خبر

آپارتمان‌های ۸۰ متری مرکز تهران چند؟

آپارتمان‌های ۸۰ متری مرکز تهران چند؟

363701 936 - آپارتمان‌های ۸۰ متری مرکز تهران چند؟

اقتصاد۲۴– از آنجایی که مناطق مرکزی تهران از مناطق پر‌طرفدار به شمار‌می‌رود و دسترسی آسان به تمام خدمات رفاهی را در بر دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید مسکن و زندگی باشد. به همین دلیل این گزارش را به برسی قیمت واحد‌های ۸۰ متری در مناطق مرکزی تهران اختصاص داده‌ایم.

اگر قصد خرید واحد آپارتمانی ۲ خوابه در جهاد را داشته باشید، واحدی ۲۱ ساله با متراژ ۷۵ متر را می‌توانید با قیمتی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

در روز‌های گذشته آپارتمانی ۹ ساله با متراژ ۷۶ متر و ۲ اتاق خواب در بلوار کشاورز به مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.


بیشتر بخوانید: افزایش ۴۶.۵ درصدی اجاره بهای تهران در خرداد


برای خرید واحدی ۷۵ متری در میدان‌انقلاب درحالی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خواب نیز داشته باشد، به سرمایه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید. برای خرید واحدی ۷۸ متری در محله فاطمی با ۲ اتاق خواب درحالی که سن سازه ۱۵ سال است، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

در روز‌های گذشته واحد آپارتمانی ۱۱ ساله در میدان‌ولیعصر با متراژ ۸۰ متر و ۲ اتاق خواب، به قیمت ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان فروخته شد. واحدی در امیر آباد با متراژ ۸۰ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۱ سال از ساخت آن می‌گذرد، ارزشی معادل ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان دارد.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله یوسف‌آباد را دارید، می‌توانید واحدی نوساز با متراژ ۸۰ متر و ۲ اتاق خواب را با قیمتی معادل ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. ولی اگر سرمایه کمتری برای خرید خانه در اختیار دارید، می‌توانید واحدی ۸۰ متری در همین محله درحالی که ۲۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را به قیمت ۵ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی