عمومی

آلفرد، شرکتی که بازار مسکن را متحول می کند سر آن

آلفرد، شرکتی که بازار مسکن را متحول می کند
سر آن

کارآفرین و بنیانگذار مارسلا ساپونه در حال تغییر روش زندگی ما است – به معنای واقعی کلمه. او در مدرسه بازرگانی در هاروارد بود که ایده پیدایش شرکتش، آلفرد به سراغش آمد. آلفرد که به نام پیشخدمت بروس وین (بتمن) نامگذاری شده است، نه یک سرویس است، نه یک برنامه، بلکه یک روش زندگی مبتنی بر فناوری است که در آن فناوری با املاک و مستغلات روبرو می شود. ساپونه به این فکر کرد که داشتن یک پیشخدمت مبتنی بر فناوری به دلیل نداشتن کلمه بهتر چقدر عالی است. کسی که در وقت شما صرفه جویی کند خشکشویی خود را بردارید، یخچال خود را ذخیره کنید، سگ خود را نظافت کنید، وعده های غذایی خود را بپزید و غیره… در همان نفس او متوجه شد که نسل او بیشتر و بیشتر از خرید خانه دوری می کنند و به اجاره و اجاره دادن ادامه می دهند. به صراحت بگویم، می‌تواند واقعاً بد باشد.

“بیشتر و بیشتر از ما اجاره می‌کنیم.” “ما برای مدت طولانی‌تری اجاره می‌دهیم. در حال حاضر ۴۰ درصد از آمریکایی‌ها خانه خود را اجاره می‌کنند. این بزرگترین محصول مصرفی روی کره زمین است، [و] این پویایی برای مدت طولانی وجود داشته است، جایی که اجاره‌کننده احساس می‌کند که نیست. به دست آوردن ارزش زیادی. احساس می کنید پول خود را در توالت می ریزید.”

علاقه ساپون به نحوه زندگی ما و وقت ما را از زندگی در خارج از کشور در دوران کودکی او سپری کنیم. او بسیاری از سال های اولیه زندگی خود را به دلیل کار پدرش به سرپرستی گذراند و مدتی نیز در دانمارک زندگی کرد. او به من می گوید که زندگی در یک کشور اسکاندیناوی به او چیزهای زیادی در مورد پایداری و کارایی آموخت. پس از دانمارک، خانواده به فرانسه نقل مکان کردند، جایی که او دبیرستان را به پایان رساند و آنجا بود که او نوع خاصی از هوس سرگردانی را توسعه داد، جایی که او می‌خواست فرهنگ‌های مختلف و نحوه زندگی مردم را کشف کند.

“این چیزی بود که مرا در سرتاسر جهان کشاند، بنابراین برنامه ریزی شهری مطالعه کردم.” “من در آرژانتین زندگی کردم، در چین زندگی کردم، در هند زندگی کردم… من به شهرهای مختلف ایالات متحده نقل مکان کردم… من در پنجاه مکان مختلف در مدت زمان کوتاهی زندگی کرده ام. من بیشتر در مورد نحوه زندگی مردم و قدرت بسیار زیادی در شروع مقایسه جغرافیای مختلف و گفتن، بهترین بخش زندگی در دانمارک چیست؟ بهترین بخش زندگی در فرانسه چیست؟ چگونه می توانید شروع به ترکیب آنها و طراحی زندگی رویاهای خود کنید؟

ساپونه تمام چیزهایی را که از سفرهایش به دست آورده بود برداشت و شروع به تلاش برای کشف اینکه چگونه آنها را در تجربه زندگی بی نقص خود در اینجا در خانه در ایالات متحد کند. او از بازار اجاره ناامید بود و به سرعت متوجه شد که نیاز به بازنگری دارد. او همچنین می‌دانست که زندگی به سمت فضای مبتنی بر فناوری بیشتر می‌رود، جایی که دستگاه‌های خانگی می‌توانند به مصرف‌کنندگان کمک کنند. چرا این ایده ها را ترکیب نمی کنید؟

“اگر بتوانیم بگوییم چه می‌شد، حداکثر راحتی، حداکثر انعطاف‌پذیری را خواهید داشت. خانه کاملاً طراحی شده است، “او می گوید. “ما واقعاً به نحوه استفاده شما از فضای خود و آنچه برای شما مهم است توجه خواهیم کرد و ما اینجا خواهیم بود تا سبک زندگی شما را طراحی کنیم، زمان خود را به شما برگردانیم و برای آنچه می خواهید وقت خود را صرف کنید بهینه سازی کنیم. در.”

قبل از شروع به کار آلفرد، ساپونه همچنین متوجه شد که روابط بین اجاره‌کنندگان و صاحبخانه‌ها اغلب بسیار پرتنش است و معمولاً هر دو احزاب احساس می کردند که در حال باخت هستند. صاحبخانه‌ها از معامله با گردش مالی متنفر بودند و اجاره‌کنندگان از افزایش اجاره‌بها یا زندگی در مکانی که برای صرفه‌جویی در هزینه‌هایشان وضعیت مناسبی نداشت، متنفر بودند. اکثر مدیران و مالکان املاک از فناوری های منسوخ برای خدمات رسانی به ساختمان های خود استفاده می کردند و عملاً هیچ یک از آنها از فناوری جدیدتر برای آسان کردن زندگی خود یا اجاره کنندگان خود استفاده نمی کردند. صنعت به وضوح نیاز به مختل شدن داشت و چه کسی بهتر از تیم او این کار را انجام می داد؟

فلسفه آلفرد ساده بود: کمک به مردم برای تبدیل شدن به بخشی از آن. از یک جامعه، آنها را تشویق کنید تا در ساختمان خود بمانند و در تمام امور جزئی زندگی به آنها کمک کنید تا بتوانند در زندگی شخصی و حرفه ای خود پیشرفت کنند. از طرف صاحبخانه یا مدیران املاک، آنها می خواستند به آنها کمک کنند تا فناوری خود را مدرن کنند و با جلوگیری از نرخ بالای گردش مالی در واحدهایشان، در هزینه آنها صرفه جویی کنند.

“ما اکنون هفت سال است که این کار را انجام می دهیم و این یک واقعیت سخت است که یک ساختمان با نیروی آلفرد دارایی با ارزش‌تری است. ما به مالکان کمک می‌کنیم تا سرمایه‌گذاری مجدد کنند، به مالکان کمک می‌کنیم ساختمان‌ها را سریع‌تر اجاره کنند، و برخی از طولانی‌ترین ساکنان را در کسب‌وکار داریم. [در] یک ساختمان به طور متوسط ​​هر سال ۵۰٪ ساختمان را ترک می‌کند. این استاندارد است. چیزی که ما به صاحبخانه می گوییم این است که ساختمان شما را در اختیار می گیریم، فناوری را وارد می کنیم… ما می خواهیم کاری کنیم که سال ۲۰۲۲ است. همچنین با مصرف کننده کاملاً رفتار خواهیم کرد. متفاوت است. که آنها چک اجاره نیستند. این یک جامعه است. اگر مردم را خوشحال کنید، احساس متفاوتی خواهید داشت… و باعث می شود سرمایه گذاری آنها بهتر شود.”

Sapone به من می گوید که در حال حاضر تنها کمتر از نیمی از آمریکایی ها مستاجر هستند و تقریباً برای همه آنها، چک اجاره آنها بزرگترین چکی است که می نویسند. هر ماه، و به نظر او قدرتمندترین ابزار چانه زنی آنهاست. وقتی می‌توانید در ساختمان آلفرد زندگی کنید که همه امکانات مدرن را ارائه می‌دهد و از نظر مالی به شما انگیزه می‌دهد که بیشتر بمانید، چرا در یک ساختمان کوچک زندگی کنید و اجاره شما هر سال افزایش یابد؟

Sapone توضیح می‌دهد که یک ساختمان با برق آلفرد به اجاره‌کنندگان این امکان را می‌دهد که احساس کنند روی خودشان سرمایه‌گذاری می‌کنند و آنها را تشویق می‌کند که احساس کنند بخشی از یک جامعه بزرگتر هستند. آنها خدمات دربانی دارند که می توانند از خرید مواد غذایی و تحویل بسته گرفته تا نظافت سگ مراقبت کنند. آنها دارای امکانات ورزشی و اسپا در ملک هستند. علاوه بر این، آنها با میزبانی رویدادها و فعالیت‌ها برای اعضای جامعه خود، جامعه را تسهیل می‌کنند و یک برنامه پاداش دارند که به اجاره‌کنندگان زمانی که به اندازه کافی در واحد خود زندگی کرده‌اند، پول پس می‌دهد.

“ما این ایده دیوانه کننده را در آلفرد داشتیم و آن را A-Life می نامیم. هر دلار اجاره ای که به صاحبخانه خود می پردازید، باید به ازای آن پاداش دریافت کنید. هر چه مدت بیشتری در ملک بمانید، اجاره شما باید ارزان تر باشد. یک برنامه وفاداری که به شما کمک بیشتری می کند و مانند یک شهروند درجه دوم با شما رفتار نمی کند. این بخش بزرگی از درآمد شما است و باید احساس کنید که دارید چیزی می‌سازید.”

Sapone توضیح می‌دهد که ساختمان‌های آلفرد دارای برق هستند. توسط یک برنامه فوق العاده که او آن را به عنوان یک کنترل از راه دور برای مدیریت همه چیز در زندگی شما توصیف می کند. مستاجران می توانند با انگشت خود قرارداد اجاره خود را در برنامه امضا کنند، آنها می توانند به لیستی از جابجایی های مورد تایید آلفرد در منطقه دسترسی داشته باشند. مستاجران همچنین می توانند با استفاده از این برنامه مبلمان اجاره کنند، بیمه نامه اجاره دهندگان را باز کنند، Wi-Fi را راه اندازی کنند و موارد دیگر. آلفرد بهترین نرخ ها را پیدا کرده و به مستاجران خود گزینه هایی می دهد. او می گوید هدف آنها این است که مدافع اجاره کننده باشند. او می‌گوید: «چیزی که واقعاً [صنعت] را مختل کرد، ایده جلب اعتماد مصرف‌کننده به اندازه‌ای بود که بخشی از همه جنبه‌های زندگی آنها باشد. “و حق عبور از جلوی در را به دست آورید و فقط در همه چیز به آنها کمک کنید و زمان آنها را پس بگیرید.”

نه تنها ساکنین زمان خود را پس می گیرند، اما صاحبان املاک نیز همینطور. ساپون به من می‌گوید زمانی که بیشتر مالکان ساختمان‌ها هر ساله برای اجاره و اجاره مجدد ساختمان‌هایشان می‌گذرانند، واقعاً می‌تواند بر درآمد آنها تأثیر بگذارد و اینکه حفظ ساکنان یکی از کلیدهای سودآور ماندن برای مالکان و مالکان در صنعت است. با افزودن فناوری آلفرد به ساختمان، صاحبان ساختمان به کارکنان تمام وقت کمتری نیاز دارند و نیازی به استخدام آنها ندارند، زیرا تیم آلفرد در حال حاضر دارای شرکت های مدیریتی است که با آنها شریک هستند و در زمینه مهمان نوازی آموزش دیده اند.

“همه کارکنان سایت نام شما را می دانند، نام حیوان خانگی شما را می دانند، آنها می دانند که هدف شما چیست. او می گوید: آنها شما را به رویدادها دعوت می کنند. ما برخی از جالب‌ترین رویدادها و برنامه‌ریزی‌ها را داریم، خواه یادگیری غواصی در غار، یا خالکوبی حنا، یادگیری مهارت‌های جالب واقعی که منحصربه‌فرد هستند… انجام یک تور در مزرعه عمودی… ما در مورد آن صحبت نمی‌کنیم. شراب و پنیر. ما به شما امکان دسترسی به تجربیاتی را می‌دهیم که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید به دست آورید. و چیزی که می‌یابیم این است که جامعه واقعی و حس مکان را به ارمغان می‌آورد.”

این احساس در جامعه ما وجود دارد که داشتن خانه برتر از اجاره خانه است و ساپونه و تیمش در تلاش هستند تا این دیدگاه را تغییر دهند. او معتقد است که این یک دیدگاه منسوخ شده است و برای بسیاری از مردم، مالکیت خانه بهترین گزینه نیست. به خصوص اگر ملکی دارید که نیاز به نگهداری زیادی دارد.

برای نسل‌های جوان‌تری مانند هزاره‌ها، (ساپونه یکی از آنهاست) که به رکود اقتصادی فارغ‌التحصیل شده‌اند، تغییر بزرگی در ایدئولوژی رخ داده است. باید برای تطبیق با این چشم‌انداز جدید بازار کار دوران رکود، چرخش می‌کرد. ایده یافتن شغل شرکتی، بالا رفتن از نردبان، پس انداز برای خانه و تشکیل خانواده برای بسیاری از پنجره بیرون رفت. و این روند در چهارده سال گذشته به نسل های قدیمی تر نیز سرایت کرده است. این روزها، مردم ترجیح می دهند به جای ساختن یک تخم لانه، پول خود را برای زندگی تجربی خرج کنند، بنابراین این گزینه خوبی است که آن افراد اکنون می توانند احساس مالکیت، اجتماع و موفقیت کنند، حتی اگر خانه آنها اجاره ای باشد.

“سرگرم‌کننده‌ترین بخش کاری که ما انجام می‌دهیم زمانی است که مردم از فکر کردن به اجاره به عنوان یک چیز گذرا به اینکه واقعاً به ساکن بودن خود افتخار می‌کنند، حرکت می‌کنند. او می‌گوید در یک ساختمان آلفرد.

اطلاعات بیشتر با مارسلا ساپونه در اینجا:

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است. ، نه موارد Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی