عمومیمقالات

مصاحبه موفقیت آماندا آرچر

مصاحبه موفقیت آماندا آرچر

آماندا آرچر Women of the Metaverse را به عنوان یک استودیوی خلاق، جمعی NFT و انکوباتور توسعه تاسیس کرد. برای حمایت از بنیانگذاران زن که وارد نسل Web3 می‌شوند. در سال ۲۰۲۲، آرچر و هم‌بنیان‌گذارش فرح سلنا، First Ape Wives Club را راه‌اندازی کردند، مجموعه‌ای از NFT PFP که اولین بازی زنانه را در متاورس The Sandbox هدایت می‌کند.

اکنون، اگر تعجب می‌کنید که همه اینها به چه معناست، اجازه دهید چند عبارت را خلاصه کنیم. NFT یک توکن غیر قابل تعویض است—یک دارایی دیجیتال منحصر به فرد که وب سایت فناوری The Verge به طور مفید آن را به عنوان چیزی شبیه به یک کارت تجاری بی نظیر توصیف می کند. PFP مخفف تصویر پروفایل است و نوعی NFT است که محبوبیت آن نزد افراد مشهور و شرکت‌ها در سراسر جهان افزایش یافته است.

Metaverse

Sandbox در نهایت یک دنیای مجازی است. این تنها مورد موجود نیست، اما بسیاری آن را یکی از پیشرفته ترین ها می دانند. پروژه‌ها در این پلتفرم مبتنی بر جامعه از نام‌های برجسته‌ای مانند اسنوپ داگ، آدیداس و مسترکارت می‌آیند – البته به سرمایه‌گذاری ۹۳ میلیون دلاری به رهبری SoftBank Vision Fund 2 اشاره نمی‌کنیم. جزء نسل سوم شبکه جهانی وب، معروف به Web3، که دارای اقتصادهای مبتنی بر توکن و سایر مزایای دنیای واقعی است.

با Women of the Metaverse، آرچر راه را برای نمایندگی زنان در این دنیای جدید شجاع هموار می کند. کلی باهاتا، مدیر بازاریابی دیجیتال در SUCCESS، در مورد نقش خود، منحنی یادگیری NFT و دلیل الهام گرفتن او از فیلم The First Wives Club با آرچر صحبت کرد.

این گفتگو برای طولانی بودن و وضوح ویرایش شده است.

از ابتدا شروع کنیم. شما اکنون در دنیای NFT هستید، اما اینگونه شروع نکردید.

آماندا آرچر: من اهل استرالیا هستم و در روابط عمومی بودم و در تجارت سرگرمی کار می‌کردم که مرا به لس آنجلس آورد. من خیلی برای تجارت بیرون می آمدم، بعد از مرگ مایکل جکسون با خانواده او کار می کردم و تمام روز روی آن کار می کردم – مصاحبه های بزرگ با مادر و دخترش. من شروع به تخصص در مصاحبه های مشهور و منحصر به فرد در جهان کردم، و آن زمانی بود که رسانه ها… همه چیز در مورد مجلات و روزنامه ها بود. از آن زمان، به طور اساسی تغییر کرده است. به رسانه های اجتماعی رفت، و ما مجبور شدیم تغییر کنیم روشی که ما به عنوان تبلیغات گران و افراد روابط عمومی تجارت می کردیم.

من دنیای جدید Web3، NFT و بلاک چین را یک فرصت بزرگ و یک تغییر دیدم در بازار. من می‌خواستم برای خودم و مشتریانم پیشی بگیرم، زیرا می‌دانستم که باید بر موج فناوری و ارتباطات به دنیا سوار شوی – و به نظر می‌رسید این راه جدیدی باشد. من فوراً پریدم و Women of the Metaverse را کنار هم قرار دادم و اولین پروژه ما First Ape Wives Club است.

این مسیر کاملاً از یک بخش صنعتی به بخش دیگر است. چگونه منحنی یادگیری را مدیریت می کنید؟

AA: ما در حال اجرای یک پروژه شاخص هستیم و مطمئن می شویم که یاد می گیریم (و از همه اشتباهات درس بگیریم) و خودمان این کار را انجام دهیم و بدانیم که افراد مناسب برای کار با چه کسانی و راه های درست انجام کارها چه کسانی هستند. این یک منحنی یادگیری سریع است. اما بله، همه چیز اینطوری شد. ما فقط به دنبال آن رفتیم، آن را جبران کردیم. شما از افرادی که با آنها کار می کنید یاد می گیرید – و این در حال تغییر است. شما نمی توانید در حال حاضر برای آن به دانشگاه بروید، بنابراین ما فقط در حال یادگیری هستیم.

چه چیزی الهام بخش شما برای خلق زنان متاورس بود؟

AA: دیدم که این بازار بسیار مردانه باز شد. حتی برخی از [پروژه‌ها] شبیه پروژه‌های [پشتیبانی زنان] بودند، اما مردان از آن‌ها حمایت می‌کردند، بنابراین فکر کردیم که زنان به یک صدا نیاز دارند. همچنین، من با تجاری سازی و پی بردن به چیزها بسیار دانا هستم. من می‌خواهم Women of the Metaverse مرکزی باشد که خالقان زن بتوانند در آن بیایند، و من می‌توانم به تجاری‌سازی پروژه‌هایشان کمک کنم و همه مشارکت‌ها را کنار هم بگذارم و بگویم: «در اینجا توسعه درست است، و این است که چگونه آن را به فروش خواهیم رساند. و شریک مناسب برای این کار اینجاست.» ما می‌توانیم شما را در این فرآیند راهنمایی کنیم، و این از طریق یادگیری این تجربه با First Ape Wives Club حاصل می‌شود. آیا فیلم باشگاه همسران اول را به خاطر دارید؟

بله، و من این نام را دوست دارم!

AA: از باشگاه اول همسران ساخته شد، زیرا دقیقاً به همین دلیل بود که ما آن را انجام می‌دادیم. مثل این بود که «بیایید یک باشگاه برای زنان ایجاد کنیم که می‌تواند به ساختن آنها و توانمندسازی آنها کمک کند به آنها نشان دهید چگونه پول در بیاورند.” این چیزی است که من به [هم بنیانگذارمان] فرح کمک کرده ام. او یک تاجر نبود او فوق‌العاده باهوش، خلاق و همه این چیزهای شگفت‌انگیز است، بنابراین می‌خواستم به او قدرت بدهم که وقتی مردها کوتاه می‌آیند، خودش خوب باشد. زنان می توانند به مردان متکی شوند، و سپس متوجه نمی شوند که چقدر شگفت انگیز هستند و به چه چیزی می توانند دست یابند.

مردم ممکن است متوجه نشوند که این دنیا فواید و مزایایی دارد. First Ape Wives Club چه چیزی را به دارندگان NFT ارائه می دهد؟

AA: همه این NFT‌ها را انجام می‌دهند و هیچ‌کس واقعاً نمی‌داند چه چیزی به دست می‌آورید…. کاری که ما در First Ape Wives Club انجام داده‌ایم این است که… یک ترکیب خوب ارائه کرده‌ایم. ما زندگی واقعی هستیم، بنابراین [یک برنامه مزایا] را برای رقابت با برنامه آمریکایی اکسپرس سیاه راه‌اندازی می‌کنیم. برنامه امتیازات هتل ما در واقع سفارشی‌تر از برنامه آنهاست. ما خوش شانس هستیم که ۲۰۰۰ هتل در سراسر جهان در برنامه خود داریم، مارک های مختلف: Four Seasons، Dorchester Collection، Peninsula، Sofitel، Regis، W. همه آنها در برنامه ما هستند…. وقتی از طریق ما رزرو می‌کنید، تحویل زودهنگام یا دیررس، صبحانه رایگان، اعتبار ۱۰۰ دلاری در اتاق دریافت می‌کنید تا از آن برای غذا، نوشیدنی، اسپا – هر آنچه که دوست دارید استفاده کنید. مارک‌های مختلف یادداشت‌های خوش‌آمدگویی و شامپاین از مدیر کل دریافت می‌کنند—شما تازه شروع به تجربه کردن این تجربه می‌کنید.

من فکر می کنم برای بسیاری از ما درک کامل این مفهوم دشوار است. چگونه آن را می بینید؟

AA: بنابراین همه این مزایا، همه آنها ابزاری برای NFT هستند. از آنجایی که متاورس بخش بزرگی از آنچه ما می‌شویم (Web3) خواهد بود، ما یک برنامه ارتباطی سیاه و سفید AmEx با تعداد زیادی مهمانی‌های جذاب و مارک‌های جالب ارائه می‌دهیم. این بر اساس یک رمز فناوری Web3 ساخته شده است، بنابراین مانند کارت عضویت شما NFT است. همانطور که در طول زمان پیشرفت می کنیم، خرید در metaverse را ایجاد می کنیم و شرکت مسافرتی ما در metaverse قرار می گیرد، و شما در حین رزرو آن تجربه را خواهید دید.

به نظر می‌رسد که با سایر بسته‌های امتیازات پرمخاطب رقابت می‌کند.

AA: برای ورود به برنامه کارت سیاه AmEx، باید واجد شرایط آن باشید و سپس ۲۰۰۰ دلار در سال بپردازید. ما کل این برنامه را به عنوان بسته عضویت راه‌اندازی در NFT خود قرار می‌دهیم، که برای هر فرد رایگان است، و این معمولاً از طریق ارجاع و هزینه ۵۰۰ دلاری هر سال است، اما ما از همه آن چشم‌پوشی کرده‌ایم. این چیزی است که اعضای ما دریافت می کنند. آنها تمام مزایای برنامه هتل را دریافت می کنند. و سپس علاوه بر این، ما چندین دربان، دربان قابل توجه، دربان رسانه ای در نقاط مختلف جهان داریم. اگر می‌خواهید آن را اجاره کنید، می‌توانیم ویلای پیرس برازنان در ساحل برود بیچ را برای شما تهیه کنیم. ما قبلاً این کار را انجام داده ایم. می‌توانیم بلیط‌های ردیف اول رولینگ استونز را در آخرین لحظه برای شما تهیه کنیم.

با نگاهی به آینده، چه چیزی شما را برای زنان متاورس یا به طور کلی فضا هیجان زده می کند؟

AA: آسمان محدودیت چیزی است که در شرف انتشار است. من خیلی هیجان زده هستم که یکی از اولین ها بودم و در واقع می توانستم نام زنان متاورس را داشته باشم، زیرا این نام را جذب می کند. به نظر می رسد این اولین به بازار است و ما می توانیم با همه این افراد شگفت انگیز اول به بازار و این شبکه باورنکردنی را زود [از همان ابتدا] بسازید، به طوری که وقتی مردم به آرامی خود را تطبیق می دهند، ما بتوانیم پیشرو برای آن باشیم. ما به این مهم اهمیت می‌دهیم که مطمئن شویم زنان در کسب‌وکار ما راهنمایی درستی دارند و حرکت‌های درست را انجام می‌دهند و پول زیادی به دست می‌آورند و به مردم الهام می‌بخشند. راه پیش رو قطعاً بر زنان متمرکز است.

این مقاله در اصل در شماره ژانویه/فوریه ۲۰۲۳ مجله SUCCESS منتشر شد.

fbbbd8461af28a48c7268995b200e017?s=100&d=mp&r=g - مصاحبه موفقیت آماندا آرچر

09fb67429f26328561a393617856baaa?s=100&d=mp&r=g - مصاحبه موفقیت آماندا آرچر

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی