عمومی

20 کسب و کار کم هزینه برای شروع با کمتر از 100 دلار 2023

۲۰ کسب و کار کم هزینه برای شروع با کمتر از ۱۰۰ دلار
۲۰۲۳

شما برای راه اندازی یک کسب و کار در سال ۲۰۲۳ به پول نقد نیاز ندارید. در واقع، بسیاری از ایده های کسب و کار کوچک وجود دارد که می توانید با کمتر از ۱۰۰ دلار از آنها استفاده کنید. در اینجا چند گزینه برای کسانی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار کم هزینه در سال جاری هستند وجود دارد.

آیا می توانید کسب و کار خود را با هزینه کمتر راه اندازی کنید. بیش از ۱۰۰ دلار؟

بله، امکان راه اندازی کسب و کار وجود دارد. برای کمتر از ۱۰۰ دلار، تا زمانی که به مکان فیزیکی، تجهیزات زیاد یا موجودی گران قیمت نیاز نداشته باشید. بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین که خدمات یا محصولات دیجیتالی ارائه می‌دهند، نیاز به سرمایه‌گذاری اندکی یا بدون نیاز دارند. به عنوان مثال، یک ایده تجاری کم هزینه ممکن است مشاوره یا ارائه خدمات دستیار مجازی باشد.

svg%3E - 20 کسب و کار کم هزینه برای شروع با کمتر از 100 دلار
2023

ایده های تجاری کم هزینه برای شروع با کمتر از ۱۰۰ دلار

اگر به دنبال یک ایده کسب‌وکار کوچک هستید، می‌توانید با ۱۰۰ دلار یا کمتر شروع کنید. چندین صنعت و سوله باید در نظر گرفته شود. در اینجا بهترین ایده های کسب و کار محلی و آنلاین است که می توانید با کمتر از ۱۰۰ دلار شروع کنید.

۱٫ کسب و کار راه رفتن سگ

سگ های راهپیمایی برای صاحبان حیوانات خانگی در جامعه شما یک ایده تجاری ساده است که نیاز اولیه کمی دارد. شما ممکن است علائمی ارسال کنید یا یک آگهی طبقه بندی شده برای اطلاع رسانی به مردم در مورد خدمات خود ارسال کنید. اما بسیاری از این مشاغل از طریق تبلیغات شفاهی یا بازارهای آنلاین رایگان نیز رشد می کنند.

۲٫ ایجاد کننده دوره آنلاین

دوره های آنلاین تقریباً برای همه چیز، از موضوعات تجاری گرفته تا کلاس های آشپزی آنلاین. می‌توانید وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید یا از پلتفرم‌های آموزشی آنلاین برای در دسترس قرار دادن پیشنهادات خود در اختیار دانش‌آموزان استفاده کنید. سپس محتوای ویدیویی بگیرید یا دروس متنی و صفحات کتاب کار را در دسترس دانش‌آموزانی قرار دهید که ثبت‌نام می‌کنند.

۳٫ خدمات بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

حساب‌های رسانه‌های اجتماعی عموماً رایگان هستند و شما می‌توانید برای کمک به کسب‌وکارها یا اینفلوئنسرها برای رشد حضور خود در این پلتفرم‌ها، هزینه‌ای دریافت کنید. . تنها چیزی که برای اجرای کسب و کار رسانه های اجتماعی. و اکثر مردم از قبل این پوشش را دارند. با این حال، داشتن تجربه و دانش پیرامون بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز مهم است.

۴٫ خدمات سئو

بهینه سازی موتورهای جستجو یکی دیگر از تمرکز اصلی برای بسیاری از مشاغل است. این شامل افزودن کلمات کلیدی و سایر ویژگی‌ها به وب‌سایت‌ها است که باعث می‌شود آنها را از طریق جستجوی آنلاین راحت‌تر پیدا کنید. اگر در این زمینه تجربه دارید، به سادگی با صاحبان مشاغل مرتبط به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید تا خدمات خود را به اشتراک بگذارید. برای شروع به‌عنوان کسب و کار SEO جدید، نباید به تجهیزات گران قیمتی نیاز داشته باشید. الف>. و این یک تجارت است که به راحتی می توان آن را از راه دور اداره کرد.

۵٫ سرویس جزئیات موبایل

اگر از کار با اتومبیل لذت می برید، این ایده تجاری بعدی ممکن است برای شما باشد. با سرویس جزئیات تلفن همراه به رانندگان منطقه خود کمک کنید وسایل نقلیه خود را تمیز نگه دارند. برای شروع، فقط به چند وسیله تمیزکننده ساده مانند پارچه، آبگیر و محلول های تمیزکننده خودرو نیاز دارید. و می‌توانید برای انجام خدمات مستقیماً به مشتریان خود سفر کنید و نیاز به مکان فیزیکی را از بین ببرید.

۶٫ نشستن در خانه

نشستن در خانه صرفاً شامل ماندن یا نگاه کردن به خانه مشتری در زمانی است که آنها دور هستند. این ممکن است یک ایده تجاری مرتبط به ویژه برای کسانی باشد که در مناطقی هستند که بسیاری از مردم آن را برای تابستان یا زمستان ترک می کنند. با این حال، مردم به تعطیلات در هر جایی می روند. و حتی می‌توانید با اضافه کردن خدمات اضافی مانند نشستن حیوانات خانگی، درآمد بیشتری کسب کنید.

۷٫ خدمات سفارشی

اجرای کارهایی مانند خرید مواد غذایی یا وانت خشک شویی برای افراد پرمشغله در جامعه شما در ازای پول نقد. این باید به اندازه کافی ساده باشد و نیازی به تجهیزات یا خرید اولیه نداشته باشد. تنها چیزی که ممکن است نیاز داشته باشید حمل و نقل قابل اعتماد است. اما اگر در یک منطقه قابل پیاده‌روی یا شهری با امکانات حمل‌ونقل عمومی زندگی می‌کنید، نیازی به خودرو نیست.

۸٫ کسب و کار نظافت منزل

برای شروع کسب و کار نظافت خانه، شما فقط به برخی لوازم اولیه نظافت و راهی برای تبلیغ خدمات خود نیاز دارید. برخی از کسب و کارها در این طاقچه تبلیغات طبقه بندی شده یا تابلوهایی را در اطراف شهر ارسال می کنند. اما اگر قبلاً برخی از ارتباطات موجود دارید، می‌توانید به سادگی تجارت خود را از طریق دهان به دهان توسعه دهید.

۹٫ آموزش شخصی کسب و کار

A مربی شخصی برای بهبود تناسب اندام مشتریان، تک به تک با مشتریان کار می کند. می توانید برنامه های تمرینی مناسب برای هر فرد ایجاد کنید یا در نوع خاصی از تمرین مانند وزنه برداری تخصص داشته باشید. بسیاری از مربیان شخصی خارج از سالن بدنسازی خانگی کار می کنند. بنابراین می توانید برای شروع به سادگی از وزنه یا تشک تمرینی استفاده کنید. سایرین با باشگاه های ورزشی محلی همکاری می کنند تا فضا و تجهیزات مورد نیاز هر مشتری را فراهم کنند.

۱۰٫ کسب و کار محوطه سازی

برای یک کسب و کار محوطه سازی، شما فقط به یک ماشین چمن زنی و چند ابزار اولیه نگهداری نیاز دارید، که اکثر صاحبان خانه باید از قبل داشته باشند. اگر این لوازم را ندارید، شروع این کسب و کار ممکن است کمی بیش از ۱۰۰ دلار هزینه داشته باشد. اما همیشه می‌توانید از کارهای کوچک شروع کنید و با کسب بودجه کافی برای پوشش خرید تجهیزات جدید، خدمات بیشتری اضافه کنید.

ایده‌های عالی بیشتر برای کسب‌وکارهایی که فقط با ۱۰۰ دلار شروع می‌کنند

اغلب، ایده‌های کسب و کار آنلاین برای کسانی که نمی‌خواهند پول زیادی در کسب و کار جدید این ایده ها کمتر از ۱۰۰ دلار هزینه دارند.

۱۱٫ فروشگاه آنلاین

انبوهی از محصولات وجود دارد که می توانید فروش آنلاین که در ابتدا هزینه زیادی ندارند. به عنوان مثال، ممکن است محصولات ارزان قیمتی مانند تی شرت یا لیوان ارائه دهید. بنابراین می توانید فقط موجودی محدود خریداری کنید و هزینه یک وب سایت و لوازم حمل و نقل را بپردازید. از طرف دیگر، بسیاری از کارآفرینان سفرهای تجارت الکترونیک خود را در سایت های بازار مانند eBay یا آمازون شروع می کنند. سپس می‌توانید پس از کسب درآمد کافی برای پوشش این هزینه‌ها، به وب‌سایت خود مهاجرت کنید.

۱۲٫ نوشتن آزاد

به عنوان نویسنده آزاد، شما خدمات خود را به صورت قراردادی به مشاغل و نشریات ارائه می دهید. شما می توانید تصمیم بگیرید که چه تکالیفی را انجام دهید، اما شرکت هایی که برای آنها می نویسید باید بیشتر وظایف و هزینه های مربوط به راه اندازی یک وب سایت یا انتشارات را انجام دهند. این یک ایده تجاری خوب برای کسانی است که مهارت‌های نوشتاری دارند و فقط می‌خواهند در آخر هفته‌ها یا علاوه بر پروژه‌های دیگر مقداری پول اضافی به دست آورند.

۱۳٫ کسب و کار دستیار مجازی

A دستیار مجازی ممکن است وظایف مختلفی را برای صاحبان مشاغل انجام دهد، از مدیریت صندوق ورودی گرفته تا زمان‌بندی و ارسال در رسانه‌های اجتماعی. تنها چیزی که برای این تجارت نیاز دارید یک کامپیوتر و اتصال به اینترنت است. و تعداد زیادی تابلوی کار آنلاین وجود دارد که می توانید خدمات خود را تبلیغ کنید و با مشتریانی که به دنبال کمک هستند ارتباط برقرار کنید. استفاده از بسیاری از آنها رایگان است.

۱۴٫ کسب و کار دست ساز

فرصت های کسب و کار دست ساز بسته به چیزی که قصد دارید بفروشید بسیار متفاوت است. با این حال، بسیاری از آنها می توانند منابع رایگان یا کم هزینه را ادغام کنند، که شروع آنها را ارزان می کند. به عنوان مثال، ممکن است یک جواهرفروشی راه اندازی کنید که مواد بازیافتی موجود در اطراف خانه شما را ادغام می کند. سپس تنها چیزی که برای خرید نیاز دارید برخی از لوازم اولیه صنایع دستی و مواد حمل و نقل است. بازارهای آنلاین مانند Etsy به شما این امکان را می دهند که تقریباً بدون هیچ هزینه ای به مردم در سراسر جهان بفروشید. همچنین نمایشگاه‌های صنایع دستی و بازارهای غیر حضوری وجود دارد که می‌توانید برای فروش محصولات خود وارد آنها شوید. با این حال، برخی ممکن است با هزینه کمی ارائه شوند.

۱۵٫ کسب و کار برنامه ریزی رویداد

به عنوان برنامه ریز رویداد، می توانید به افراد جامعه خود کمک کنید تا جزئیات رویدادهای خود را مشخص کنند. به عنوان مثال، شما ممکن است با فروشندگان برای یک عروسی یا کنفرانس های تجاری طراحی و بازاریابی هماهنگ کنید. عملیات شما تا حد زیادی می تواند به صورت آنلاین یا تلفنی انجام شود، بنابراین این یکی از بسیاری از ایده های کسب و کار خانگی است که برای شروع آن هزینه زیادی ندارد. هزاران تقویم رایگان، برنامه‌های صفحه گسترده و ماشین‌حساب‌های بودجه وجود دارد که می‌توانید از آنها برای مدیریت عملیات خود بدون هزینه‌های اولیه استفاده کنید.

۱۶٫ مشاوره

مشاوره یکی از بهترین ایده‌های کسب و کار کوچک برای کسانی است که تخصص دارند و نمی‌خواهند هزینه زیادی برای شروع کار خرج کنند. به حوزه ای فکر کنید که در آن دانش یا تجربه زیادی دارید و در نظر بگیرید که چگونه می توانید به دیگرانی که در این فرآیند پیمایش می کنند کمک کنید. به عنوان مثال، یک کارآفرین باتجربه ممکن است خدمات مشاوره تجاری یا بازاریابی ارائه دهد. با این حال، کسانی نیز هستند که در موضوعات شخصی، مانند یک مربی زندگی یا مشاوران دوستیابی آنلاین، تخصص دارند. هنگامی که جایگاهی را ایجاد کردید، فقط به یک وب سایت نیاز دارید که خدمات شما را مشخص کند، راهی برای برقراری ارتباط با مشتریان، و احتمالاً برخی روش‌ها برای تبلیغات پیشنهادات شما.

۱۷٫ Dropshipping Business

A dropshipping یک فروشگاه تجارت الکترونیک است که در آن شما در واقع موجودی خود را مدیریت نمی کنید. در عوض، شما با یک مرکز انجام کار برای ذخیره و ارسال محصولات خود کار می کنید. بسته به آنچه می فروشید و ارائه دهنده ای که انتخاب می کنید، این روش ممکن است بیش از ۱۰۰ دلار هزینه داشته باشد. اما برای کسانی که اقلام ارزان قیمت دارند، قطعا می توانید این ایده تجاری را به لیست خود اضافه کنید. حتی ارائه دهندگان dropshipping وجود دارند که کاربران را با طیف گسترده ای از محصولات بر اساس بودجه و علایقشان مرتبط می کنند. بنابراین، می‌توانید به سادگی شروع کنید و با گذشت زمان و با شروع کسب درآمد از کسب‌وکارتان، مقیاس را افزایش دهید.

۱۸٫ خدمات حسابداری

اگر تخصص مالی دارید، خدمات حسابداری که در آن امور مالی سایر صاحبان مشاغل را مدیریت می کنید. این به طور کلی فقط به یک کامپیوتر و برخی نرم افزارهای مالی یا صفحات گسترده نیاز دارد. نسخه های پولی موجود است. اما شما همچنین می توانید از ابزارهای رایگان برای حفظ سوابق مالی امن استفاده کنید. و این مدل کسب‌وکار به شما امکان می‌دهد تا روابط مستمری با مشتریان ایجاد کنید تا در طول زمان درآمد ثابتی داشته باشید.

۱۹٫ خدمات ترجمه

اگر به بیش از یک زبان صحبت می کنید و/یا می نویسید، خدمات خود را به عنوان مترجم ارائه دهید. شما ممکن است به صورت قراردادی با شرکت ها یا افراد دیگر کار کنید و برای رویدادهای خاص، محتوای صوتی و حتی کتاب ترجمه کنید. برای شروع به تجهیزات زیادی نیاز ندارید. بنابراین این ایده تجاری ممکن است به سادگی نیاز به تبلیغات یا بازاریابی خدمات شما برای اشخاص علاقه مند به صورت آنلاین یا در جامعه محلی شما داشته باشد.

۲۰٫ بازاریابی وابسته

بازاریابان وابسته وبلاگ نویسان و تولیدکنندگان محتوای آنلاین هستند که پیوندهای وابسته را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند. هنگامی که شخصی چیزی را از طریق یک پیوند وابسته خریداری می کند، شخصی که آن را به اشتراک گذاشته است از هر فروش کمیسیون کمی دریافت می کند. شما می توانید یک کسب و کار کامل را حول محور بازاریابی وابسته ایجاد کنید، یا فقط از آن به عنوان یک جریان درآمد اضافی برای یک وبلاگ یا کسب و کار تأثیرگذار استفاده کنید. این به طور بالقوه بهترین ایده کسب و کار برای کسانی است که می خواهند بدون هزینه های اولیه درآمدی غیرفعال ایجاد کنند. تنها چیزی که نیاز دارید یک وب سایت یا چند حساب اجتماعی محبوب و روابط با شرکت هایی است که برنامه های وابسته را اجرا می کنند. ثبت نام بسیاری از این برنامه ها رایگان است، البته تا زمانی که نیازهای مخاطبان را برآورده کنید و تأثیر کافی در زمینه های مرتبط با هر شرکت داشته باشید.

ارزانترین کسب و کار برای شروع چیست؟

سودآورترین ایده کسب و کار برای شروع با سرمایه کم چیست؟

سودآوری دقیق هر ایده تجاری بسیار متفاوت است. با این حال، کسانی که خدمات حرفه ای مانند مشاوره کسب و کار یا پشتیبانی بازاریابی را ارائه می دهند، معمولاً می توانند هزینه خدمات بیشتری را نسبت به کسانی که کمک ساده برای انجام وظایف یا ورود اطلاعات ارائه می دهند، دریافت کنند. و این ایده‌های تجاری نیز با هزینه‌های سربار پایین همراه هستند، به شرطی که تجربه و ارتباطات لازم برای شروع کار را داشته باشید.

آسان ترین کسب و کار کم هزینه برای شروع چیست؟

ایده های کسب و کار کم هزینه بسیاری وجود دارد که می توانید بلافاصله شروع کنید. فهرست کاملی در بالا گنجانده شده است، اما چند نمونه شامل خدمات سفارش، تجارت VA، و یک فروشگاه دست ساز است.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

تصویر: Envato Elements


اطلاعات بیشتر در: توسعه یک ایده
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی