عمومیمقالات

4 اشتباه مرگبار سرمایه گذاری (و نحوه اجتناب از آنها)

۴ اشتباه مرگبار سرمایه گذاری (و نحوه اجتناب از آنها)

وقتی نوبت به سرمایه گذاری می رسد، همه ما اشتباه می کنیم. خوشبختانه، آنها معمولا جزئی هستند و غلبه بر آنها آسان است. اما چهار اشتباه در سرمایه گذاری آنقدر بزرگ هستند که فقط دانستن آنها می تواند صدها هزار دلار به ارزش خالص شخصی شما در طول عمر شما اضافه کند. بهترین قسمت؟ لازم نیست برای جلوگیری از آنها متخصص باشید.

۱٫ سرمایه گذاری نکردن یکی از بزرگترین اشتباهات است.

اولین اشتباه سرمایه گذاری این است که هرگز شروع نکنید. تعداد شگفت‌انگیزی از سرمایه‌گذاران بالقوه به سادگی در حاشیه ایستاده‌اند و یکی از بزرگترین سازنده‌های ثروت در دسترس شهروندان عادی را از دست می‌دهند. بسیاری از آمریکایی‌ها صرفه‌جویی نمی‌کنند یا به اندازه کافی سرمایه گذاری کنید—اگر اصلا سرمایه گذاری کنید. اگر شما یکی از آنها هستید، باید همین الان سرمایه گذاری را شروع کنید.

۲٫ در انتظار…

دومین اشتباه سرمایه‌گذاری این است که می‌خواهید شروع کنید اما بیش از حد انتظار می‌کشید. بسیاری از ما سرمایه گذاری را با یک سری «تا زمانی که» دائمی می کنیم به تعویق می اندازیم. تا زمانی که از مدرسه خارج شویم، تا زمانی که شغل بعدی را پیدا کنیم، تا زمانی که جت اسکی را بخریم. شما ایده را دریافت کردید.

اگر فقط یک چیز در مورد سرمایه گذاری به خاطر دارید، باید قدرت باورنکردنی شروع زودهنگام باشد. یک سرمایه گذار متوسط ​​می تواند، تنها با چند سال شروع، به راحتی از یک سگ حرفه ای برتر درآمد کسب کند. هر روز مهم است وقتی صحبت از سرمایه گذاری می شود، بهترین زمان برای شروع دیروز بود. بهترین زمان بعدی امروز است.

۳٫ ترس از شکست یک اشتباه سرمایه گذاری است.

سومین اشتباهی که بسیاری از سرمایه گذاران مرتکب می شوند این است که ترسیده بازی می کنند. هر سرمایه‌گذاری سال‌ها متضرر شده است، و حتی بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار در جهان سهامی را انتخاب می‌کند که از بین نمی‌رود. سرمایه گذاری طولانی مدت بسیار شبیه شلیک پرتاب های آزاد در بسکتبال است. مایکل جردن، مسلما بزرگترین بازیکن بسکتبال، شلیک فقط کمی بیش از ۸۰% از خط پرتاب آزاد در طول دوران حرفه ای خود.

احتمالاً شما مایکل جردن دنیای سرمایه‌گذاری نیستید، حداقل هنوز. بسیار ضروری است که انتظارات واقع بینانه داشته باشید و از قبل بدانید که قرار است چند عکس را بسازید، به خصوص در سال تازه کاری. اجازه ندهید ترس از شکست شما را از بازی خود دور کند.

۴٫ انتظار ثروتمند شدن سریع

در نهایت، صبر را تمرین کنید. اگر خو و خوی را ندارید که اجازه دهید اصل ترکیب کردن جادویی خود را به کار گیرد. ، احتمالاً به عنوان یک سرمایه گذار خیلی دور نخواهید بود. یک بار از وارن بافت از سرمایه‌گذار ارشد پرسیده شد که چرا با وجود سخنان بی‌شماری که برای تشریح فلسفه سرمایه‌گذاری او صرف شده، افراد کمی توانسته‌اند موفقیت او را تقلید کنند.

بافت می گوید: «دلیل به خلق و خوی مربوط می شود. افراد می‌خواهند سریع پول در بیاورند، اما اینطور نیست اینطوری اتفاق نیفتد.» به زبان ساده، هیچ راهی برای ثروتمند شدن سریع در بورس وجود ندارد. وقتی یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران در تاریخ آمریکا می‌گوید، “اینطور نمی‌شود”، گوش دادن هوشمندانه است.

آیا شما در بازی هستید؟ اگر اینطور نیستید، از امروز با افتتاح حساب در یک کارگزار تخفیف شروع کنید. اگر در حال حاضر یک سرمایه گذار با تجربه هستید، مطمئن شوید که به آن ادامه می دهید و به طور منظم سرمایه گذاری می کنید. نکته کلیدی این است که وارد بازی شوید و در آنجا بمانید. بگذار زمان جادوی خودش را بکند. برای لذت بردن از آینده ای ثروتمند، لازم نیست جردن یا بافت باشید.

این مقاله در آوریل ۲۰۱۱ منتشر شده و به روز شده است. عکس از Krakenimages.com/Shutterstock

SUCCESS Staff 150x150 - 4 اشتباه مرگبار سرمایه گذاری (و نحوه اجتناب از آنها)

موفقیت راهنمای شما برای پیشرفت شخصی و حرفه ای از طریق الهام، انگیزه و آموزش است.

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی