عمومیمقالات

5 محصولات و خدمات بهره وری برای تقویت شرکت روحیه

۵ محصولات و خدمات بهره وری برای تقویت شرکت
روحیه

چه بعد از سه سال دور به دفتر برگردید، چه در مورد خرید محصولات و خدمات بهره‌وری جدید برای دفتر و در عین حال که در موقعیت‌های سخت مالی موفق باشید، وقت آن رسیده است.

کسب‌وکارها به بهبود محصولاتی که برای کمک به آسان‌تر کردن زندگی به‌عنوان صاحب کسب‌وکار کمک می‌کنند، توجه داشته‌اند، خواه شما بر هزاران کارمند نظارت داشته باشید یا اتاقک خود را تزئین کنید. مخصوصاً صاحبان مشاغل کوچک ممکن است از محصولات و خدمات اداری صرفه جویی کنند تا در هزینه خود صرفه جویی کنند – اما چه می شود اگر این خریدها خودشان به در پول شما صرفه جویی می شود؟ و سپس چیزهای خوبی وجود دارد که ممکن است در یک روز کاری خسته کننده روحیه شما را تقویت کند.

در اینجا این است که در جلسه بعدی بودجه خود به چه محصولات و خدماتی توجه کنید تا به فضا و فرآیندهای خود کمک کنید. انتخاب کن.

اگر شما یا کارمندانتان هنوز اپل واچ ندارید… وقت آن رسیده است.

ممکن است ابتدایی به نظر برسد، اما دلیلی وجود دارد اپل رکورد جدیدی در ایالات متحده ثبت کرد ۲۰۲۲، گزارش دادند که ساعت های اپل را به ۳۰ درصد از کاربران آیفون فروخته اند – میزان موفقیت بی سابقه ای. برای صاحبان کسب و کار، و احتمالاً کارمندان، ممکن است فقط یک چیز ضروری باشد.

کایل دافورد، رئیس The Brand Leader در گرین‌ویل، کارولینای جنوبی، موافق است. «در حالی که آرزو می‌کنم چیزی آنالوگ‌تر باشد، و بنابراین شاید کمی عجیب‌تر و «خلاقانه‌تر» باشد، باید بگویم که هدف من برای همه چیز اپل واچ من است. برای همه چیز به من بسته شده است. او می‌گوید: این خواب شبانه – هشت ساعت، هر شب – کالری، دویدن روزانه و ضربان قلب من را ردیابی می‌کند. “اما شاید مهمتر از آن در طول روز کاری من، سلامت روان من، جلسات مهم و شاید مهمتر از همه، پیام های متنی همسرم را در طول جلسات ردیابی می کند.”

او ساعت را خود می نامد. اکوسیستم، زیرا به تلفن، خانه، کامپیوتر و موارد دیگر وصل می شود. او نوع دیگری را انتخاب نمی‌کند زیرا «مثل رانندگی بی‌ام‌و و استفاده از کلید مرسدس است… کار نمی‌کند.»

صاحبان کسب‌وکار ممکن است از هشدارهای مربوط به به‌روزرسانی‌های سفارش، واگذاری و پذیرش کارهای فوری و صحبت کردن در حین پرواز بدون نیاز به جستجوی تلفن خود، مثلاً در سفرهای شلوغ.

سبز شوید و کمی اکسیژن را تقویت کنید

در مطالعه ۲۰۱۴ از Journal of Experimental Psychology که “دفاتر ناب” را مورد بررسی قرار داد، به این معنی که آنها بسیار خسته کننده و خالی بودند، محققان با افزودن مقداری سبزی برگ به افزایش ۱۵ درصدی بهره وری اشاره کردند. انتخاب چند گیاه اداری می تواند خلق و خوی شما را تقویت کند، کیفیت هوا را بهبود بخشد و شما را تازه کند. فضا. انتخاب یک چراغ رومیزی و گیاهی که دوست دارید می تواند میز کار شما را نیز راحت تر کند.

بنیاد روز درختکاری انواع مختلفی از گیاهان با تعمیر و نگهداری کم و سازگار با دفتر را ارائه می دهد که را می توان به صورت آماده برای رفتن، با جهت های خاص، به درب دفتر شما تحویل داد. برای مثال، آنها نخل دم اسبی را پیشنهاد می کنند، برای مثال، یک گیاه آپارتمانی که به راحتی نگهداری می شود و در تمام طول سال به شما حال و هوای ساحلی می دهد. این سازمان توضیح می‌دهد: «وقتی نخل دم اسبی در منطقه‌ای با نور روشن و غیرمستقیم خورشید قرار می‌گیرد، تا زمانی که برای ماه‌های سردتر پاییز و زمستان در داخل خانه آورده شود، یک گیاه پاسیو عالی نیز خواهد بود.

اگر خرافاتی هستید، به جای آن به درخت پول بروید، که همچنین در تعطیلات یک هدیه سرگرم کننده برای رئیس یا کارمند می سازد. نماینده ای از بنیاد Arbor Day می گوید: “درخت پول با رفاه مالی همراه است، هدیه ای عالی برای صاحبان خانه های جدید یا به عنوان یک طلسم خوش شانسی برای مشاغل.” گیاهان انجیر برگ کمانچه در تصفیه هوا بسیار کارآمد هستند. کاسی هرد، مدیر تجارت الکترونیک بنیاد Arbor Day می‌گوید: برگ‌های بزرگ و مسطح آن‌ها سموم را فیلتر می‌کنند، که باعث می‌شود هوای مطب شما برای تنفس سالم‌تر شود. “به علاوه، شبح خیره کننده آن، آن را به یک اثر عالی تبدیل می کند. اگر به درستی از آن مراقبت شود، این گیاه می تواند تا ۱۰ فوت افزایش یابد که حضور جسورانه و زیبایی را در دفتر شما فراهم می کند. و برای هر سفارشی که از طریق نهالستان درختان بنیاد روز درختکاری انجام می شود، از تلاش های حیاتی ما برای سبز کردن دنیای خود حمایت خواهید کرد.”

بازگشت برنامه ریز

برنامه ریزان دیجیتال، پلتفرم ها و خدمات زیادی برای سازمان مالیاتی آنلاین موجود است. اما برای برخی، پیگیری با قلم و کاغذ قدیمی ممکن است آسان‌تر باشد، به‌ویژه اگر یک برنامه‌ریز مالیاتی در تمام طول سال روی میز شما نشسته باشد، دقیقاً در صورت شما.

مربی ثروت دکتر. ShaTonya “Rosie” Thomas Thomas Tax Academy Tax Pro Planner را توصیه می کند، به ویژه اگر تازه وارد دنیای کسر مالیات هستید. دارای صفحات و ماه های تقویم برای ثبت رویدادها و هزینه ها است. این فهرست دسته بندی های کسر احتمالی را که ممکن است به آن فکر نکرده باشید، یا ممکن است فکر نکنید که از حسابدار خود در مورد آنها سوال کنید، فهرست می کند. در دنیای ابزارهای آنلاین، گاهی اوقات بهتر است ابتدا کار کنید.

در مورد برنامه ریزان صحبت می کنیم، آنها امسال بازگشتی جدی دارند. اگر همه مالیات‌های شما تنظیم شده است، اما ایده ترکیب برنامه‌ریز/ژورنال/کتاب کار را دوست دارید و اغلب مفاهیم معنوی یا شخصی را با برنامه‌ریزی تجاری مخلوط می‌کنید، Maniscripting Journal می تواند برای شما مناسب باشد. این کتاب مجموعه‌ای از درس‌ها، اعلان‌ها و ژورنال‌نویسی است که شما را به دید بهتری نسبت به آنچه برای خود و کسب‌وکارتان می‌خواهید هدایت می‌کند. کمی خودیاری و کمی برنامه‌ریزی تجاری – زیرا برای برخی از آنها جدایی ناپذیرند.

تقویم مجازی محصول بهره وری است که همه را در مسیر نگه می‌دارد

خواه شما یک یک نفر از راه دور باشید یا یکی از چندین هم تیمی در یک شرکت بزرگ حضوری، یک صفحه نمایش دیجیتال مجازی که تقویم ها را در زمان زنده به اشتراک می گذارد، ضروری است. Skylight، اگر در خانه کار می کنید و در زندگی خانوادگی شعبده بازی می کنید، به عنوان تقویم تنظیم خانواده دو برابر می شود. می‌تواند نمودارهای کارهای روزمره، برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی و همه فهرست‌هایی را که یک والدین شاغل به آن‌ها نیاز دارد، در کنار یک تقویم همگام‌سازی شده با انواع گزینه‌های تقویم مجازی نشان دهد.

برای نمایش دیواری بزرگ‌تر که می‌تواند عکس‌ها، آب‌وهوا و موارد دیگر را نیز نشان دهد، نمایشگر دیواری DAKboard را بررسی کنید. نه تنها افراد بیشتری را به موقع برای جلسه بعدی خود خواهید داشت، بلکه می توانید از طریق نمایش عکس های آخرین رویداد شرکت یا به اشتراک گذاری اعلامیه های مربوط به یک ساعت خوش آینده، رفاقت ایجاد کنید.

عکس توسط Monkey Business Images/Shutterstock.com

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی