عمومیمقالات

به این فکر می کنید که چگونه یک فرد صبحگاهی شویم؟ این 8 را امتحان کنید تکنیک

به این فکر می کنید که چگونه یک فرد صبحگاهی شویم؟ این ۸ را امتحان کنید
تکنیک

اگر اولین تعامل معنی‌داری که هر روز صبح دارید با دکمه چرت زدن است، احتمالاً خود را یک فرد صبحگاهی نمی‌دانید. اما اینکه آیا شما یک فرد صبحگاهی هستید به همان اندازه که با تنظیمات ژنتیکی پیش فرض شما ارتباط دارد، به نحوه مواجهه شما با صبح ها نیز مربوط است. اگر فکر می کنید تبدیل شدن به یک فرد صبحگاهی برای شما مفید است، می توانید به تدریج از جغد شب تا خرچنگ صبح با چند تکنیک. به هر حال، صبح‌ها نسبت به کسانی که دیرتر از خواب بیدار می‌شوند، شادتر، سازنده‌تر و در حل مشکلات بهتر عمل می‌کنند.

پس چه کاری می‌توانید انجام دهید تا تغییر را انجام دهید؟ این نکات را بخوانید، ببینید چه چیزی برای شما مفید است و آنها را امتحان کنید. به زودی آدم صبح می‌شوی و با پرندگان اولیه بلند می‌شوی.

۱٫ یک برنامه روتین شبانه ایجاد کنید.

یک بخش مهم در تبدیل شدن به یک فرد صبحگاهی این است که به روش صحیح بخوابید. این به این معنی نیست که زودتر تحویل بگیرید. به این معنی است که برنامه‌ای تنظیم کنید که بیدار شدن از خواب خسته‌کننده را به بخشی هیجان‌انگیز و کارآمد از روز تبدیل کند. شب قبل صبحانه خود را تا حد امکان آماده کنید. به عنوان مثال، اگر می‌دانید که می‌خواهید یک املت سبزیجات بخورید، سبزیجات را خرد کرده و یک شب در یخچال نگهداری کنید. این میزان تفکری را که باید برای پختن صبحانه داشته باشید به حداقل می رساند. همچنین به احتمال زیاد به جای گرفتن گرانولا در هنگام خروج از در، به اولین وعده غذایی سالم تر منجر می شود.

همچنین مهم است که قبل از خواب برای خود اهدافی تعیین کنید. فهرستی از سه کاری که می خواهید روز بعد انجام دهید تهیه کنید. این می تواند به کاهش میزان دویدن ذهن شما در شب هنگام فکر کردن به چیزهایی که باید روز بعد با آنها برخورد کنید، کمک کند. اهداف خود را بیشتر در مورد کارهای خانه و سرگرمی‌ها به جای کار در نظر بگیرید، مانند شستن لباس‌ها، خواندن مقاله‌ای که یک ماه پیش نشانه‌گذاری کرده‌اید و خرید برای تولدها و تعطیلات آینده.

به خاطر داشته باشید: به گفته Merriam-Webster، تعریف روتین “یک دوره منظم رویه” است، به این معنی که آن را تغییر ندهید. روال ها به بدن شما کمک می کنند تا بداند چه زمانی زمان خاموش شدن است، که خوابیدن را آسان تر می کند.

۲٫ با داشتن یک خواب خوب در شب، یک فرد صبحگاهی شوید.

همانطور که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها توصیه می کند، وقتی ۷ تا ۹ ساعت در شب می خوابید، صبح زودتر از خواب بیدار شوید. بنابراین هر شب بهترین خواب ممکن را داشته باشید توسط اطمینان حاصل کنید که اتاق شما پناهگاه مناسبی برای خواب است، ورزش روزانه، یافتن بهترین موقعیت خواب برای شما و موارد دیگر.

۳٫ یک لیوان آب بنوشید.

نوشیدن آب در صبح باعث می شود احساس هوشیاری بیشتری داشته باشید. پس دو لیوان آب کنار تخت خود نگه دارید. به این ترتیب، اگر تشنه شدید، یک نوشیدنی در طول شب می‌نوشید و زمانی که از خواب بیدار می‌شوید، یکی می‌نوشید.

۴٫ برای تبدیل شدن به یک فرد صبحگاهی راحت باشید.

این روند را با تنظیم زنگ ساعت دو ساعت زودتر از حد معمول شروع نکنید و انتظار داشته باشید که بیدار شوید—زیرا این کار را نمی کنید. به تدریج ساعت خواب و بیدار شدن خود را تنظیم کنید تا تغییر غیرطبیعی به نظر نرسد.

هر روز، ساعت خواب و زنگ بیدار شدن خود را ۵ دقیقه زودتر از روز قبل تنظیم کنید تا زمانی که به خواسته خود برسید. زمان خواب و بیدار شدن می‌توانید با تنظیم زنگ ساعت فقط ۱ دقیقه زودتر هر روز تا زمانی که به زمان بیدار شدن هدف خود برسید، آن را حتی کندتر کنید. اگرچه این کار بیشتر طول می کشد، اما احتمال اینکه به اهداف اولیه شما پایبند باشید نیز بیشتر است.

۵٫ تلفن خود را زمین بگذارید.

درگیر شدن با فناوری قبل از خواب مغز شما را تحریک می کند و می تواند باعث ترشح کورتیزول شود. این هورمون استرس می تواند از به خواب رفتن شما جلوگیری کند. به علاوه، نور آبی تولید شده توسط فناوری بدن شما را دلسرد می کند. از تولید ملاتونین – هورمون «وقت خواب است» – در بدن شما. این بدان معنی است که نه تنها به خواب رفتن سخت تر است، بلکه خواب شما آرام تر است. سعی کنید تلفن خود را حداقل یک ساعت قبل از خواب بخوابانید.

آیا زنگ ساعت روی تلفنتان است؟ وقتی زنگ ساعت شما در صبح به صدا درآمد، در مقابل وسوسه بلند کردن آن و بررسی اعلان‌های خود مقاومت کنید. هنگامی که تلفن شما در دست شما است، وسوسه بررسی رسانه های اجتماعی یا ایمیل وجود دارد. و نشستن در رختخواب به مدت یک ساعت و با پیمایش گوشی خود، در وهله اول هدف از تبدیل شدن به یک فرد صبحگاهی را ناکام می گذارد. امروز صبح را در مورد خود قرار دهید و نه چه چیز دیگری در دنیا می‌گذرد.

۶٫ با طلوع با خورشید یک فرد صبحگاهی شوید.

کاهش قرار گرفتن در معرض نور روز باعث تاخیر در ساعت داخلی بدن شما می شود. بیدار شدن با نور خورشید به همگام سازی طبیعی ساعت داخلی شما کمک می کند، بنابراین با پرده های باز بخوابید و در طول روز زمان زیادی را بیرون از خانه داشته باشید. اگر برای خوابیدن به پرده های خاموشی نیاز دارید، از ساعت زنگ دار شبیه ساز سحر استفاده کنید.، و آن را فعال کنید تا ۳۰ دقیقه قبل از زمان بیدار شدن دلخواه شما شروع شود.

۷٫ در برابر وسوسه چرت زدن مقاومت کنید.

وقتی دکمه چرت زدن را فشار می‌دهید و به خواب می‌روید و از خواب خارج می‌شوید، به احتمال زیاد مغز خود را به حالت شروع چرخه خواب باز می‌گردانید. در نظر داشته باشید که ساعت زنگ دار خود را در سمت دیگر اتاق نگه دارید، بنابراین برای خاموش کردن آن باید از رختخواب بلند شوید.

وقتی ناتان چای، بنیانگذار Five Years to Financial Freedom، این کار را انجام داد، متوجه شد که «به ندرت به حالت «پنج دقیقه دیگر» برمی‌گشت.

۸٫ هر روز ورزش کنید تا یک فرد صبحگاهی شوید.

این ممکن است برای برخی دور از ذهن به نظر برسد، اما ورزش صبحگاهی می تواند روز شما را مثبت شروع کند. همچنین به ایجاد روتین موثر تناسب اندام کمک می کند.

اما به جای اینکه اول صبح به باشگاه بروید، ورزش آرام تری را انتخاب کنید. به طور متناوب پیاده روی در محله خود و یوگای کم شدت را در نظر بگیرید. ورزش صبحگاهی می تواند متابولیسم شما را افزایش دهد و اطمینان حاصل کند که قبل از اینکه روز پرمشغله برنامه شما را ببرد، تمرین می کنید.

این مقاله در ابتدا در آوریل ۲۰۱۶ منتشر شد. و به روز شده است. عکس توسط Big blue/Shutterstock.com

SUCCESS Staff 150x150 - به این فکر می کنید که چگونه یک فرد صبحگاهی شویم؟ این 8 را امتحان کنید
تکنیک

موفقیت راهنمای شما برای پیشرفت شخصی و حرفه ای از طریق الهام، انگیزه و آموزش است.

< div class="m-a-box-item m-a-box-avatar" data-source="local"> Nathan Chai 150x150 - به این فکر می کنید که چگونه یک فرد صبحگاهی شویم؟ این 8 را امتحان کنید
تکنیک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی