عمومی

5 نکته برای موفقیت در شبکه های آنلاین

۵ نکته برای موفقیت در شبکه های آنلاین

از زمان راه‌اندازی شرکت خودم در سال ۲۰۱۴، شبکه‌سازی مایه حیات توسعه کسب و کار جدید و شبکه های آنلاین یک جزء بزرگ بوده است. منظور من از شبکه‌سازی آنلاین دیدن تعداد اتصال لینکدین نیست، «لایک کردن» پست‌های افراد دیگر یا داشتن حساب در هر کانال رسانه اجتماعی جدیدی که راه‌اندازی می‌شود—من از کیفیت بر کمیت صحبت می‌کنم.

اکنون، تا حدی، شبکه‌سازی از هر نوعی که باشد دارای یک جزء اعداد است—شما افراد بیشتری را ملاقات می‌کنید و با آنها صحبت می‌کنید تا اینکه واقعاً مخاطبین یا مشتریان ارزشمندی شوید. با این حال، با استفاده از یک رویکرد هدفمند، متفکرانه و معتبر، می‌توانید شبکه آنلاین خود را بسیار موفق تر.

در اینجا پنج نکته وجود دارد که به شما کمک می‌کند بهترین استفاده را از شبکه‌های آنلاین ببرید:

۱٫ محلی را شروع کنید.

ممکن است هنگام استفاده از یک ابزار جهانی مانند اینترنت، این یکی غیرمعمول به نظر برسد، و در بسیاری از موقعیت‌ها رسیدن به فراتر از جغرافیای نزدیک شما منطقی است. با این حال، هنگامی که با شبکه آنلاین شروع به کار می کنید، ابتدا ارتباط با افراد در حیاط خلوت خود مزایای خود را دارد: اگر محلی باشید، ممکن است احتمال بیشتری وجود داشته باشد که با شما ارتباط برقرار کنند. -دیدار با چهره و ایجاد یک شبکه مستحکم به صورت محلی به ارتباطات با کیفیت کمک می کند تا بعداً ایجاد شود.

۲٫ یک ارتباط شخصی یا نقطه مرجع مشترک پیدا کنید.

هنگامی که به دنبال افرادی هستید که با آنها ارتباط برقرار کنید، از چیزهایی که ممکن است با آنها مشترک باشید شروع کنید – برای مثال، شهر مادری، دانشگاه مادر، کارفرمایان قبلی، باشگاه ها/سازمان ها، داوطلبان/دلایل، و غیره. اشاره به هر نقطه مشترکی که ممکن است با یک بالقوه به ایجاد ارتباط فوری کمک می کند و به آنها دلیلی برای ارتباط با شما می دهد. ارتباطات حرفه ای مرتبط بهترین هستند زیرا اعتبار ضمنی را نیز ارائه می دهند، اما حتی ارتباطات شخصی حداقل می تواند شروع کننده مکالمه باشد.

۳٫ چرااینفرد

وقتی با فردی که هنوز نمی‌شناسید تماس می‌گیرید، بسیار مهم است که دلیل روشنی برای ملاقات با این شخص خاص داشته باشید. این فراتر از پیشینه مشترک است – افراد زیادی وجود دارند که در دانشگاه مادر یا کارفرمای قبلی مشترک هستند. این به شخص دلیلی می دهد که چرا شما به طور خاص به آنها نیاز دارید، و بنابراین، آنها به احتمال زیاد مقداری از زمان ارزشمند خود را در اختیار شما قرار می دهند. به عنوان مثال، شاید شما یک حرکت شغلی را در نظر می گیرید از یک شرکت بزرگ به یک استارت‌آپ و فردی را شناسایی می‌کنید که مسیر شغلی مشابهی را دنبال کرده است، محلی زندگی می‌کند و اشتیاق شما به تجربه کاربری عالی—آن را با مخاطب احتمالی خود به اشتراک بگذارید و آنها متوجه خواهند شد که چرا می خواهید با آنها صحبت کنید و ممکن است تمایل بیشتری به کمک داشته باشند.

۴٫ به طور خاص چه چیزی را می خواهید؟

؟

این یک تمرین خوب است که قبل از هر جلسه کمی به این سؤال فکر کنید، اما به ویژه هنگامی که می خواهید با یک مخاطب جدید ملاقات کنید. این به شما کمک می کند تا درخواست را به وضوح ساختاردهی کنید و به مشتری بالقوه یک ایده متمایز از آنچه به دنبال آن هستید و اینکه آیا / چگونه می تواند کمک کند، می دهد. من شخصاً وقتی یک جلسه قهوه یا درخواست شبکه دریافت می کنم که مبهم است مانند “من می خواهم شما را ملاقات کنم” یا “من می خواهم مغز شما را انتخاب کنم” می ترسم. درعوض، تا جایی که می توانید به طور مشخص بیان کنید که چه چیزی را می خواهید یاد بگیرید، بحث کنید یا هر چیز دیگری را که امیدوارید از اتصال خارج شوید.

۵٫ جلسه را بخواهید.

فقط برقراری ارتباط با شخصی در لینکدین ارتباط ارزشمندی ایجاد نمی کند. اگر کسی هست که می‌خواهید از او بیاموزید، از او کمک بگیرید یا چیز دیگری دارد که می‌خواهید، باید در واقع با آن شخص صحبت کنید، ترجیحاً چهره به چهره (یا در صورت نیاز از طریق چت ویدیویی). وقتی یکی از دوستان توصیه‌های شبکه‌ای از جمله در حال ساختن یک ایمیل برای یک مخاطب حرفه ای جدید، من او را در مورد نکات ذکر شده در بالا راهنمایی کردم و یادداشت را با درخواست برای ملاقات با قهوه به پایان رساندیم. او از ارسال آن کمی عصبی بود، که من پاسخ دادم: “بدترین اتفاقی که می افتد این است که می گوید نه.” خندید و قبول کرد. نتیجه نهایی این است: اگر فقط بپرسید، از اینکه چند وقت یکبار مردم پاسخ مثبت می دهند، به طرز خوشایندی شگفت زده خواهید شد.

وقتی اولین یادداشت را می نویسید، در اینجا چند نکته دیگر برای موفقیت وجود دارد:

  • تا حد امکان از آدرس ایمیل حرفه‌ای آن‌ها استفاده کنید، ایمیل شخصی بهترین گزینه بعدی است و فقط در صورت لزوم از پیام‌رسانی رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید.
  • در یادداشت خود، از لحن «رسمی دوستانه» استفاده کنید. – به نظر می رسد که شما یک انسان واقعی هستید (در مقابل یک فیلمنامه عمومی)، اما آن را حرفه ای نگه دارید.
  • و در نهایت، پیگیری کنید! اگر بار اول پاسخی دریافت نکردید، معمولاً قبل از تسلیم شدن حداقل دو یادداشت دیگر می نویسم (مردم مشغول می شوند، ایمیل ها دفن می شوند). حتی پس از آن، چندین ماه پس از یادداشت اصلی خود چندین پاسخ دریافت کردم!

این مقاله در مارس ۲۰۱۶ منتشر شده و به روز شده است. عکس از GaudiLab/Shutterstock 

Sarah Faulkner 150x150 - 5 نکته برای موفقیت در شبکه های آنلاین

سارا باکلی فاکنر مالک مشاوره استراتژیک فاکنر است که به بینش عمیق مصرف‌کننده و بازار اختصاص دارد که نوآوری را به سمت رشد برندها هدایت می‌کند. قبل از شروع مشاوره خود، او ۱۴ سال را در Procter & Gamble گذراند که منجر به تحقیقات مصرف کننده و بازار در بین برندهای چند میلیارد دلاری و انکوباتورهای نوآوری شرکتی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی