عمومی

ابتکار جدیدی برای افزایش فدرال راه اندازی می شود عقد قرارداد با مشاغل کوچک محروم

ابتکار جدیدی برای افزایش فدرال راه اندازی می شود
عقد قرارداد با مشاغل کوچک محروم

این برنامه که برای کمک به SDBها در برنامه توسعه تجارت ۸(a) طراحی شده است تا به قراردادهای فدرال دسترسی بهتری داشته باشند، هدف پرزیدنت بایدن برای افزایش قراردادها با این مشاغل را پیش ببرد. در نتیجه، مجموعه جدیدی از شرکت‌های ۸(a) ایجاد می‌شود، که فرآیند را برای مقامات تدارکاتی ساده‌تر می‌کند تا مکان‌یابی و قرارداد با کسب‌وکارهای کوچک و محروم در سراسر صنایع را انجام دهند.

MAS 8(a) تازه ایجاد شده است. استخر شرکت‌کنندگانی را می‌بیند که یک انتخاب دریافت می‌کنند، که نشان‌دهنده واجد شرایط بودن آنها برای دریافت جوایز انحصاری ۸(a) و کنار گذاشتن رقابتی است. این اقدام با هدف استفاده از اندازه و مقیاس بازار MAS برای کمک به آژانس‌های فدرال در رسیدن به اهداف قرارداد SDB خود در حین تصمیم‌گیری هوشمندانه خرید انجام می‌شود.

این ابتکار با تعهد دولت بایدن به برابری در تدارکات هماهنگ است. ایزابلا کاسیلاس گوزمن، مدیر SBA گفت: “این ابتکار مشترک بین SBA و GSA فرصت های قرارداد فدرال را برای هزاران کسب و کار کوچک و ضعیف متعلق به اقلیت ها و سایر مشاغل کوچک و محروم افزایش می دهد… ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با GSA و شرکای آژانس فدرال خود برای اجرای آن هستیم. ابتکار ۸(a) MAS Pool.”

این حرکت به عنوان بخشی از یک فشار گسترده تر برای افزایش حقوق صاحبان سهام، به عنوان بخشی از دستور اجرایی (EO) 13985 – ارتقای برابری نژادی و حمایت از جوامع محروم از طریق دولت فدرال. استخر جدید ۸(a) MAS به کار خود در جهت افزایش دسترسی به قراردادهای فدرال برای مشاغل محروم از نظر اجتماعی و اقتصادی ادامه خواهد داد و فرصت های بیشتری برای مشاغل کوچک متعلق به اقلیت در بازار فدرال ایجاد می کند.

آژانس‌های مشتری می‌توانند پس از تازه‌سازی درخواست MAS و شرکت‌های MAS 8 (a) در این مجموعه، با عرضه، ۸ (a) جوایز کارگردانی شده را اهدا کنند. انتظار می رود اواخر امسال آغاز شود. این ساده‌سازی فرآیند خرید باید آژانس‌ها را تشویق کند تا با شرکت‌های ۸(a) قرارداد ببندند و به خریداران دولتی طیف وسیع‌تری از پیمانکاران را برای کمک به تحقق اهداف قراردادهای تجاری کوچک و اجتماعی-اقتصادی آنها ارائه دهد.

۸(a) برنامه توسعه کسب و کار، که کسب‌وکارهای کوچک را از نظر اجتماعی و اقتصادی ضعیف تأیید می‌کند، فرصت‌های قابل توجهی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند تا کسب‌وکار خود را توسعه داده و رشد دهند، تولید ثروت کنند و شغل‌هایی را در جوامعی که از لحاظ تاریخی ضعیف هستند ایجاد کنند. این کار از طریق انواع ابزارهای قدرتمند قراردادی و آموزش منظم توسعه کسب و کار با تیم‌های منطقه SBA انجام می‌شود.

برای آخرین مورد، ما را در Google News.

تصویر: $

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی