عمومی

این عادت هفتگی تیم راه دور شما را متمرکز نگه می دارد نتایج

این عادت هفتگی تیم راه دور شما را متمرکز نگه می دارد
نتایج

اخیراً، انبوهی از توصیه ها در مورد چه چیزی باعث موفقیت تیم های راه دور می شود. در حالی که پیشنهادات خاص متفاوت است، اکثر آنها موافق هستند که تمرکز بر نتایج کلید کارکرد دفاتر مجازی است. اما گفتن این کار آسان تر از انجام آن است. کار روزانه می تواند دیدن فراتر از کار را دشوار کند. ناگفته نماند که موفقیت برای هر بخش و فردی در سازمان متفاوت به نظر می رسد. برخی – مانند اعضای تیم فروش و بازاریابی – به راحتی می توانند بین مسئولیت های خود و خط پایین. برای دیگران، این همبستگی چندان واضح نیست.

خوشبختانه، راه حل ساده ای است. با اتخاذ عادت ثبت معیارهای کلیدی در یک کارت امتیازی هفتگی، می‌توانید به تیم راه دور خود اطلاعاتی را که برای تمرکز بر نتایج استراتژیک نیاز دارند، بدهید.

معیارهای مناسب را برای شروع انتخاب کنید

اکثر رهبران به خوبی می‌دانند که گم شدن در انبوهی از نقاط داده‌ای که برای کسب و کار شما در دسترس است چقدر آسان است. اما برای اینکه کارت امتیازی هفتگی شما کار کند، باید مطمئن شوید که آنچه اندازه گیری می کنید اهمیت دارد. بهترین مکان برای شروع، اهداف استراتژیک شماست. از آنجا، برای انتخاب KPIهایی که نحوه کمک هر بخش به این اهداف را اندازه گیری می کند، به عقب کار کنید.

برای درست کردن آن، ممکن است نیاز داشته باشید. این فرآیند را چند بار تکرار کنید تا مشخص کنید کدام معیارها بهتر عمل می کنند. به صحبت های تیم خود گوش دهید و به خودتان اجازه دهید تا یاد بگیرید و در حین حرکت خود را تنظیم کنید.

ساده نگه دارید

کارت های امتیازی تصویری از عملکرد سازمان شما هستند. شما باید بتوانید نقاط برجسته را در یک نگاه ببینید. قرار نیست آنها مجموعه ای جامع از معیارهای مورد نیاز برای اجرای کسب و کار باشند. وقتی کارت های امتیازی پیچیده می شوند، گم شدن در میان علف های هرز آسان است. به یاد داشته باشید، کار کارت امتیازی هفتگی شما این است که اهداف روزانه را به اهداف استراتژیک بزرگ مرتبط کنید. شما فقط می‌توانید به این هدف دست یابید که فهرست شاخص‌های کلیدی عملکرد خود را ساده نگه دارید.

البته، این به این معنی نیست که تیم‌های فردی موفق نمی‌شوند. برای اطلاع از تصمیم گیری روزانه به فهرست جامع تری از معیارها نیاز دارید. زمان‌های زیادی پیش می‌آید که شما یا اعضای تیمتان باید یک غواصی عمیق در داده ها برای حل یک چالش. با این حال، بهتر است کارت امتیاز هفتگی خود را ساده نگه دارید و اجازه دهید تا شما را در زمینه هایی که نیاز به بررسی بیشتر دارند راهنمایی کند.

آن را به یک عادت تبدیل کنید

اینکه آیا کارت امتیاز هفتگی کارساز است یا نه برای تیم راه دور شما کاملاً به تمایل شما برای پذیرفتن آن به عنوان بخش اصلی تجارت و فرهنگ شرکت. در تیم ما، هر بخش جلسه هفتگی خود را با بررسی کارت امتیازی خود باز می کند. ما پیروزی ها را جشن می گیریم و سپس شکست ها را با دقت بررسی می کنیم. ما تصمیم می‌گیریم که چه زمانی به داده‌های بیشتری نیاز است، تلاش‌هایمان را مستند می‌کنیم و مراحل بعدی را تعیین می‌کنیم. ما شسته، آبکشی می کنیم و تکرار می کنیم تا زمانی که چالش ها را حل کنیم و به اهداف خود برسیم. این یک آیین با دقت تنظیم شده است که در فرهنگ ما گنجانده شده است.

مانند هر ابزار دیگری، کارت امتیاز هفتگی تنها در صورتی کار می کند که از آن به درستی استفاده کنید. . اگر تصمیم گرفته اید زمان و تلاش خود را برای ایجاد کارت امتیازی برای تیم راه دور خود سرمایه گذاری کنید، مطمئن شوید که آن را با یک فرآیند محکم دنبال کنید و مطمئناً موفقیت را خواهید دید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی