالک دالاس ماوریکس نشست و از او پرسید که چه نوع توصیه ای به کسی که قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارد می کند.

کوبان بلافاصله پاسخ داد: «سعی نکنید کارهای انجام شده را کپی کنید. سعی کنید راه های جدیدی برای انجام کارها پیدا کنید.”

کوبانی به کارآفرینان امیدوار پیشنهاد کرد که از خود بپرسند: «به نظر شما چه راه‌های جدیدی برای انجام کارها باید انجام دهیم تا روش انجام کارها را تغییر دهیم؟ آیا چیزی هست که شما می بینید که دیگران نمی توانند آن را ببینند؟ چگونه می توانید بازی را تغییر دهید؟»

او به SUCCESS گفت که “در ۲۰ سال آینده، او انتظار دارد ده ها مورد از آنچه که او “شرکت در کلاس جهانی و تغییر دهنده بازی” می نامد وجود داشته باشد که پس از سال ۲۰۲۰ تشکیل شدند.”

شاید برخی از SUCCESS جدیدترین کارآفرینان نوظهور فقط همین باشند.

۴٫ موفقیت می تواند از شکست سرچشمه بگیرد.

کندرا اسکات در کودکی به مد و طراحی علاقه داشت و در نهایت با پیروی از این عشق عمیق دو شرکت را تاسیس کرد: جعبه کلاه که در سال ۱۹۹۸ بسته شد و بعداً سرمایه گذاری او در جواهرات در سال ۲۰۰۲ که منجر به فعالیت حرفه ای او شد. .

کندرا اسکات اکنون یک تجارت میلیارد دلاری با بیش از صد مکان خرده فروشی در سرتاسر ایالات متحده، اسکات بیشتر موفقیت برند را مدیون اوست. تیم عالی و درس هایی که او آموخت پس از بسته شدن زودهنگام اولین شرکتش.

اسکات به SUCCESS گفت: «تجربه چیزی است که نمی‌توانید آموزش دهید.» در سال ۲۰۱۶. «این احساس را دارید که چگونه می خواهید حقوق و دستمزد را بسازید؟ چگونه می خواهید اجاره خود را بپردازید؟… اینها چیزهایی هستند که هرگز نمی توانید در یک کتاب یاد بگیرید. آن گره ای که در شکم شما را در نیمه شب از خواب بیدار می کند چیزی است که، تا زمانی که آن را زندگی نکرده باشید، نمی دانید که چگونه باید در آن گذر کنید… فکر می کنم داشتن چنین مبنایی … باعث شده است که من بسیار متفکر و متفکر باشم. مراقب باشیم که چگونه رشد کرده‌ایم و چه کرده‌ایم.»

اسکات گفت که از شکست خود سپاسگزار است و راهی که به شما این عزم را می دهد که می توانید حتی از بدترین ترس خود عبور کنید – زیرا قبلاً دارید.

۵٫ موفقیت را می توان برنامه ریزی کرد (تا حدی).

اگرچه راه اندازی یک کسب و کار بدون شک چالش برانگیز است، اما سارا بلیکلی، بنیانگذار Spanx، با SUCCESS صحبت کرد در اواخر سال ۲۰۱۵ در مورد اینکه چگونه خود را برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق آماده کرد، قبل از اینکه حتی بداند این تجارت چیست.

تحت نوع استراتژی حمله بهترین دفاع است، بلیکلی بر آمادگی‌هایی تمرکز کرد که بسیار فراتر از تجسم موفقیت بود – او فهرستی از نقاط قوت و ضعف خود را تهیه کرد و یک هدف نهایی را با جزئیات نوشت. به این ترتیب، شمال واقعی او همیشه در ذهن بود.

«بنابراین گفتم، خوب، می‌خواهم محصولی را اختراع یا ایجاد کنم که بتوانم آن را بفروشم که متعلق به خودم است و نه کس دیگری، و می‌خواهم آن را چیزی باشد که بتوانم به میلیون‌ها نفر بفروشم. و من می خواهم چیزی باشد که به مردم احساس خوبی بدهد. بلیکلی گفت: من آن را به طور خاص در ژورنال خود نوشتم. و من فقط به دنبال این بودم که چه زمانی در زندگی من ظاهر شود. من در حالت آماده باش بودم. روزی که پاها را از جوراب شلواری بریدم، بلافاصله شروع به تعقیب آن کردم. نمی‌دانستم که این ایده در نهایت «یک» خواهد بود یا نه، اما بلافاصله پس از وقوع آن در حرکت بودم.

تجلیل از کارآفرینان نوظهور 

هیئت داوری، کارآفرینان را بر اساس مجموعه‌ای از معیارها ارزیابی کرد و ۲۵ برگزیده را برای دریافت جایزه انتخاب کرد.

قاضی بیلی گلدبرگ گفت: «ما واقعاً به دنبال آن دسته از صاحبان کسب‌وکار تازه‌کار بودیم که علاقه عمیقی به کاری که برای رشد شرکت‌هایشان انجام می‌دهند و تأثیرگذاری نشان می‌دهند.

گروه متنوعی از برگزیدگان نهایی جوایز کارآفرینان نوظهور شامل جنسیت‌ها، قومیت‌ها و صنایع مختلف از خلاقیت و بازاریابی گرفته تا رسانه و فناوری است.

پاملا زاپاتا، قاضی گفت: «این افراد قلب و روح خود را در کسب و کار خود ریخته‌اند و خستگی‌ناپذیر تلاش کرده‌اند تا تأثیری ملموس برای نسل‌ها برجای بگذارند. “ما از نوآوری و اراده آنها شگفت زده شدیم و برای بقیه جهان هیجان زده هستیم که داستان آنها را بدانند.”

با تکمیل اولین جوایز کارآفرینان نوظهور، Meis تأیید می‌کند که می‌توانید انتظار داشته باشید در سال‌های آینده شاهد کارهای بیشتری باشید.

میس می‌گوید: «پذیرایی داوران ما و صنعت در مورد احترام به ستاره‌های در حال ظهور دلگرم‌کننده بوده است. «این کسب‌وکارهای کوچک‌تر یا کمتر شناخته‌شده، ناقص، نوآور و بخش مهمی از آینده کاری هستند، و موفقیت همچنان به دستاوردهای آن‌ها روشن خواهد شد.»

دوره نامزدی برای کارآفرینان نوظهور در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ بسته شد، پس از انتشار این شماره. برای دیدن برگزیدگان جایزه، به entrepreneurs.success.com مراجعه کنید.

این مقاله در ابتدا در مارس/آوریل ۲۰۲۳ ظاهر شد مجله SUCCESS. عکس‌ها توسط ©کریستوفر پتی/جیمی کرن لیما، ©ImagineChina Limited/Alamy Stock Photo، ©جاناتان زیزو و ©بن بیکر/ردوکس.

Megan Nicole ONeal 2 150x150 - تجلیل از استعدادهای جدید: درخشش کارآفرینان نوظهور a
نور بر کارآفرینان آینده دار

مگان نیکول اونیل نویسنده‌ای است که علاقه زیادی به داستان‌سرایی، سفر و در صورت امکان، ترکیب این دو دارد. آلوم UCLA در لس آنجلس زندگی می کند. به طور خاص کافی شاپ های غرب با وای فای به همان اندازه قوی و برشته های تیره. با مگان در توییتر به آدرس @megan_n_onealیا وب‌سایت او mnoneal ارتباط برقرار کنید. com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی