عمومی

آنچه که صاحبان مشاغل کوچک باید در مورد داده ها و اطلاعات بدانند A.I.

آنچه که صاحبان مشاغل کوچک باید در مورد داده ها و اطلاعات بدانند
A.I.

بنیان‌گذاران با جریان بی‌پایانی از پیام‌رسانی پیرامون داده‌ها و هوش مصنوعی: بازاریابی از فروشندگان، درخواست های سرمایه گذاران، و سرفصل هایی که نشان می دهد بسیاری از شرکت های دیگر با داده های خود پیش می روند و A.I. تلاش ها. کریستینا بلمن، موسس و مدیر عامل شرکت LEVO، یک شرکت ماشین‌های تزریق مستقر در کلرادو، می‌گوید: «من در حال غرق شدن در بازاریابی فناوری هوش مصنوعی هستم. “این وحشی است!”

اولین چیزی که باید درک کنید این است که چرا همیشه در مورد داده ها و A.I می شنوید. در یک نفس A.I. الگوریتمی است که در ابتدایی ترین سطح خود فرآیندی است که یک چیز را می گیرد و چیز دیگری را خروجی می دهد. اما درست مانند خودرویی که نمی‌تواند گاراژ را بدون سوخت ترک کند، الگوریتم‌های یادگیری ماشین به حجم زیادی از داده‌ها برای تغذیه کار خود نیاز دارند. به نوبه خود، درست مانند سوخت استخراج و پردازش می شود تا برای وسیله نقلیه شما قابل استفاده باشد، بسیاری از با ارزش ترین داده ها از فرآیندهای یادگیری ماشین به دست می آیند. خط آخر: یکی بدون دیگری کاربرد چندانی ندارد. پس فقط بدانید که وقتی در مورد A.I صحبت می کنیم. در این سری، مفهوم این است که مجموعه ای از داده ها در جایی برای تامین خروجی های آن وجود دارد.

A.I. در حال حاضر توسط بسیاری از شرکت ها استفاده می شود (۵۶٪، طبق یک مطالعه) برای به دست آوردن مزیت رقابتی، با کاهش کارهای دستی که اغلب توسط استعدادهای با دستمزد بالا انجام می شود، ارائه بینش قوی تر به مشتریان، یا گسترش پیشنهادات محصول. شانس خوبی وجود دارد که قبلاً A.I را خریداری کرده باشید. به نوعی، به عنوان یک صاحب کسب و کار یا مطمئناً به عنوان یک مصرف کننده – از کشف تقلب در کارت اعتباری شما گرفته تا الگوریتم های خرید سهام بانک سرمایه گذاری شما تا ویژگی های تعبیه شده در نرم افزار بهره وری شما.

اما بنیانگذاران واقعاً چه چیزی باید در مورد A.I بدانند. برای کسب و کارشان؟

خوشحالم که پرسیدید. من یک دانشمند داده هستم، از جمله، و حرفه من یکی از چندین حرفه ای است که به طور منظم با هوش مصنوعی کار می کند، بنابراین زمان زیادی را صرف صحبت با سایر دانشمندان داده، همچنین بنیانگذاران و صاحبان مشاغل کوچک می کنم. من همچنین یک روزنامه نگار هستم و در این نقش متوجه شده ام که شکاف قابل توجهی در مکالمات بین متخصصان فنی که راه حل ها را اجرا می کنند و رهبران تجاری که به آنها نیاز دارند وجود دارد. در هفته‌ها و ماه‌های آینده، من عمیقاً در مورد چیزهایی که بنیان‌گذاران می‌خواهند – و نیاز دارند – در این مجموعه در A.I بدانند، خواهم پرداخت. برای کسب و کار کوچک بازخورد شما استقبال می شود. می‌توانید با هر سؤال یا نظری با من در توییتر تماس بگیرید. شما همچنین می توانید از فرم مفیدی که در زیر قرار داده ایم استفاده کنید. در اینجا برخی از سؤالاتی است که به آنها پاسخ خواهیم داد:

  • چرا A.I. برای کسب و کار شما مهم است؟
  • چه چیزی می تواند A.I. do–و چه کاری نمی تواند انجام دهد؟
  • چگونه A.I. واقعا کار می کند؟
  • چه زمانی A.I. مفیدتر از ابزارهایی که در حال حاضر استفاده می کنید؟
  • چه سوالاتی را هنگام بررسی یک A.I باید بپرسید؟ محصول یا خدمات؟
  • چگونه می توانید ادعاهای نادرست در مورد A.I. را تشخیص دهید؟
  • قیمت مناسب برای A.I چیست؟ محصولات و خدمات؟
  • چگونه می توانید مطمئن شوید که A.I. آیا کار خود را به درستی انجام می دهد؟
  • بزرگترین مشکلاتی که رهبران کسب و کار هنگام استخدام داده ها و A.I با آن مواجه می شوند چیست؟ تیم ها؟
  • به چه نوع نگرانی های قانونی، قانونی و اخلاقی باید فکر کنید؟

شما فرصتی دارید که این سریال را شکل دهید. به ما اطلاع دهید که چه سوالات دیگری ممکن است داشته باشید، و ما پاسخ شما را دریافت خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی