عمومی

8 اقدام اساسی برای افزایش تأثیر رهبری شما در کسب و کار

۸ اقدام اساسی برای افزایش تأثیر رهبری شما در
کسب و کار

به عنوان مشاور کسب و کار و مربی بسیاری از کارآفرینان جوان، اغلب در مورد چالش های رهبری، و چه شما می توانید برای تحکیم موقعیت و تأثیر رهبری خود انجام دهید. به نظر می‌رسد که نسل کارگر امروزی خواستارتر است و کمتر تمایل دارد. پذیرش راهنمایی و هدایت از هر کسی که عنوان رهبری دارد. آنها می خواهند در هر  رهبری ایفای نقش کنند تصمیم.

شکی نیست که دنیای تجارت از یک محیط “فرمان و کنترل” به محیطی بسیار مشارکتی بر اساس ارزش ها تغییر کرده است. و توانمندسازی تیم هیچ پاسخ آسانی برای چالش‌های رهبری وجود ندارد، اما من از بینش‌های ارائه‌شده در کتاب جدیدی تحت تأثیر قرار گرفتم، منتظر نباشید شخص دیگری آن را برطرف کند، توسط داگ لنیک و چاک واچندوفر.

بر اساس مشاغل طولانی خود که به توسعه رهبری با شرکت‌های بزرگ و کوچک کمک می‌کنند، لنیک و واچندوفر هشت کلید را برای افزایش تأثیر رهبری شما در محل کار و خانه شرح می‌دهند. و هر جای دیگری که به شما نیاز دارد. من توصیه‌های آنها را در اینجا شرح می‌دهم و بازنویسی می‌کنم و بینش‌های خودم را به شرح زیر اضافه می‌کنم:

۱٫ مطابق با ارزش های اصول محور زندگی کنید.

زندگی در یک راستا خلاصه ای از این مفهوم است که می خواهید زندگی تجاری خود را تا حد امکان نزدیک به اصول و ارزش هایی کنید که راهنمایی می کنند. شما، اهداف شخصی شما و تصمیماتی که برای رسیدن به اهدافتان می گیرید. رفتاری که شما نسبت به انتخاب کنندگان نشان می‌دهید، اثربخشی رهبری شما را تعیین می‌کند.

اگر یک چیز می‌گویید، انتظار نداشته باشید کسی را فریب دهید تا شما را دنبال کند. و مرتباً کار دیگری انجام دهید. برای ایجاد فالوور، باید معتبر، قابل اعتماد و هدفمند باشید کاری انجام دهید که ارزش دنبال کردن داشته باشد و همچنین به طور مؤثر با دنبال کنندگان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید.

۲٫ خودآگاهی از رهبری خود را حفظ کنید.

در مورد خود واقعی خود، از جمله ضعف ها، نقاط قوت، و شکست ها و همچنین موفقیت های خود واقع بین باشید. به بازخورد دیگران و اینکه چگونه احساسات شما بر تفکر شما تأثیر می گذارد توجه کنید. دنیای امروز از شما می‌خواهد که شما را به سمت بالا، پایین، و در سراسر جهان هدایت کنید تا از رای دهندگان خود پیروی کنید.

تقریباً همه رهبران تجاری، نه مهم نیست که چقدر موفقیت داشته اند، در زندگی شخصی و کاری خود با نقاط کور روبرو هستند. برای همه ما معمول است که برای حل مشکلات خود به جای به درون خود نگاه کنیم. نگاه کردن به درون دردناک اما موثر است.

۳٫ یکپارچگی و مسئولیت را در تیم ها شعله ور کنید.

کلید یکپارچگی این است که می‌خواهید آن را همانطور که هست، با دلایل واقعی برای امیدواری و خوش‌بینی بگویید. اگر به وعده‌های خود عمل کنید، این کار دیگران را تشویق می‌کند تا مسئولیت اعمال خود را بپذیرند و همچنین رهبر شوند. با فراهم کردن منابع و کمک به رشد مهارت‌هایشان به دیگران خدمت کنید.

۴٫ همدلی و همدردی با مردم را در آغوش بگیرید.

همدلی و شفقت با آگاهی و درک شما از افکار، احساسات و رفتار چالش برانگیز شخص دیگر شروع می شود. گام‌های بعدی شامل کمک آشکار به دنبال‌کنندگانتان، اطمینان از اینکه آنها متوجه می‌شوند که شما اهمیت می‌دهید، و با هدفی مشترک با آنها پیش بروید.

۵٫ بدون تعصب و احساسات تصمیم بگیرید.

تصمیم گیری عاقلانه با جمع آوری داده های مرتبط شروع می شود. سپس گزینه ها را شناسایی می کنید، تماس برقرار می کنید و تا اجرا ادامه می دهید. همیشه این کار را در چارچوب تصویر کلان و ارزش‌های خود انجام دهید، و مایل باشید که در صورت نیاز، بر اساس نظرات دیگران، افکار خود را مجدداً چارچوب بندی کنید.

۶٫ چابکی ذهنی و ذهنیت یادگیری را پرورش دهید.

متخصصان دریافته اند که تمایل شما به “رها کردن آنچه می دانید” جزء اصلی چابکی یادگیری است. رهبران برتر به شدت کنجکاو هستند، حتی تا حدی که در پیگیری رشد احساس ناراحتی می کنند، و این انگیزه برای یادگیری به عنوان یک طرز فکر یادگیری مشخص می شود.

۷٫ یک برنامه بسازید و به اهداف هدفمند برسید.

دیدن شما در هنگام ساختن و اجرای طرحی برای دستیابی به اهداف هدفمند، کلید اصلی درک داشتن هوش رهبری است. هنگامی که این شناخت را به دست آوردید، فراموش نکنید که با یافتن راه هایی برای کمک به دیگران در دستیابی به اهدافشان و بهبود توانایی رهبری و پیروی از آنها، “پرداخت آن” را انجام دهید.

۸٫ انتظارات را روشن کنید و دیگران را برای رهبری قدرت دهید.

اعضای تیم را تشویق کنید تا با اقتدار عمل کنند و رهبری کنند، تصمیم بگیرند و به طور مداوم مطابق با شایستگی و انگیزه خود عمل کنند. توانمندسازی که به درستی انجام شود، نتایج رهبری شما و آنها را افزایش می‌دهد.

بالاتر از همه، به یاد داشته باشید که هر سفر رهبری دارای شکست‌هایی است، بنابراین انتظار برخی از دست اندازها در جاده مایل به تفکر باشید تا بفهمید که چه چیزی باعث شکست شما شده است، از اصلاح رویکرد خود نترسید و با شجاعت و قاطعیت به عقب برگردید. فراموش نکنید که به دنبال‌کنندگان در مدیریت شکست‌های خود کمک کنید، و هر دوی شما قوی‌تر ظاهر می‌شوید تا ما را به هزاره بعدی هدایت کنید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی