خبر

رشد ۲۵ درصدی آهن اسفنجی

رشد ۲۵ درصدی آهن اسفنجی

به گزارش بازار، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران اعلام کرد درمجموع چهار ماهه امسال، دو میلیون و ۷۶۱ هزار تن شمش فولاد صادر شده که بیشترین حجم صادراتی فولادی‌هاست که ۲۴.۹ درصد بیش از میزان صادرلات آن در چهار ماهه ابتدایی سال گذشته است که در آن دو میلیون و ۲۱۱ هزار تن شمش فولاد (فولاد میانی) صادر شده بود.

بر این اساس، پس از آن، یک میلیون و ۸۵ هزار تن محصولات فولادی در این مدت صادر شده که درمقایسه با ۸۷۶ هزار تن صادرات چهار ماهه نخست سالِ گذشته، ۲۳.۹ درصد بیشتر است.

همچنین در چهار ماهه امسال ۹۲۷ هزار تن مقاطع طویل فولادی صادر شده که درمقایسه با ۷۴۰ هزار تن صادر شده در مدتِ مشابه سال گذشته، ۲۵.۳ درصد افزایش یافته است.

صادرات مقاطع تخت فولادی نیز از ۱۳۶ هزار تن در مجموع چهار ماه ابتدایی ۱۴۰۱ به ۱۵۸ هزار تن در مدت مشابه امسال رسیده که نشان از افزایش ۱۶.۲ درصدی صادرات این مقاطع فولادی دارد.

رشد صادرات، اما درخصوص آهن اسفنجی رکورد زده و افزایش ۲۴۹.۴ درصدی را به خود اختصاص داده است؛ درحالی که در چهار ماهه نخست سال گذشته حدود ۱۶۶ هزار آهن اسفنجی صادر شده بود، این عدد درمجموع چهار ماهه ۱۴۰۲ به ۵۸۰ هزار تن رسیده که بیشترین رشد صادرات را در این مقایسه آماری ثبت کرده است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی