عمومی

رویدادهای حضوری بازگشته اند. چگونه بر اساس فعالیت کسب و کارها در حال ایجاد تعادل بین مجازی و IRL

رویدادهای حضوری بازگشته اند. چگونه بر اساس فعالیت
کسب و کارها در حال ایجاد تعادل بین مجازی و
IRL

جهان از مجازی خستگی.

در طول همه گیری، بسیاری از فعالیت های گروهی به صورت آنلاین انجام شد. تمرین مشاوره تراکنش در شرکت مشاوره مدیریت RSM. اکنون، پس از نزدیک به سه سال انزوای اجتماعی، حضوری و فعالیت ها در حال عقب نشینی هستند. و این یک چالش ایجاد می‌کند.

هزینه‌های خدماتی مانند مسافرت، غذاخوری، و رویدادها به‌طور پیوسته در حال افزایش است. از ژانویه ۲۰۲۱، طبق گزارش ژوئیه از RSM. این خبر خوبی برای کسب‌وکارهای تجربی است که مجبور بودند در طول همه‌گیری همه‌گیر، به سرعت به فعالیت‌های فقط آنلاین بپردازند. تغییر تقاضای مشتری، افزایش هزینه‌های مواد، و تهدیدهای باقی‌مانده ناشی از افزایش COVID-19، کسب‌وکارهای تجربی را مجبور کرده است تا تعادلی بین پیشنهادات حضوری و جایگزین‌های مجازی در دسترس‌تر ایجاد کنند. در اینجا آمده است که چگونه سه شرکت متمرکز بر صنایع دستی راه‌های جدیدی برای جذب مشتری به صورت حضوری و آنلاین پیدا کرده‌اند.

به رویدادهای شرکتی توجه کنید

در طول همه گیری، استودیوی تولید عطر مستقر در نیویورک Olfactory ارائه شمع حضوری خود را متوقف کرد. -تجربه ساختن به دلایل ایمنی، و شروع به فروش نسخه مجازی ۸۵ دلاری برای هر نفر: مشتریان کیت های عطر نمونه و دعوت نامه ای برای تجربه یک جلسه Zoom با یک عطرساز دریافت کردند، که آنها را در فرآیند ساخت ترکیب سفارشی خود راهنمایی می کند. پس از جلسه، شرکت یک شمع تمام شده و تمام شده را برای مشتریان پست می کند. بنیانگذار جوزف ویتوریا، ۳۲ ساله، می گوید که این سرویس آنلاین به کسب و کار کمک کرد تا به طور موقت بسته شود، اما او متوجه شد که فروش در نزدیکی پایان سال ۲۰۲۰ کاهش می یابد زیرا مردم به رویدادهای حضوری بازگشتند.

که باعث شد ویتوریا به رویدادهای حضوری برگردد و بازار رو به رشدی را هدف قرار دهد: مشتریان شرکتی. او می‌گوید: «ما شرکت‌های بیشتری را دیده‌ایم که به ما مراجعه می‌کنند، زیرا آنها به بهانه‌ای نیاز دارند تا دور هم جمع شوند و برای اولین بار با یکدیگر ملاقات کنند. این رویدادهای پیوند تیمی به فروش Olfactory کمک کرد تا در سال ۲۰۲۱ ۳۰۰ درصد رشد کند. این شرکت از افشای درآمد سالانه خودداری کرد.

با این وجود، تغییر Olfactory به آنلاین نشان داد که ویتوریا دارای پایگاه های مشتریان در خارج از نیویورک است، از جمله مخاطبان قابل توجهی در کانادا. این باعث شد تا شرکت به بازوی مجازی خود ادامه دهد، حتی در حالی که به سمت حضوری برمی‌گردد. ویتوریا می‌گوید: «برای مصرف‌کنندگانی که می‌خواهند در مورد عطری که می‌خواهند وقت بگذارند، عملیات مجازی ما به آنها [زمان] اجازه می‌دهد تا از این سفر صمیمی لذت ببرند.

از جامعه خود حمایت کنید

بعد از افزایش حملات ضد آسیایی در طول همه گیری، تیسیا سیسوانتو، ۳۲ ساله، Lanterne Lab، یک استودیوی شمع سازی را در محله چینی منهتن، با هدف کمک به پیشبرد کسب و کار محلی افتتاح کرد. در همسایگی. Lanterne Lab که در آگوست ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد، آموزش‌های یک ساعته شمع‌سازی را با قیمت ۵۰ دلار ارائه می‌دهد. در حالی که مشتریان منتظر خنک شدن شمع‌هایشان هستند تا بتوانند با خیال راحت آن‌ها را به خانه منتقل کنند، سیسوانتو آنها را تشویق می‌کند تا کسب‌وکارهای دیگر را در اطراف کاوش کنند.

افزایش هزینه‌های مواد خام مورد استفاده برای شمع‌سازی و تاخیرهای زنجیره تامین، چالش‌هایی را برای کسب‌وکار نوپا ایجاد کرده است. اما شراکت‌های استراتژیک به Sisawnto کمک کرد تا فروش را افزایش دهد: در طول جشنواره نیمه پاییز، جشن سنتی چینی برداشت محصول که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، Lanterne Lab با برند جواهرات محلی Sublima همکاری کرد تا مهمانی محلی را میزبانی کند که در آن مشتریان از کیک‌های ماه سنتی چینی و آسیایی لذت می‌برند. هنر و صنعت سخت سلتزر، در حالی که خرید. حدود ۱۰ درصد از فروش این رویداد – که همچنین به جذب مشتریان جدید به استودیو کمک کرد – به سازمان اجتماعی محله چینی منهتن اهدا شد به محله چینی ها و Think! Chinatown خوش آمدید. درآمد این شرکت در سال ۲۰۲۱ ۵۰۰ درصد رشد کرد و درآمد در سال ۲۰۲۲ به بیش از ۱۰۰ هزار رسید. 

هنوز فعال است. کاملاً حضوری همچنان چالش برانگیز است و سیسوانتو می‌گوید که باید دائماً بودجه خود را تنظیم کند تا با اقتصاد در حال تغییر سازگار شود. سیسوانتو برای کمک به تقویت استارت‌آپ خود قصد دارد در سال ۲۰۲۳ درس‌های مجازی شمع‌سازی را راه‌اندازی کند که به گفته او به افراد بیشتری کمک می‌کند تا از این تجربه منحصربه‌فرد لذت ببرند.

یک ترجمه آفلاین یکپارچه ایجاد کنید

کریکت عظیما، در ۴۰ سالگی، بنیانگذار Cricket’s Candy Creations، در نوامبر ۲۰۲۱ پاپ آپ خود را در نیویورک راه اندازی کرد. خروجی آموزشی حضوری و او این کار را کرد: Cricket’s Candy Creations با افزایش تقاضا روبرو شده است و آزیما امیدوار است که در ۲۰۲۳ آن را به یک فروشگاه دائمی تبدیل کند.

انعطاف‌پذیری کلید رشد کسب‌وکار او در میان مشکلات اقتصادی و تغییر پروتکل‌های COVID-19، به‌ویژه هنگام کار با کودکان بوده است. اگرچه این تجارت قوی باقی مانده است، Azima گسترش فضای تجارت الکترونیک را فرصتی برای تنوع بخشیدن به درآمد می داند. Cricket’s Candy Creations اخیرا کیت های صنایع دستی آب نبات را راه اندازی کرده است که در سراسر کشور به فروش می رسد. آزیما امیدوار است که کیت‌های ۳۹٫۹۹ دلاری به افزایش تقاضا برای رویدادهای حضوری با معرفی کودکان و والدین با برند و شیرینی‌سازی به عنوان یک فعالیت جذاب کمک کند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی