عمومی

این هک ساده آیفون به شما کمک می کند کمتر حواس پرت شوید، کمتر مضطرب و سازنده تر

این هک ساده آیفون به شما کمک می کند کمتر حواس پرت شوید،
کمتر مضطرب و سازنده تر

آیفون چیز خنده‌داری است. از یک طرف، ممکن است مفیدترین دستگاهی که تا به حال اختراع شده است، حداقل از نظر ارتباط ماندن و سازنده بودن. از سوی دیگر، این بزرگترین حواس پرتی در تاریخ افرادی است که سعی در روی یک چیز متمرکز بمانید در حالی که فریفته همه کارهایی هستید که می توانید در رایانه ای که در جیب خود دارید انجام دهید.

دلیل آن پیچیده نیست. داشتن دستگاهی در جیب شما که به شما امکان می دهد همیشه متصل بمانید به این معنی است که شما همیشه متصل هستید. این بدان معناست که در حالی که می توانید ایمیل، FaceTime، Slack، پیام ارسال کنید یا هر کار دیگری که برای برقراری ارتباط انجام می دهید انجام دهید، می توانید YouTube، Twitter، Instagram، و Netflix را تماشا کنید.

گاهی اوقات–شاید اغلب– سعی می کنید یکی را انجام دهید و در نهایت متوجه می شوید که دیگری را انجام داده اید برای سه ساعت گذشته دوستان، نبرد واقعی است.

اما حتی اگر در مقابل الگوریتم یوتیوب مقاومت کنید، حتی برنامه هایی که برای بهره وری از آنها استفاده می کنید نیز می توانند تغییر کنند. به یک حواس پرتی ایمیل خاص است چالش برای من. نمی‌توانم تعداد دفعاتی را که تلفنم را بیرون می‌کشم تا پیامی ارسال کنم یا عکسی بگیرم و نشان شماره قرمز بالای نماد برنامه را ببینم، به شما بگویم.

این نشان قرمز بدترین چیز است. این فقط به شما زنگ می‌زند که به شما اطلاع می‌دهد چند نفر توجه شما را می‌خواهند. مطمئناً، این عدد نشان‌دهنده تمام کارهای مهمی است که باید در همین لحظه انجام دهید.

اما اکثراً فقط یک زباله است. . به معنای واقعی کلمه. در هر روز، احتمالاً ۲۵۰ تا ۴۰۰ ایمیل دریافت می کنم. شاید ده ها مورد هستند که من به آنها اهمیت می دهم، و از بین آنها، ممکن است سه یا چهار مورد وجود داشته باشند که باید زودتر با آنها کنار بیایم. بقیه: زباله.

مشکل این است که با خیره شدن به آن نشان قرمز، نمی دانم کدام است. تنها چیزی که می بینم عددی است که هرگز از رشدش باز نمی ایستد. بالاخره متوجه شدم که می توانم کاری انجام دهم. خاموشش کردم

شما هم می توانید این کار را انجام دهید. هیچ چیزی وجود ندارد که بگوید شما باید نشان را روی نماد برنامه داشته باشید که در تمام طول روز شما را مسخره کند. چیزهای کافی برای منحرف کردن تمرکز شما وجود دارد، شما به هیچ کمکی از نشان های کوچک اعلان قرمز نیاز ندارید.

خوشبختانه، واقعاً آسان است. در بخش اعلان‌ها در برنامه تنظیمات آیفون، می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام برنامه‌ها می‌توانند اعلان‌ها را نشان دهند. در اکثر برنامه‌های ارتباطی، این شامل توانایی نشان دادن نشان‌ها می‌شود. فقط همه آنها را خاموش کنید.

به هر حال، این ممکن است حتی در Mac مفیدتر باشد. اگر زمان زیادی را صرف خیره شدن به یک صفحه نمایش می کنید، و متوجه شدید که حواس خود را با نقاط قرمز روی نمادهای Mail، Slack یا Messages در داک خود پرت می کنید، کافی است آنها را خاموش کنید. زندگی شما بسیار شادتر، کم استرس تر و احتمالاً سازنده تر خواهد بود.

یک هفته امتحان کنید. در ابتدا احساس وحشتناکی خواهد داشت، اما، قول می‌دهم، این راه بسیار آرام‌تری برای کار و زندگی است. در نهایت دیگر نگران میزان نیاز به توجه شما در طول روز نخواهید بود و در مورد زمانی که به صندوق ورودی خود اختصاص می دهید عمدتر خواهید بود. من تمایل دارم دو یا سه بار در روز به آن نگاه کنم و به موارد فوری بپردازم و بقیه را حذف کنم.

نکته حرفه ای: در iPhone (و Mac) من همچنین Mail را تنظیم کرده ام که فقط در صورت دریافت اعلان برای من ارسال کند. ایمیلی از یکی از تعداد کمی از افراد. Mail تعیین مخاطبین خاص را به عنوان VIP آسان می کند و می توانید انتخاب کنید که فقط زمانی اعلان دریافت کنید که آنها برای شما ایمیل ارسال کنند.

به این ترتیب، حتی اگر به طور مداوم یادآوری نکنم که ایمیل‌هایی وجود دارند که نیاز به توجه من دارند، می‌توانم ببینم که آیا یکی از آن افراد چیزی برای من می فرستد. همچنین می‌توانید این را برای برنامه‌هایی مانند Messages، Slack و Mail با استفاده از تنظیمات Focus جدید اپل تنظیم کنید.

نکته این است که گاهی اوقات می‌خواهم ببینم ایمیلی از طرف همسرم یا یک همکار خاص می‌آید، یا وقتی پیامی از طرف یکی از دخترانمان می آید. در این صورت، من فقط می‌توانم روی بنر اعلان کشویی ضربه بزنم و با آن برخورد کنم، بدون اینکه ببینم چه تعداد پیام یا ایمیل خوانده نشده دارم.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی