عمومی

16 ایده تجاری جانبی

۱۶ ایده تجاری جانبی

اگر به‌دنبال ایده‌های تجاری کوچک هستید، به جای درستی آمده‌اید. در این مقاله، ۱۶ ایده کسب‌وکار مختلف را مورد بحث قرار می‌دهیم که می‌توانید در کنار آن شروع کنید. اینها ایده های کسب و کار کوچک برای مبتدیان عالی هستند.

کسب و کار جانبی چیست؟

بنابراین حضور جانبی یا تجارت جانبی چیست؟ این راهی برای کسب درآمد خارج از کار تمام وقت روزانه است. این می تواند چیزی باشد که به آن علاقه دارید یا فقط راهی برای به دست آوردن پول اضافی باشد.

Side Hustling برای پول اضافی در سال ۲۰۲۳

در سال ۲۰۲۳، حوزه کارآفرینی با فرصت‌های تازه، به‌ویژه در فضای دیجیتال، پر شده است. راه اندازی یک کسب و کار آنلاین به عنوان یک کار جانبی به چیزی بیش از افزایش درآمد تبدیل شده است.

این راهی برای خودسازی است که به شما امکان می دهد هم پول نقد اضافی به جیب بزنید و هم مهارت های ارزشمندی را تقویت کنید. با ظهور تجارت الکترونیک، تولید محتوا و خدمات مجازی، اکنون می‌توانید به راحتی در این پلتفرم‌های آنلاین سرمایه‌گذاری کنید.

این سرمایه‌گذاری نه تنها سود مالی ارائه می‌کند، بلکه شما را با امکانات گسترده آشنا می‌کند. دنیای کارآفرینی دیجیتال.

svg%3E - 16 ایده تجاری جانبی

چرا باید به راه اندازی کسب و کار خود به عنوان یک کار جانبی فکر کنید

راه اندازی یک کسب و کار در کنار هم می تواند یک ایده تجاری بسیار سودآور باشد. بسیاری از مردم تلاش های جانبی خود را به مشاغل تمام وقت تبدیل کرده اند. در اینجا ۵ دلیل برای شروع یک کسب و کار جانبی در سال ۲۰۲۲ آورده شده است:

  • کسب پول اضافی. یک شلوغی جانبی می تواند مقداری درآمد اضافی برای کمک به شما برای رسیدن به اهداف مالی خود فراهم کند.
  • خودسازی. این یک راه عالی برای یادگیری مهارت های جدید با تقاضای بالا است که می تواند در حرفه یا زندگی شخصی به شما کمک کند.
  • محل آزمایش. می‌توانید ایده‌های کسب‌وکار خود را قبل از اینکه به یک سرمایه‌گذاری تمام وقت متعهد شوید، آزمایش کنید.
  • اجتماعی‌تر باشید. این یک راه عالی برای ملاقات با افراد جدید و ایجاد شبکه است.
  • کار خود را رها کنید. شما می توانید با یک فشار جانبی پول زیادی به دست آورید. در برخی موارد، می‌تواند جایگزین درآمد شغلی شما شود.

بهترین ایده ها برای کسب و کار جانبی

اگر به دنبال یک ایده تجاری هستید، به جای مناسب. ما در شرف بررسی ۱۶ مورد از بهترین ایده های کسب و کار کوچک هستیم که می توانید شروع کنید.

۱٫ کسب و کار عکاسی

اگر از علاقه مندان به عکاسی هستید، در اینجا یک ایده شلوغ برای شما وجود دارد. چرا یک کسب و کار عکاسی راه اندازی نمی کنید؟ می‌توانید با فروش آنلاین عکس‌های خود، در رویدادهای محلی، درآمد کسب کنید، یا می‌توانید یک کسب و کار موفق در عکاسی عروسی داشته باشید.

۲ . Virtual Assistant

دستیارهای مجازی می توانند به کسب و کارها در انجام کارهای مختلف، از تعیین قرار تا خدمات مشتری، کمک کنند. می‌توانید از خانه کار کنید، رئیس خود باشید و برنامه‌ریزی خود را تنظیم کنید، که آن را به یک ایده تجاری جانبی عالی تبدیل می‌کند.

۳٫ مدیر رسانه‌های اجتماعی

مدیر رسانه‌های اجتماعی بودن راهی عالی برای کمک به کسب‌وکارها با حضورشان در رسانه‌های اجتماعی است. کسب و کارها پول خوبی برای مدیران رسانه های اجتماعی می پردازند تا پروفایل های اجتماعی خود را ایجاد و مدیریت کنند.

svg%3E - 16 ایده تجاری جانبی

۴٫ ایجاد دوره آنلاین

ایجاد دوره های آنلاین یک ایده عالی برای کسب و کار خانگی و راهی عالی برای کسب درآمد آنلاین است. می‌توانید دوره‌هایی را از آشپزی گرفته تا تجارت ایجاد کنید، و می‌توانید آنها را در سایت‌هایی مانند Udemy یا Skillshare بفروشید.

۵٫ Blogger

وبلاگ نویسی یک راه عالی برای کسب درآمد آنلاین با وب سایت خود است. می توانید وبلاگ خود را راه اندازی کنید یا می توانید به عنوان یک وبلاگ نویس مهمان برای سایت دیگری کار کنید. در هر صورت، می‌توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه منحصربه‌فرد خود در مورد موضوعات مختلف، درآمد کسب کنید.

۶٫ کسب و کار برنامه ریزی عروسی

برنامه ریزی عروسی می تواند یک تجارت بسیار سودآور باشد، و این یک راه عالی برای کمک به زوج ها برای برگزاری مراسم عروسی رویاهای خود است. /p>

۷٫ کسب و کار محوطه سازی

به عنوان یک طراح منظر، می توانید کسب و کاری را راه اندازی کنید که خدمات مراقبت از چمن را ارائه می دهد، یا می توانید در محوطه سازی برای عروسی ها و رویدادهای دیگر تخصص داشته باشید. .

۸٫ کسب و کار طراحی گرافیک

طراحان گرافیک مورد تقاضا هستند، و شما می توانید یک کسب و کار راه اندازی کنید تا به کسب و کارها در زمینه برندسازی و مواد بازاریابی خود کمک کنید.

ایده های جانبی بیشتر برای پول اضافی

کمک به کسب و کارهای محلی گاهی اوقات می تواند بهترین ایده تجاری به عنوان یک کار جانبی باشد، اما اینجا چند ایده دیگر برای شما جالب است.

۹٫ اقلام را در بازارهای آنلاین بفروشید

چیزهای اضافی در اطراف خانه دارید که دیگر نمی خواهید؟ چرا آن را به صورت آنلاین در سایت هایی مانند eBay یا Facebook Marketplace نمی فروشیم؟ می‌توانید پول اضافی خوبی به دست آورید، و حتی ممکن است برای آن کالای کمیابی که نگه داشته‌اید، خریدار پیدا کنید.

۱۰٫ اجاره اتاق یدکی در Airbnb

اگر یک اتاق اضافی در خانه یا آپارتمان خود دارید، می توانید با اجاره آن درآمد کسب کنید. در Airbnb می‌توانید با افراد جالبی از سراسر جهان ملاقات کنید، و می‌توانید در این فرآیند پول بیشتری به دست آورید.

۱۱٫ معلم آنلاین شوید

آیا در موضوع خاصی مهارت دارید؟ سپس می توانید با تبدیل شدن به یک معلم آنلاین درآمد کسب کنید. می‌توانید از طریق اینترنت به دانش‌آموزان آموزش دهید، و می‌توانید ساعات کاری خود را تنظیم کنید.

۱۲٫ یک سگ واکر باشید

اگر عاشق سگ هستید، چرا به عنوان یک سگ گردان کسب و کار راه ندهید؟ می‌توانید با سگ‌گردانی برای افرادی در جامعه‌تان که وقت ندارند سگ‌های خود را قدم بزنند، درآمد کسب کنید.

svg%3E - 16 ایده تجاری جانبی

۱۳٫ فروش محصولات چاپی بر اساس تقاضا

شما می توانید تی شرت، لیوان، کلاه و موارد دیگر را با بارگذاری طرح های خود در فروشگاه آنلاین خود بفروشید. به مکان‌هایی مانند Amazon Merch، Zazzle یا Redbubble. و ساخت طرح های خود با ابزار رایگانی مانند Canva آسان است.

۱۴٫ مربی شخصی

اگر از علاقه مندان به تناسب اندام هستید، می توانید کسب و کاری را به عنوان یک مربی شخصی راه اندازی کنید. شما می‌توانید به افراد کمک کنید تا اندام خود را حفظ کنند، و می‌توانید در این فرآیند مقداری پول اضافی به دست آورید.

۱۵٫ یک کسب و کار دست ساز راه اندازی کنید

آیا در تعمیر چیزهای اطراف خانه مهارت دارید؟ سپس می توانید یک تجارت دستی راه اندازی کنید. می‌توانید در کارهای مختلف، از نقاشی گرفته تا لوله‌کشی، به افراد کمک کنید.

۱۶٫ راه اندازی یک کسب و کار نظافتی

راه اندازی کسب و کار نظافت راهی عالی برای کسب درآمد است، و این کاری است که می توانید به تنهایی یا با تیمی از مردم می‌توانید خانه‌ها، دفاتر یا حتی مکان‌های رویداد را تمیز کنید.

svg%3E - 16 ایده تجاری جانبی

در عصر فریلنسینگ و اقتصاد گیگ، ایده های تجاری جانبی به وسیله ای محبوب تبدیل شده اند. افزایش درآمد فرد.

موثرترین ایده‌های تجاری جانبی نه تنها خدمات ضروری را ارائه می‌دهند یا به یک بازار خاص پاسخ می‌دهند، بلکه با علایق شخصی شما همخوانی دارند و اشتیاق شما را به سود تبدیل می‌کنند. شاید یک سرگرمی داشته باشید که بتوانید از آن کسب درآمد کنید یا یک مجموعه مهارت منحصر به فرد دارید که مورد تقاضا است.

حوزه مشاغل جانبی گسترده است، از صنایع دستی گرفته تا خدمات دیجیتال. صرف نظر از راهی که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که به دانش لازم برای رسیدگی به جنبه‌های مالی، به‌ویژه مالیات، مجهز هستید.

هر تلاش جانبی را که تصمیم دارید شروع کنید، حتماً راهنمای مالیات برای مشاغل جانبی شما.

چه تجارت جانبی را می توان با پول کم شروع کرد؟

در عصر دیجیتال، راه اندازی یک طرف تجارت بدون شکستن بانک به طور فزاینده ای امکان پذیر شده است. بازاریابی وابسته به عنوان یک نمونه برجسته برجسته است. با حداقل سرمایه گذاری اولیه، پتانسیل درآمد منفعل ثابت را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد بدون نظارت دائمی درآمد کسب کنید.

این را تصور کنید: در حالی که غرق در نمایش مورد علاقه خود هستید یا حتی در حال گرفتن برخی از Z، وب سایت خود هستید. می تواند درآمدزایی داشته باشد.

اساس بازاریابی وابسته در ارتقای محصولات یا خدمات از طریق محتوای خوب تنظیم شده است.

گام های اولیه شما شامل راه اندازی یک وب سایت با تمرکز بر تجربه کاربر است. ، و ایجاد محتوای ارزشمند متناسب با مخاطبان هدف شما.

از آنجایی که بازدیدکنندگان از طریق پیوندهای وابسته شما درگیر می شوند و خرید می کنند، کمیسیون دریافت می کنید. این مدل کسب‌وکار بر قدرت پلت‌فرم‌های آنلاین و امکانات گسترده‌ای که برای کارآفرینان با بودجه ارائه می‌دهند تأکید می‌کند.

svg%3E - 16 ایده تجاری جانبی

مقایسه ایده های تجاری جانبی

از آنجایی که در نظر می گیرید کدام کسب و کار جانبی برای شما بهترین است، درک آن ضروری است سرمایه گذاری بالقوه مورد نیاز، مقیاس پذیری و تعهد زمانی برای هر کدام. این جدول مقایسه یک عکس فوری سریع برای کمک به تصمیم گیری شما ارائه می دهد.

< /tbody>

< td class="column-3">متوسط

بالا

< td class="column-3">متوسط

ایده تجاری جانبی سرمایه گذاری اولیه مقیاس پذیری تعهد زمانی
تجارت عکاسی متوسط بالا بالا
دستیار مجازی کم متوسط انعطاف پذیر
مدیر رسانه های اجتماعی کم بالا متوسط
سازنده دوره آنلاین متوسط خیلی بالا ابتدا بالا
بلاگر
بلاگر پایین بالا انعطاف پذیر
تجارت برنامه ریزی عروسی متوسط بالا
کسب و کار محوطه سازی متوسط بالا فصلی
کسب و کار طراحی گرافیک کم متوسط
فروش اقلام در بازارهای آنلاین کم متوسط انعطاف پذیر
اتاق یدکی اجاره کنید در Airbnb پایین متوسط انعطاف پذیر
مدرس آنلاین شوید کم انعطاف پذیر
یک سگ واکر باشید کم متوسط انعطاف پذیر
فروش محصولات چاپی بر اساس تقاضا کم بالا متوسط
مربی شخصی متوسط متوسط بالا
دستورکار را راه اندازی کنید کسب و کار متوسط بالا انعطاف پذیر
یک کسب و کار نظافتی راه اندازی کنید کم< /td> بالا انعطاف پذیر

تصویر: $


اطلاعات بیشتر در: توسعه یک ایده
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی