عمومی

آیا واقعاً می خواهید با کسی ارتباط برقرار کنید؟ یک پیاده روی با یکدیگر

آیا واقعاً می خواهید با کسی ارتباط برقرار کنید؟ یک پیاده روی
با یکدیگر

مارک زاکربرگ معروف از طریق شرکت در پیاده روی های دیدنی در نزدیکی دفتر مرکزی فیس بوک (اکنون متا) استخدام کنندگان برجسته دادگاه . ظاهرا استیو جابز طراحی iMac G4 را هش کرده است در حالی که پرسه زدن در اطراف باغ گل. “پیاده روی طولانی روش ترجیحی او (جابز) برای گفتگوی جدی بود.” والتر آیزاکسون زندگی نامه نوشته شده است

دلایل متعددی وجود دارد که این اسطوره های فناوری ممکن است با عشقشان به جلسات پیاده روی. همانطور که قبلاً در اینجا در Inc.com توضیح داده ام، تحقیقات نشان می دهد که پیاده روی برای خلاقیت شما (و البته سلامتی شما). طبیعت برای سلامت روانی شما عالی است. و کنار هم قرار دادن این دو با پیاده روی در طبیعت حتی به کمک می کند مغز شما جوان

اما طبق تحقیقات، دلیل دیگری وجود دارد که ممکن است بخواهید چند صعود دیگر را به برنامه خود اضافه کنید. . مطالعات متعدد اخیر نشان داده است که راه رفتن در خارج از منزل با دیگران روشی مؤثر برای برقراری ارتباط با دیگران است. جابز و زاکربرگ زمانی که کفش‌های پیاده‌روی خود را برای برخی از پیچیده‌ترین و پرمخاطب‌ترین مکالمات خود بستند، به وضوح می‌دانستند که چه می‌کنند.

راه خود را به سمت روابط نزدیک تر طی کنید.

در جمع بندی اخیر همه فواید ذهنی و جسمی پیاده روی، مرکز علمی Greater Good در UC برکلی، علم اخیر را برجسته می کند که قدرت پیوند زدن در مسیر پیاده روی با دیگران را نشان می دهد.

“در یک مطالعه، مادران و دخترانی که ۲۰ دقیقه در یک درختکاری (در مقایسه با یک مرکز خرید) قدم زدند، نه تنها توجه بهتری در طول یک کار شناختی نشان دادند، بلکه تعاملات بهتری نیز داشتند. به طور خاص، آنها ارتباط بیشتر و احساسات مثبت و احساسات منفی کمتری را پس از راه رفتن در محیط طبیعی نشان دادند.”

این نشان می دهد که ممکن است بخواهید مادرتان را برای پیاده روی در این روز مادر ببرید. اما مزایای بین فردی پیاده روی محدود به گفتگو از طریق درگیری های خانوادگی نیست. “سایر تحقیق نشان می‌دهد که قرار گرفتن در معرض طبیعت می‌تواند به روابط ما کمک کند. همدل تر، کمک کننده تر و سخاوتمندانه تر،” Suttie ادامه می دهد، و نشان می دهد که قدرت پیوند پیاده روی می تواند به شما کمک کند تا معاملات تجاری و همچنین زخم های دوران کودکی را ببندید.

این با دیگر تحقیقات اخیر همراه است که نشان می دهد وقتی با یک درگیری مواجه می شوید، اغلب به مراتب بیشتر است. موثر برای بلند شدن و حرکت کردن با هم از حبس کردن خود در یک اتاق و سعی کنید راه خود را برای عبور از بن بست صحبت کنید. مطالعات نشان داده‌اند که حرکت به اطراف کمک می‌کند تا ما را از شیارهای ذهنی دور کند تا بتوانیم مشکلات را از دید جدیدی ببینیم.

همه اینها نشان می دهد که کارآفرینان ممکن است بخواهند از مثال جابز و زاکربرگ پیروی کنند و در آن سرمایه گذاری کنند. یک جفت کفش پیاده روی محکم دفعه بعد که با یک مشکل بین فردی روی حیله و تزویر روبرو شدید – خواه بستن قرارداد، جذب استعدادهای برتر، یا چکش کاری استراتژی یا طراحی جدید باشد – این گفتگوی حیاتی را در یک پیاده روی در نظر بگیرید. ممکن است متوجه شوید که وقتی در طبیعت قدم می‌زنید بازتر، خلاق‌تر و همدل‌تر هستید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی