عمومی

ابزارهای نجار – فهرست شما برای شروع یک کسب و کار

ابزارهای نجار – فهرست شما برای شروع یک
کسب و کار

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

شاید آخرین پروژه نجاری شما به شما کمک کرده باشد فکر راه اندازی یک کسب و کار نجار شدن یک شغل پر ارزش و خلاق است. به یاد داشته باشید که تفاوت جزئی بین نجاری و نجاری وجود دارد. اولی بیشتر هنری تلقی می شود. به طراحی ساعت یا میز فکر کنید.

نجاری مانند قاب‌بندی خانه‌ها و کابینت‌هایی که مربع هستند، کاربردی‌تر است. شما به مهارت های ریاضی، قدرت بدنی و مهارت نیاز دارید. اینها تنها تعدادی از مهارت هایی است که نجاری نیاز دارد.

به علاوه باید این وبلاگ را بخوانید و یک کیسه و ون جمع کنید. پر از ابزارهای زیر برای نجاران.

 

هنر خرید ابزار ضروری

یک نجار از همان ابزار نجاری استفاده می کند که کسی که روی کار چوب تمرکز می کند. هر دو قبل از خرید هر ابزار باید مجموعه ای از تصمیمات را اتخاذ کنند. به یاد داشته باشید که بین کارهایی که آنها انجام می دهند تفاوت وجود دارد.

بدانید به چه چیزی نیاز دارید

انبوهی از ابزارهای نجار در بازار وجود دارد. اما پول خود را برای ابزارهایی که هر چند وقت یکبار استفاده می کنید هدر ندهید. ضرب المثل قدیمی کیفیت بر کمیت را به خاطر بسپار. این بدان معناست که هنگام خرید چکش باید از سر تا پا به دنبال فولاد آهنگری باشید.

پشتیبانی از چیزها

نجار برای کسب درآمد نیاز به تولید دارد. هر ابزاری که خریداری می کنید باید به کار خود ادامه دهید، بنابراین باید یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. مانند باتری های لیتیومی با دوام طولانی. شما به دو مورد نیاز دارید.

از خود محافظت کنید.

تجهیزات ایمنی یک گزینه یا یک گزینه اضافی نیستند. محافظ های شنوایی و محافظ های صورت مهم هستند. ابزارهایی مانند تفنگ میخکوبی باید مورد احترام قرار گیرند. و حتی اسکنه های فلزی دارای لبه های تیز یا سرهای قارچی هستند. در اینجا چند توصیه در مورد ایمنی ابزار از جانب ارتش وجود دارد.

شما به همه چیز یکباره نیاز ندارید

ابزارها را همانطور که نیاز دارید بخرید. چند مورد وجود دارد که مانند اره های مدور ضروری هستند. لیست ابزارهای زیر را برای آنچه برای شروع نیاز دارید بررسی کنید.

نیازی به خرج کردن یک بسته ندارید

یک ابزار گران قیمت هزینه بیشتری دارد، اما ممکن است در ابتدا به بهترین چکش برای میخ زدن نیاز نداشته باشید. هر چند باید آن را سبز نگه دارید. این بدان معناست که در مورد اثرات زیست محیطی چیزهایی مانند ابزارهای برقی تحقیق کنید.

svg%3E - ابزارهای نجار - فهرست شما برای شروع یک
کسب و کار

۶۸ ابزار ضروری نجاری برای شروع کار

وقتی به عنوان یک نجار یک کسب و کار راه اندازی می کنید، چیزهای زیادی باید در نظر بگیرید. شما باید بازار هدف خود را پیدا کنید و مقداری بودجه دریافت کنید. طرح کسب و کار کمک می کند. و البته، می‌توانید از این فهرست کامل از ابزارهای ضروری نجاری برای تنظیم وسایل استفاده کنید.

جزئیات کوچک را به خاطر بسپارید. رانندگی با میخ را با ضربه مربعی تمرین کنید.

Power Tools

ابزارهای برقی زیادی برای انتخاب وجود دارد. به یاد داشته باشید که بین ابزارهای نجاری و ابزارهای نجاری تفاوت وجود دارد. در اینجا لیستی از ابزارهای برقی وجود دارد

۱٫ اره نواری

۲٫ رنده ضخامت

۳٫ مجموعه ابزار برقی شارژی

این کارها را در هر مغازه نجاری آسان تر می کند. با این حال، برخی از ابزارها را می توان برای قدرت بیشتر سیم کشی کرد. مانند اره رومیزی.

۴٫ تراش

اگر در حال برش هستید. قطعات چوب در خطوط مستقیم شما به این ابزار نیاز ندارید. این یک ابزار نجاری است که می تواند توسط نجار برای برش استفاده شود سوراخ ها، نخ هاو طرح های دیگر.

۵٫اره بازویی شعاعی

۶٫اره مدور با یک تیغه اره گرد

این یک حتما برای پروژه های حرفه ای. اما این یک ابزار دستی عالی نیز هست. این همان چیزی است که برای هر پروژه نجاری که در آن نیاز به برش مستقیم دارید، خریداری می کنید. یک اسب کار واقعی برای یک نجار که شروع به کار می کند. اینجا لیستی از برترین ها است که فلز را برش می دهند. .

۷٫ ماشین جهانی

۸٫ > اره رومیزی

۹٫ وصال بیسکویت

۱۰٫ Sander

۱۱٫ روتر

۱۲٫ اره گرد

۱۳٫ اره منبت کاری اره مویی

تخته های برش زمانی که تیغه ها به سمت بالا جمع می شوند آسان تر است. باید کاملاً عمود بر پایه باشد. موارد خم شده را که مربع نیستند پرتاب کنید.

۱۴٫ اره رومیزی

اگر می‌خواهید سریع برش‌های مستقیم ایجاد کنید، این ابزار مناسبی است . اینها دقیق‌تر از ابزارهای دستی. آنها برای کارهای تکراری عالی هستند.

۱۵٫ مته و مته برقی

۱۶٫ تفنگ میخکوبی

ایمنی ضروری است. هرگز اسلحه میخکوب را به سمت افراد یا حیوانات نگیرید. نکات دیگر عبارتند از جدا کردن ابزار از منبع تغذیه قبل از رفع گرفتگی.

۱۷٫ اره میتر و اره میتر مرکب

۱۸٫ کمپرسور هوا

۱۹٫ سنباده

۲۰٫ اره متقابل

۲۱٫ آسیاب زاویه ای

 

ابزارهای دستی

ابزارهای دستی نجاری نیز مهم هستند. اینها برای یک نجار که با چوب کار می کند، بخش ضروری کار است.

در اینجا فهرستی از برخی از این ابزارها آمده است.

۲۲٫ گیره ها.

۲۳٫ چکش پنجه ای

این یک ابزار حیاتی است. سر چکش باید همیشه موازی با بالای میخ زمانی که در حال رانندگی هستید. یک سر فلزی ماندگار است. با ضربه زدن به همه چیز به صورت مربع ایمن بمانید.

۲۴٫ متر نوار

۲۵٫ هواپیمای چوبی

۲۶٫پتک

۲۷٫ست اسکنه

۲۸٫سنگ تیز کننده

۲۹٫ مربع ترکیبی

۳۰٫ مربع طرح

۳۱٫ مربع سرعت

۳۲٫ مربع دوتایی

۳۳٫ مربع کادربندی

۳۴٫ صفحه بلوک

این ابزار خوبی برای اصلاح لبه های تیزتر روی چوب است. همچنین هنگامی که در حال تنظیم دقیق اتصالات هستید، به خوبی کار می کنند. برای صاف کردن لبه ها قبل از نصب لولاهای درب عالی است.

۳۵٫ Pry bar

۳۶٫ چاقوی کاربردی

۳۷٫ اندازه گیری لیزری

۳۸٫ کولیس

۳۹٫ خط کش

۴۰٫سطح

لوازم جانبی

نجارها به لوازم جانبی نیاز دارند همه این پیشنهادات ابزار نجاری. حتی اگر به پروژه‌های DIY نگاه می‌کنید، مطمئن شوید که سیم‌های برق را در چندین اندازه دریافت می‌کنید. و حداقل یک مربع. در اینجا چند ایده دیگر وجود دارد.

۴۱٫ جعبه میتر

۴۲٫ مداد نجار

سیم اتصال برای ابزارهای سیمی

۴۴٫ باتری و شارژر اضافی برای ابزارهای بی سیم

۴۵٫ قوی> ست ناخن

۴۶٫ کمربند ابزار

۴۷٫ جعبه ابزار

۴۸٫ بیت‌های حفاری سوراخ کور.

برای سوراخ‌های عمیق.

۴۹٫ موقعیت‌یابی مربع‌ها

۵۰٫ مجموعه پانچ سوراخ

۵۱٫ جعبه ابزار

ذخیره سازی و سازمان ابزارهای نجار

هنگامی که روی یک سایت کار می کنید، می خواهید مواد و ابزار خود را مرتب نگه دارید. همین امر در مورد ذخیره اقلام در فروشگاه شما نیز صدق می کند.

۵۲٫ میز کار

۵۳٫ Black Pegboard

۵۴٫ سطل زباله

۵۵٫کابینت های نگهداری جوش داده شده

۵۶٫سطل های قفسه.

۵۷٫ کیسه های ذخیره سازی

تجهیزات ایمنی

هر نجار باید ایمن باشد. یک دستگیره لاستیکی برای چکش و سایر ابزارهای نجاری انتخاب کنید. و مواردی را از لیست زیر در نظر بگیرید.

۵۸٫دستکش ایمنی

۵۹٫عینک ایمنی

۶۰٫جلیقه ایمنی بازتابنده

۶۱٫حفاظت شنوایی

۶۲٫یک صورت پلاستیکی سپر

خوشحالم

با بزرگتر شدن شما با کسب و کار دستفروش خود، ابزارهای بیشتر عالی هستند. در اینجا برخی از اقلام تخصصی پیشرفته و چیزهای دیگری وجود دارد که داشتن آنها خوب است. اما هنگام خرید میخ و مربع در اولین بازدید از فروشگاه سخت افزار به آنها نیازی نخواهید داشت.

۶۳٫ مجموعه های حرفه ای اسکنه چوب

۶۴٫ نرم افزار نجاری

یکی را پیدا کنید %۲۰%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1.

۶۵٫%۲۰%DB%8C%DA%A9%20%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87%20%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D9%81%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF%DB%8C

۶۶٫%۲۰%DB%8C%DA%A9%20%D8%B2%D8%A7%D9%88%DB%8C%D9%87%20%D8%B3%D9%86%D8%AC%20%D9%81%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF%DB%8C%20%D8%B6%D8%AF%20%D8%B2%D9%86%DA%AF

%۲۰

۶۷٫

۶۸٫%۲۰%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%B1%20%DA%86%D9%88%D8%A8

%C2%A0

نجاران از کدام ابزارهای اساسی بیشتر استفاده می کنند؟

یک نجار ابزارهای مختلفی در اختیار دارد. کار با چوب به این معنی است که چندین مورد از دیگران محبوب تر هستند. مانند یک نیمکت، سطوح حباب دار، و یک اسکنه برای اطمینان از اینکه کار شما حرفه ای و مربع است.

از دیگر موارد ضروری برای نجاری، چاقوی مفید، چکش پنجه ای و متر نواری هستند.

مهمترین ابزار نجار چیست

موارد ضروری برای این کاردستی وجود دارد. و سپس یکی از ابزارهای نجار است که اکثر این افراد در بالای لیست قرار داده اند.

چکش شماره یک است. دستگیره های فلزی بهترین ها در نظر گرفته می شوند.

یک مربع ترکیبی خوب در بالای لیست قرار دارد. در اینجا لیستی از بهترین ترکیبات برای انتخاب وجود دارد. این حتی به شما می‌گوید چه نوع مربع را انتخاب کنید.

درباره دستورالعمل های ایمنی

استیو رمزینجاری برای فانیان صرف یک منبع عالی است. نکاتی در مورد راه اندازی فروشگاه و ایمنی ابزار اولیه وجود دارد. او سالها تجربه و دانش کار با چوب را دارد. برای یک دوره در صفحه وب مناسب ثبت نام کنید.

در اینجا لیستی از سایر گواهینامه های ایمنی برای نجاری وجود دارد که کار کردن با مواردی مانند اسکنه و مربع را ایمن تر کنید.

نهایی افکار

انجام کار به درستی به معنای داشتن ابزار مناسب و دانش در مورد استفاده از آنها است. این وبلاگ باید یک لیست شروع کننده برای کسب و کار نجارتان به شما ارائه دهد.

در هزینه های حمل و نقل صرفه جویی کنید. برای خریدهای آمازون شما به علاوه، با عضویت در Amazon Prime از هزاران عنوان از کتابخانه ویدیویی آمازون لذت ببرید. بیشتر بیاموزید و امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: ضرورت های کسب و کار کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی