عمومی

تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده از حقوق مشاغل کوچک حمایت می کند به داوری

تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده از حقوق مشاغل کوچک حمایت می کند
به داوری

دیوان عالی ایالات متحده از حقوق صاحبان مشاغل کوچک برای حمایت از داوری به جای دعاوی پرهزینه در اختلافاتشان حمایت کرد. تصمیمی که در پرونده Coinbase Inc. علیه آبراهام بیلسکی صادر شد، تأیید می‌کند که داوری می‌تواند جایگزینی ارجح برای دعوا باشد، که اغلب می‌تواند وقت و منابع مالی ارزشمند را برای کسب‌وکارهای کوچک از بین ببرد.

این مورد بر روی پرونده های داوری تحت قانون داوری فدرال (FAA) متمرکز شده است، که تصریح می کند که طرفین توافق نامه داوری قراردادی این حق را در حین درخواست تجدید نظر در مورد امتناع دادگاه منطقه از اجبار داوری از دست نمی دهند. حکم دیوان عالی تایید قاطعانه FAA است و رسیدگی های حقوقی را تا حل و فصل مسئله داوری متوقف می کند. این امر به محافظت از صاحبان مشاغل کوچک در برابر بارهای سنگین دعوی قضایی کمک می کند.

فدراسیون ملی کسب و کار مستقل (NFIB)، یک گروه بزرگ حمایت از کسب و کارهای کوچک، در این پرونده به یک خلاصه دوستانه پیوست. به گفته بث میلیتو، مدیر اجرایی مرکز حقوقی کسب و کارهای کوچک NFIB، بار مالی یک دادخواست می تواند برای مشاغل کوچک فاجعه بار باشد، که بسیاری از آنها فاقد وکلای داخلی یا منابع لازم برای انجام محاکمه هستند. میلیتو خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که داوری بسیار مهم است و افزود: «حکم دادگاه عالی امروز از شرکت‌های کوچک در برابر دعاوی پرهزینه محافظت می‌کند، زمانی که پرونده در خارج از دادگاه بهتر حل و فصل شود.»

این تصمیم بر قدرت داوری در حل و فصل اختلافات تاکید می کند، راه حلی ساده تر و مقرون به صرفه تر از سنتی دعوی قضایی برای صاحبان مشاغل کوچک، که اغلب تحت محدودیت‌های مالی و زمانی فعالیت می‌کنند، حق داوری مانعی محافظتی در برابر تأثیرات مخرب احتمالی نبردهای حقوقی طولانی‌مدت می‌کند.

در این مورد، مرکز حقوقی کسب‌وکارهای کوچک NFIB درگیر است. بر تعهد خود به دفاع از حقوق صاحبان مشاغل کوچک در دادگاه های کشور تأکید می کند. در حال حاضر، NFIB در بیش از ۴۰ پرونده در دادگاه‌های فدرال و ایالتی در سراسر کشور و دادگاه عالی ایالات متحده فعال است.

این تصمیم مهم، اهمیت گنجاندن بندهای داوری در قراردادهایشان را به شرکت‌های کوچک یادآوری می‌کند. این استراتژی به طور بالقوه می تواند آنها را از نبردهای پرهزینه و طولانی دادگاه نجات دهد. این حکم همچنین بر اهمیت اطلاع‌رسانی در مورد تحولات قانونی تأثیرگذار بر عملیات و نتایج نهایی آنها تأکید می‌کند.

آخرین سرفصل‌ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی