عمومی

انتخاب میکروفون Lavalier برای ویدیوهای شما و جریان ها

انتخاب میکروفون Lavalier برای ویدیوهای شما و
جریان ها

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

هرکسی که محتوای ویدیویی ایجاد می‌کند می‌داند که خوب است صدا یک امر ضروری است حتی اگر ویدیو یا استریم شما از نظر بصری جذاب باشد، کیفیت صدای ضعیف می تواند یک پروژه عالی را خراب کند. زمانی بود که کیفیت صدای خوب برای ویدیوهایتان به معنای استفاده از یک میکروفون بزرگ و حجیم بود. خوشبختانه، میکروفون‌های لاوالیر جایگزینی مناسب برای میکروفون‌های نفوذی شده‌اند، زیرا می‌توانند کیفیت صدای عالی را ارائه دهند در حالی که به اندازه‌ای کوچک هستند که دیده نمی‌شوند.



میکروفون Lavalier چیست؟

میکروفون‌های Lavalier، که به‌عنوان «میکروفون برگردان» نیز شناخته می‌شوند، میکروفون‌های کوچک و گیره‌ای هستند که اغلب در اجراهای زنده و مصاحبه‌ها استفاده می‌شوند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که معمولاً روی یک یقه یا برگردان به لباس متصل می شوند، بنابراین از دید و راه دور می مانند. آن‌ها همچنین امکان استفاده از هندزفری را فراهم می‌کنند – یکی از دلایل محبوبیت آن‌ها برای ویدیوها و پخش جریانی.

دو نوع میکروفون Lavalier وجود دارد – سیمی و بی‌سیم. میکروفون‌های لاوالیر سیمی معمولاً کیفیت صدای کمی بالاتر از انواع بی‌سیم تولید می‌کنند و قیمت کمتری دارند. با این حال، حرکات کاربر با میکروفون‌های لاوالیر بی‌سیم محدود می‌شود – زیرا آنها باید همیشه حواسشان به سیم‌های متصل به آن باشد.

میکرون‌های لاوالیر بی‌سیم سیگنال‌های صوتی را معمولاً از طریق مادون قرمز یا بلوتوث به صورت بی‌سیم منتقل می‌کنند. آنها همچنین آزادی حرکت را برای استفاده کننده فراهم می کنند، زیرا هیچ سیمی برای نگرانی وجود ندارد. اما آنها می توانند بسیار گران باشند.

میکروفون های Lavalier Omnidirectional در مقابل Unidirectional

میکرون‌های Lavalier می‌توانند الگوهای دریافت صدا همه‌جهت یا تک‌جهت داشته باشند. میکروفون‌های لاوالیر همه‌جهت صداها را از همه جهات دریافت می‌کنند و برای استفاده در محیط‌های پر سر و صدا ایده‌آل هستند. میکروفون‌های لاوالیر یک‌جهت صدایی را ضبط می‌کنند که از یک جهت و یک منبع می‌آید بدون اینکه نویز ناخواسته را دریافت کند. آنها بیشتر در فیلمسازی، فیلمبرداری و سخنرانی عمومی استفاده می شوند زیرا می توانند صدای گوینده را از نویز پس زمینه جدا کنند.

گزینه‌های میکروفون Lavalier برای ویدیوها و جریان‌های شما

دریافت یک میکروفون با کیفیت تر می تواند یک سرمایه گذاری خوب برای پخش کننده ها و سازندگان محتوای ویدیویی باشد. می‌توانید دست‌هایتان را آزاد کنید و اجازه دهید صدایتان به گوش مخاطبانتان بتابد، به‌جای اینکه حواسشان را با یک میکروفون بزرگ و درهم پرت کنید. آمازون مجموعه‌ای چشمگیر از میکروفون‌های یقه‌دار سیمی و بی‌سیم دارد – ما مشخصات را بررسی کردیم و بررسی‌ها را خواندیم تا ۱۰ بهترین انتخاب میکروفون لاوالیر برای ویدیوها و استریم‌های شما را به شما ارائه دهیم. موارد زیر را بررسی کنید و میکروفون بعدی خود را پیدا کنید.

 

میکروفون پوشیدنی حرفه ای Rode Lavalier GO< span class="ez-toc-section-end"/>

svg%3E - انتخاب میکروفون Lavalier برای ویدیوهای شما و
جریان ها

برترین انتخاب: ما از طراحی کوچک و شیک میکروفون Rode lavalier و همچنین دوام و قیمت مناسب آن خوشم آمد. این میکروفون خازنی همه جهته دارای یک کابل تقویت شده با کولار، یک فیش TRS با روکش طلا و یک گیره با کیفیت بالا است. یک محافظ فوم پاپ برای به حداقل رساندن صدای باد و مواد منفجره صوتی مانند صداهای سخت “b” و “p” ارائه شده است.

میکروفون پوشیدنی حرفه ای Rode Lavalier GO

خرید در آمازون

میکروفون های لاوالیر بی سیم DJI با جعبه شارژ

svg%3E - انتخاب میکروفون Lavalier برای ویدیوهای شما و
جریان ها

Runner Up: طراحی یکپارچه میکروفن بی‌سیم لاوالیر DJI آن را در رتبه دوم قرار داد. شما ۲ فرستنده و یک گیرنده دریافت می کنید که از قبل شارژ شده و از قبل متصل شده اند و به طور ایمن در جعبه شارژ ذخیره می شوند. در محیط های باز، حداکثر برد انتقال ۸۲۰ فوتی دارند که برای فیلم های فضای باز ایده آل هستند. از دیگر ویژگی های آن می توان به عمر باتری ۱۵ ساعته، اتصال مغناطیسی و ۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. اگرچه گران است، اما چیزهای زیادی از این مجموعه دریافت می‌کنید.

میکروفون های لاوالیر بی سیم DJI با جعبه شارژ

خرید در آمازون

 < /p>

میکروفون یقه ای Lavalier حرفه ای PoP Voice

<svg%3E - انتخاب میکروفون Lavalier برای ویدیوهای شما و
جریان ها

بهترین ارزش: وقتی شاهد قیمت پایین این میکروفون همه جانبه همه جانبه بودیم، تقریباً دو برابر شد. این برای استفاده صوتی یا تصویری در iPhone،  iPad،  دستگاه‌های هوشمند Android / Windows و رایانه شخصی طراحی شده است. میکروفون همه جهته با یک کیسه حمل بادوام و تسمه های Velcro برای مدیریت سیم ارائه می شود. این نوید ارائه کیفیت صدای شفاف را می دهد و هزاران بررسی مثبت دارد.

میکروفون یقه ای Lavalier حرفه ای PoP Voice

خرید در آمازون

 

کیت میکروفون برگردان پاندا بنفش

svg%3E - انتخاب میکروفون Lavalier برای ویدیوهای شما و
جریان ها

این کیت میکروفون لاوالیر مقرون به صرفه با اکثر تلفن های هوشمند سازگار است، اگرچه برخی ممکن است به آداپتور نیاز داشته باشند. همچنین می توان از GoPro، تبلت ها و ضبط صدا استفاده کرد. این کیت شامل یک میکروفون لاوالیر همه جهته، یک سیم داخلی ۹٫۸ فوتی، یک آداپتور USB کوچک، آداپتور TRS (2 حلقه) و یک  شیشه جلوی مبهم است.

کیت میکروفون برگردان پاندا بنفش

خرید در آمازون

 

Microphone Shure CVL Centraverse Lavalier

svg%3E - انتخاب میکروفون Lavalier برای ویدیوهای شما و
جریان ها

میکروفون Lavalier Shure دارای شارژ دائمی است عنصر خازن الکترت برای صدای واضح و کیفیت صدا بهبود یافته است. شیشه جلوی همراه صداهای تنفسی و انفجار را کاهش می‌دهد.

میکروفون Lavalier Shure CVL CVL Centraverse

خرید در آمازون

 < /p>

میکروفون Lavalier بی سیم Hollyland Lark M1 با قابلیت حذف نویزsvg%3E - انتخاب میکروفون Lavalier برای ویدیوهای شما و
جریان ها

میکروفون لاوالیر بی‌سیم هالی‌لند دارای یک تراشه حذف نویز پیشرفته است که حذف نویز محیطی و صدای واضح و واضح را ارائه می‌دهد. سبک وزن است و می‌تواند ۸ ساعت کار مداوم را در صورت شارژ کامل فراهم کند. ۲ میکروفون، ۱ گیرنده و جعبه شارژ دریافت می‌کنید.

میکروفون Lavalier بی‌سیم Hollyland Lark M1 با حذف نویز

خرید در آمازون< /p>

 

میکروفون Lavalier بلوتوث کامپکت سونی

svg%3E - انتخاب میکروفون Lavalier برای ویدیوهای شما و
جریان هاسونی یک یا دو چیز در مورد لوازم الکترونیکی می‌داند، بنابراین مسلماً میکروفون بلوتوث آن‌ها در لیست ما قرار گرفت. دارای یک گیره قابل چرخش ۳۶۰ درجه برای آزادی اتصال و سازگاری گسترده با دوربین های جک ۳٫۵ میلی متری، ضبط کننده ها، گوشی های هوشمند و رایانه های شخصی است. یک منبع تغذیه پلاگین نیز برای دریافت صدا بدون استفاده از باتری ارائه شده است.

خرید در آمازون

 

میکروفون لاوالیر بی‌سیم Kingwell برای آیفون

svg%3E - انتخاب میکروفون Lavalier برای ویدیوهای شما و
جریان ها

میکروفون بی‌سیم Lavalier Kingwell با iPhone و iPad با سیستم بالاتر از iOS 8.0 سازگار است. دارای قابلیت حذف نویز، عملکرد بی صدا و عمر باتری طولانی است. این میکروفون بی‌سیم لاوالیر همچنین دارای کیسه حمل و کابل شارژ ۲ در ۱ است.

میکروفون لاوالیر بی سیم Kingwell برای آیفون

خرید در آمازون

 

کلیپ Lavalier درجه حرفه ای PowerDeWise در میکروفون

svg%3E - انتخاب میکروفون Lavalier برای ویدیوهای شما و
جریان ها

این میکروفون لاوالیر با رتبه بالا سیمی است و آماده اتصال و پخش است. دارای یک سیم کاملا محافظ جدید است که صدای شما را واضح و بدون نویزهای اضافی می کند. ویژگی‌های اضافی عبارتند از یک سیم بلندتر، یک آداپتور جک ۳٫۵ میلی‌متری TRRS به TRS و سازگاری جهانی.

کلیپ Lavalier درجه حرفه ای PowerDeWise روی میکروفون

خرید در آمازون

 

Movo USB Lavalier Microphone

svg%3E - انتخاب میکروفون Lavalier برای ویدیوهای شما و
جریان ها

Movo’s lavalier mic features universal compatibility with both 3.5mm and USB devices. This USB lavalier microphone is easy to install and use, provides clear, high-quality sound and is backed by a 1-year warranty.

Movo USB Lavalier Microphone

Buy on Amazon

 

YOU MIGHT ALSO LIKE:

Qualify for discounts, special offers and more with a Business Prime account from Amazon. You can create a FREE account to get started today.

Image: amazon


More in: Small Business Essentials

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی