خبر

تولید شمش روی افزایش می‌یابد

تولید شمش روی افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار بازار، حمید سلطانیانی ظهر پنج پنجشنبه در آیین بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه سرب و روی از صنایع مادر استان زنجان است، افزود: شمش روی، سرب و نقره و شمش سرب آلیاژی از تولیدات اصلی این شرکت است و در حال حاضر میزان تولید شرکت ملی سرب و روی ایران روزانه ۲۰ تا ۲۵ تن است.

وی افزود: شرکت ملی سرب و روی نماد پیشرو بودن در صنایع سرب و روی است، گفت: امسال ۴۴ پروژه عمرانی، محیط زیستی، تولیدی و فنی در این مجموعه عملیاتی شده که برخی از آنها به بهره برداری رسیده و برخی در دست اجرا است.

سلطانیانی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است تا با افزایش تولید سهم خود را در خنثی سازی تحریم‌ها ایفا کنیم، افزود: با وجود همه تلاش ها برای تحقق رونق تولید، مشکلاتی نیز پیش روی بخش تولید قرار دارد، اظهار داشت: رفع این مشکلات برخی در گرو اصلاح اسناد و قوانین داخلی و برخی نیز نیازمند یاری مسوولان اجرایی و قضایی است.

مدیرعامل شرکت ملی سرب و روی ایران با بیان اینکه این شرکت نماد پیشرو بودن در صنایع سرب و روی است، گفت: امسال ۴۴ پروژه عمرانی، محیط زیستی، تولیدی و فنی در این مجموعه عملیاتی شده که برخی از آنها به بهره برداری رسیده و برخی در دست اجرا است.

سلطانیانی افزود: شرکت ملی سرب و روی ایران به‌منظور ایجاد کارخانجات تولید شمش سرب و روی در سال ۱۳۶۰ در کیلومتر ۱۲ جاده قدیم زنجان – تهران تاسیس شده است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی