عمومی

آینده اخبار: جریان و اعتبار

آینده اخبار: جریان و اعتبار

در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱، در خیابان های شهر نیویورک، یک تهیه کننده جوان، ریزه اندام و زن پاکستانی در حال راه رفتن دیده شد. با یک دوربین فیلمبرداری و صحبت با رهگذران پس از یکی از بزرگترین تراژدی های آمریکا. تقریباً بلافاصله، WWTI-TV در واترتاون، نیویورک، هجوم تماس‌ها را دریافت کرد: “او را از روی آنتن ببرید. ما نمی‌خواهیم تروریستی اخبار ما را بگوید.”

بیست سال بعد، هنا دوبا یک مجری خبر برتر با حرفه خیره کننده به عنوان خبرنگار ملی سابق برای CBS News، یک گزارشگر زنده با بورس نیویورک، یک استاد کمکی در کپیتال جامعه کالج و مدرسه پخش کنتیکت، و اخیراً یک مجری است. برای چدار نیوز — یک کانال خبری پخش جریانی جوان که شروع به رقابت با سه گروه بزرگ کرده است.

با گسترش رسانه های اجتماعی اخبار کابلی به‌ویژه اولین انقلاب انقلابی TikTok، به‌سرعت در زیر محبوبیت فزاینده استریم در حال فروپاشی است. فقط پنج سال پیش، زمانی که دوبا CBS را ترک کرد و به چدار پیوست، اعتراف کرد که ریسک کرده است. اما اکنون، او آن را “بهترین تصمیمی که تا به حال گرفته ام” می داند.

این بیشتر به دلیل کنترل خلاقانه ای است که اکنون دارد. با انتخاب داستان، مصاحبه با مهمانان، و حتی صحبت کردن به روشی خاص. به گفته دوبا، هزاره ها و ژن-زرها کمتر تحت تأثیر لحن خنثی اقیانوس اطلس شمالی هستند که خبرنگاران حرفه ای سال ها برای به دست آوردن آن آموزش می بینند. و در حالی که شبکه‌های قدیمی نگران حفظ ریاضی نسبت معینی از نمایش توسط، برای مثال، جفت کردن یک گزارشگر اقلیت با یک خبرنگار سفیدپوست هستند، دوبا می‌گوید بینندگان جوان‌تر اهمیتی نمی‌دهند – دو برزیلی ممکن است صفحه را به اشتراک بگذارند، و هیچ‌کس این کار را نمی‌کند. انگشت شمردن

مخاطبان آینده نیز کمتر احتمال دارد اخبار ساعت ۸ صبح را وقتی که می توانند در حلقه ها، میم ها و میم ها ورق بزنند، ورق بزنند. سایر انفجارهای سریع اطلاعات در هر زمانی از روز. همانطور که جک شفر می گوید، استریمینگ به بیننده اجازه می دهد تا تجربه خود را به همان روشی که می تواند در یک روزنامه یا وب سایت مرور کند، سفارشی کند. اگر این شما را متقاعد نمی کند، آن را از آمار بگیرید: طبق آمار Zippia، تخمین زده می شود که ۴٫۹ میلیون آمریکایی در سال ۲۰۲۲ کابل را قطع کنند. و از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰، درآمد خدمات پخش جریانی ایالات متحده ۳۴۰ درصد افزایش یافته است.

در حالی که هیچ شکی وجود ندارد که استریمینگ رسانه آینده است، اخبار کابلی هنوز زمانی که نوبت به دلارهای کلان می شود، جایگاه خود را حفظ کرده است. چگونه کانال های استریم می توانند به طور پایدار کار کنند؟ به گفته دوبا، منبع اصلی درآمد چدار و سایر سرویس‌های به سبک استریم، تبلیغات است. احتمال دیگر، همانطور که شفر اشاره می کند، اشتراک (à la Netflix و Hulu) است. ترفند واقعی این است که تبلیغات و گزینه‌های اشتراک را بر اساس جمعیت هدف تنظیم کنید.

وقتی نوبت به اخبار می‌رسد، نسل بعدی است. به دنبال چیزی بیشتر با انبوهی از اطلاعات متفاوت در نوک انگشتان ما، بینندگان به طور فزاینده ای شک دارند — به دلایل خوب. دوبا می گوید: «مردم دیگر نمی دانند به چه کسی اعتماد کنند. او معتقد است که این کاهش رتبه در گزارش تا حد زیادی به دلیل جنبه تاریک رسانه های اجتماعی است، جایی که دنبال کنندگان مهمتر از دانش و تخصص واقعی هستند. او می گوید: «این یک سابقه خطرناک برای روزنامه نگاران است. “امیدوارم زمینه و بینش بیشتری نسبت به استخدام فردی با چهار میلیون دنبال کننده TikTok وجود داشته باشد.”

آینده اخبار نیازمند است. بیش از یک میلیون نفر دنبال کننده یا فریب لحظه ای روزنامه ها و رسوایی ها. با ارزان شدن مازاد و اجتناب‌ناپذیر اطلاعات و سرگرمی‌ها، نسل بعدی سریع‌تر از دسیسه‌های سطحی افسون می‌شود. بنابراین در حالی که وسیله نقلیه جریان دارد، سوخت اصالت دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد ارزش‌گذاری رسانه، به Veristrat مراجعه کنید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc. com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی