عمومی

کسب و کارها به لطف 2 چیز احساس آمادگی برای رکود اقتصادی می کنند که در حال ساختن اعتماد به نفس خود هستند

کسب و کارها به لطف ۲ چیز احساس آمادگی برای رکود اقتصادی می کنند
که در حال ساختن اعتماد به نفس خود هستند

علی‌رغم نگرانی‌های فزاینده در حوالی رکود اقتصادی، بسیاری از کسب و کارهای کوچک گزارش می دهند که برای مقابله با هر گونه ابهامات اقتصادی آتی.

در حالی که ۸۳ درصد از مشاغل کوچک درباره رکود اقتصادی داخلی ابراز نگرانی کردند، ۸۰ درصد از پاسخ دهندگان در یک مطالعه جدید از Kabbage گفت که آنها به شانس خود برای تحمل این اطمینان دارند. نظرسنجی شرکت فناوری مالی آنلاین مستقر در آتلانتا، که در آوریل انجام شد و ۵۵۰ پاسخ‌دهنده را در ۱۳ صنعت مورد بررسی قرار داد، به علاوه نشان می‌دهد که دلیل اصلی اعتماد آنها همه‌گیری، با ۳۱ درصد از پاسخ‌دهندگان اظهار داشتند که در نتیجه کووید-۱۹ احساس انعطاف‌پذیری بیشتری می‌کنند.

“برای صاحبان مشاغل کوچک، بیماری همه گیر مادر اختراع مجدد برای آنها بود، و آنها واقعاً به اصول اولیه بازگشتند، برت ساسمن، مدیر ارشد بازاریابی در Kabbage می گوید.

که شامل ایجاد نفوذ در فروش آنلاین برای برخی بود. برای دیگران، تمرکز بر ساخت برندهایشان و محافظت در برابر تورم، اعتماد بیشتری را ایجاد می کند. (توجه: اینها تنها دلایل ذکر شده بودند.) در اینجا بیشتر درباره این دو دلیل اصلی برای اینکه چرا کسب‌وکارهای کوچک احساس اعتماد می‌کنند، آشنا می‌شویم.

۱٫ آن‌ها قیمت‌ها را افزایش دادند

در بین رسیدن تورم به بالاترین حد ۴۰ سال گذشته و زنجیره‌های تامین مخروبه، کسب‌وکارهای کوچکی که قبلاً توسط Kabbage در ماه مارس مورد بررسی قرار گرفته بودند، به اشتراک گذاشتند. قیمت‌ها را به‌طور متوسط ​​۲۱ درصد افزایش دادند. در حالی که ممکن است مصرف‌کنندگان بخشی از این هزینه‌ها را جذب کرده باشند، کسب‌وکارهای کوچک اکنون هنگام بررسی افزایش قیمت‌ها در آینده از طناب محکمی عبور می‌کنند تا مبادا مشتریان خود را از دست بدهند. تورم همچنین بر جریان نقدینگی تأثیر می‌گذارد و کسب‌وکارها را وادار می‌کند تا به دنبال خطوط اعتباری باشند. برای کسب‌وکارهایی که خط اعتباری اعمال کرده‌اند یا قصد دارند در شش ماه آینده برای آن درخواست دهند، تقریباً نیمی از آنها (۴۶ درصد) از این وجوه برای پوشش هزینه‌های تورمی استفاده خواهند کرد. با توجه به اینکه فدرال رزرو در مسیر افزایش نرخ‌ها برای بقیه سال قرار دارد، احتمالاً هزینه‌های استقراض در طول زمان گران‌تر خواهد شد. به عبارت دیگر، در تامین سرمایه تعلل نکنید.

۲٫ آنها ارزش ویژه برند ایجاد کرده‌اند

تقریباً نیمی (۴۵ درصد) از کسب‌وکارها در حال آزمایش استراتژی‌های برندسازی جدید در مقایسه با قبل هستند. به گفته کبیج، زمان های همه گیر، به ویژه با توجه به تمرکز بر تجارت الکترونیک در چند سال گذشته. خواه کسب‌وکارها در حال آزمایش یک کانال رسانه اجتماعی جدید هستند یا ربات‌های چت را ادغام می‌کنند برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتری، کسب و کارهای کوچک به طور فزاینده ای به برندسازی و بازاریابی به عنوان یک مزیت رقابتی نگاه می کنند. ساسمن اضافه می‌کند که این امر همچنین باعث شده است که کسب‌وکارها به روش‌های فعلی خود از طریق یک لنز جدید نگاه کنند. او به مثال‌هایی اشاره می‌کند که کسب‌وکارهای محلی از کانال‌های نسبتاً استاندارد استفاده کرده‌اند، چه از طریق گروه‌های اجتماعی فیس‌بوک یا گسترش دامنه تبلیغات خود. ساسمن می‌گوید: «کارت‌های هدیه را دیدم که به‌طور برجسته آنلاین یا در فروشگاه قرار داشتند و واقعاً احساس می‌کنم که این کارت‌ها را به گونه‌ای گسترش داد که در گذشته چنین نبود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی