عمومیمقالات

ظاهر خوب، احساس خوب، انجام کارهای خوب؟ نحوه لباس پوشیدن برای کار در سال 2023

ظاهر خوب، احساس خوب، انجام کارهای خوب؟ نحوه لباس پوشیدن برای
کار در سال ۲۰۲۳

هنگامی که بسیاری از کارمندان جابجا می شوند به کار از راه دور در طول همه گیری، سبک معمولی و نحوه لباس پوشیدن آنها نیز دستخوش دگرگونی شد. پاشنه‌ها در جاکفشی ماندند و رفت و آمد مکرر به خشک‌شویی‌ها در دوران زوم کفال غیرضروری شد – طبق تعریف Urban Dictionary، “کسب و کار در بالا، شلوار پیژامه در پایین” – همانطور که در خانه نشسته بودیم و از طریق رایانه با هم ارتباط برقرار می‌کردیم. .

این روزها، شرکت های زیادی به یک مدل هیبریدی ساختاریافته منتقل شده اند، به این معنی وقت آن است که کفال را در بیاوریم و شلوار ورزشی را برای ساعت ۵ بعد از ظهر ذخیره کنیم.

اما همانطور که در حال بررسی مجدد هستیم، خوب، همه چیزهایی که فکر می کردیم بعد از چند سال گذشته می دانیم، بیایید بررسی کنیم که آیا قوانین قدیمی برای لباس پوشیدن وجود دارد یا خیر. از نظر حرفه ای هنوز وجود دارند، و چگونه می توانند به شما کمک کنند تا در حرفه خود پیشرفت کنید.

لباس پوشیدن برای محل کار در زمان های قدیم

در حالی که بسیاری از فارغ التحصیلان اخیر و تغییر شغل ممکن است مجبور نبودند کت و شلوار بپوشند برای اطمینان از مصاحبه، به روزهای قبل از همه‌گیری مصاحبه برای اولین دوره کارآموزی یا شغل خود فکر کنید. اگر مرکز شغلی مدرسه‌تان به شما توصیه می‌کرد که حرفه‌ای بودن خود را تا حد امکان بالا ببرید، شاید اولین باری بود که یک کت و شلوار می‌خریدید و می‌پوشیدید.

مدیر عملیات منابع انسانی کریستینا تین در سال ۲۰۱۱ از مدرسه بازرگانی کالج خود فارغ‌التحصیل شد. ، و لباس های جدید برای مصاحبه خریده بود. قبل از شروع کارش در یک شرکت مشاوره بزرگ چهار نفره، او به خاطر می‌آورد که برای خرید کت و شلوار می‌رفت.

«شرکت یک کد لباس رسمی داشت، به طوری که اگر دامن می‌پوشید باید جوراب شلواری بپوشید و می‌بستید. کفش های پنجه،” او می گوید. “شروع زندگی کاری من در چنین محیطی محافظه کارانه واقعاً نحوه لباس پوشیدن من را شکل داد.”

همانطور که او به کار در دفتر ادامه داد، از دیگر همکاران و رهبری استفاده کرد و مجموعه ای را جمع آوری کرد. از لباس‌های حرفه‌ای، از جمله کت و شلوار، بلوز ابریشمی، دامن مدادی و تخت.

تین می‌گوید: «احساس می‌کردم محافظه‌کارانه‌تر لباس پوشیدن امن‌تر است – مثل معروف، بهتر است بیش از حد لباس پوشیده باشید تا کم‌پوش.» .

زمانی که او با همان شرکت در ژاپن نقشی را ایفا کرد، متوجه شد که فرهنگ از نظر لباس محافظه‌کارتر است. به عنوان مثال، زنان آنجا جوراب شلواری برهنه نمی پوشیدند، فقط جوراب شلواری مشکی می پوشیدند.

تاین مدتی در یک محیط اداری به کار ادامه داد – و سپس همه گیری فرا رسید. امروز، نقشی که او دارد کاملاً از راه دور است، که کمی رویکرد لباس کار او را تغییر داده است.

لباس خود را در مقیاس بزرگتر کنید

خواه در این زمینه هستید. دفتر یا کار از راه دور، Theine مدافع اجازه دادن به نوع ملاقات یا تعاملی که در حال انجام آن هستید، لباس شما را دیکته می‌کند.

او می‌گوید: «اگر جلسه‌ای داخلی باشد، ممکن است یک تی‌شرت ساده یا یک پارچه پشمی شرکتی بپوشم. «اگر جلسه مشتری باشد، ممکن است یک ژاکت کش باف پشمی زیبا روی تی شرتم بگذارم تا تماس را قبول کنم. من اخیراً یک دمو برای رهبری اجرایی انجام دادم و یک کت کت و شلوار روی بلوز پوشیدم، می‌خواستم اینطور به نظر بیایم که اگر در یک دفتر کار می‌کردم چگونه بودم. من لباس‌هایم را از کمر به بالا بسته به مخاطبان جلسه تغییر می‌دهم.»

در حالی که تئین از مشتری‌ها الگوبرداری می‌کند، او معتقد است که این لباس بد سلیقه نیست و حتی می‌تواند یک لباس قوی و بالقوه ارسال کند. پیام سودمند- پوشیدن بیش از حد حرفه ای.

او می گوید: «حتی اگر مشتری لباس خاکی و چوگان گلف می پوشید، اگر من کت و شلوار می پوشیدم، هرگز نامرتب به نظر نمی رسیدم.

>

پیام هایی که لباس شما ارسال می کند

چیزی که در این مدل هیبریدی جدید تغییر نکرده است؟ اینکه لباسی که برای پوشیدن انتخاب می‌کنید می‌تواند پیام‌های ناخواسته ارسال کند و درک شخصیت شما را تغییر دهد.

تین می‌گوید: «نمی‌خواهید چیزی از مطالبی که ارائه می‌دهید کم کند. «اگر من یک لباس خواب پوشیده بودم، ممکن است کسی برای شنیدن حرف‌های من مشکل داشته باشد، زیرا حواسش به چیزی که من می‌پوشم پرت می‌شود. این سطحی از حرفه ای بودن و احترام به دیگران است.”

تاین معتقد است که لباس پوشیدن حرفه ای برای کار می تواند به شما کمک کند جدی گرفته شوید و حتی شانس شما را برای ترفیع افزایش دهد.

” همیشه به من می گفتند برای شغلی که می خواهی لباس بپوش، بنابراین به عنوان یک زن فکر می کنم بهتر است حرفه ای تر لباس بپوشم. «شما می‌خواهید دامن یا لباستان به اندازه نوک انگشت باشد و نمی‌خواهید پاشنه بلند بپوشید. در حالی که برخی افراد ممکن است بگویند که این یک طرز تفکر جنسیتی است، اما این چیزها می‌توانند حواس‌پرتی را پرت کنند و از دیگران دور کنند که بتوانند شما را به عنوان رئیس یا رهبر تصور کنند.”

با کارآموزانی که با آنها کار می‌کند، Theine. کسانی را که تقریباً به همان شکلی که حضوری نشان می‌دهند، تحسین می‌کند.

«یکی از کارآموزان تابستانی ما برای مصاحبه‌اش کت و شلوار پوشیده بود، و نشان می‌داد که وزن زیادی گذاشته و به آن فکر کرده‌اند. او می‌گوید.

او همچنین وقتی لباس‌های حرفه‌ای برای کار می‌پوشند، از کسانی که مدیریت می‌کند تعریف می‌کند تا اعتماد به‌نفسشان را تقویت کند.

«اگر یک کارآموز زن است. با پوشیدن یک کت کت و شلوار خوش سلیقه روی لباس شیفتی، ممکن است بگویم “سالی، من عاشق کتت هستم، واقعا زیباست.” می گوید.

عکس توسط mavo/Shutterstock

Jill McDonnell 150x150 - ظاهر خوب، احساس خوب، انجام کارهای خوب؟ نحوه لباس پوشیدن برای
کار در سال 2023

جیل مک دانل یک نویسنده محتوا و متخصص ارتباطات در شیکاگو است. او دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری مجلات از دانشگاه میسوری-کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه دی پاول است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک رمان هیجان انگیز روانشناختی است.

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی