عمومی

بهترین گزینه های منگنه برای دفتر شما

بهترین گزینه های منگنه برای دفتر شما

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

یکی از ابزارهای اداری همه جا، منگنه است. و اگرچه بیشتر اسنادی که یک کسب و کار کوچک تولید می کند به دنیای دیجیتال می رود، هنوز اسناد کاغذی زیادی وجود دارد که باید در کنار هم نگهداری شوند. هنگامی که آنها این کار را انجام می دهند، یک منگنه بهترین راه برای سازماندهی این اسناد برای ذخیره یا تحویل است. واحدهای موجود در این لیست از بهترین منگنه‌ها برای دفتر شما، بیش از انجام کار برای ایمن سازی اسناد شما هستند.

برای اولین بار در فرانسه در دهه ۱۷۰۰، منگنه‌ها باید تا سال ۱۸۶۶ برای یک واحد نیمه کاره منتظر بمانند. که حق اختراع دریافت کرد. اما منگنه‌ای که ما می‌شناسیم تا سال ۱۸۹۵ که E.H. شرکت Hotchkiss نسخه آن را اختراع کرد. از آن زمان، منگنه‌ها برای کارآمدتر و کارآمدتر تکامل یافته‌اند.

استپلرها چگونه کار می‌کنند؟

یک منگنه، اگرچه به ظاهر ساده است، اما یک ابزار ضروری در بسیاری از مشاغل و محل های کار است و درک عملکرد آن می تواند بسیار جالب باشد.

در هسته خود، یک استپلر از فیزیک پایه – اصول اهرم و عمل فنری – استفاده می کند. وقتی بالای منگنه را فشار می‌دهید، نیرویی وارد می‌کند که یک منگنه فلزی را در پشته کاغذ شما به حرکت در می‌آورد. این عمل توسط یک مکانیسم فنری انجام می شود که منگنه را به بیرون و روی سندان، یک صفحه فلزی کوچک، هدایت می کند که انتهای منگنه را به سمت داخل یا خارج خم می کند تا صفحات را به هم محکم کند.

فرایند شامل چند مرحله متمایز است:

  • بارگیری منگنه: قسمت بالایی را بلند کنید، نواری از منگنه ها را وارد کنید (نقاط) پایین) در سینی، و قسمت بالایی را دوباره به سمت پایین ببندید.
  • اعمال فشار: هنگامی که منگنه را فشار می دهید، اهرمی ایجاد می کند که اولین منگنه در سینی را به جلو می راند. .
  • راندن منگنه: منگنه توسط یک فشار دهنده فلزی که با نیروی رو به پایین شما فعال می شود از طریق کاغذ هدایت می شود.
  • خم شدن شما فعال می شود. منگنه: هنگامی که منگنه به سندان برخورد می کند، انتهای آن خم می شود و کاغذها را به هم محکم می کند.
  • بازنشانی برای منگنه بعدی: وقتی فشار را رها می کنید، مکانیزم فنر فشار دهنده را به عقب می کشد و منگنه بعدی به طور خودکار در موقعیت خود قرار می گیرد.

درک این فرآیند می تواند به شما در عیب یابی مشکلات رایج مانند پارازیت کمک کند. فقط به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از صدمات، همیشه هنگام دست زدن و تعمیر منگنه ها احتیاط کنید.

 

بهترین منگنه ها. برای دفتر شما

برترین انتخاب: Swingline 747 نماد دسکتاپ منگنه Runner Up: منگنه برقی خودکار سنگین EX-25 بهترین ارزش: منگنه‌دار اجرایی Bostitch
طراحی ساختار تمام فلزی، منگنه مقاوم در برابر گیر کردن، و فنر برای پر کردن سریع. طراحی ثبت شده با ۱۴ تنظیمات برای حداکثر راندمان منگنه. قابلیت تنظیم عمق گلو می تواند با برق متناوب یا باتری کار کند. دستگاه منگنه یک انگشتی. شامل جداکننده منگنه داخلی، محفظه ذخیره سازی و عملکرد بدون مربا است. برای برچسب زدن تابلوی اعلانات باز می شود.
اندازه ۸٫۲۵ x 6 x 2.25 اینچ ۷ x 1.9 x 2.75 اینچ ۱٫۵ x 6.81 x 3.25 اینچ
وزن ۱ پوند ۱۲٫۲ اونس ۷٫۴ اونس
گارانتی ۱۰۰% ضمانت عملکرد و ضمانت مادام العمر محدود. بدون دردسر خط مشی تعویض مادام العمر. مشخص نشده است.
ویژگی های ویژه ۲۱۰ منگنه را نگه می دارد و می تواند تا ۲۵ برگه را با Swingline S.F استاندارد ایمن کند. ۴ منگنه ممتاز. می تواند تا ۸۰۰۰ پشته کاغذ را روی یک مجموعه باتری منگنه کند. دارای یک دکمه آزادسازی با کاربری آسان برای بارگیری منگنه ها. طبق گفته شرکت، منگنه کردن ۸۰% آسان تر از منگنه های استاندارد است.
ظرفیت برگه ۲۵ برگ ۲۵-۳۰ برگ ۲۰ برگ

 

Swingline 747 Iconic Desk Stapler

svg%3E - بهترین گزینه های منگنه برای دفتر شما

انتخاب برتر: فرآیند انقلابی که جک لینکسی در سال ۱۹۳۷ به منگنه Swingline معرفی کرد، هنوز در حال استفاده است. . این قابلیت قرار دادن یک ردیف منگنه در منگنه بود. قبل از آن، برخی از منگنه ها به چکش و پیچ گوشتی نیاز داشتند. خوشبختانه مجبور نیستید این کار را با این منگنه Swingline انجام دهید.

این منگنه به دلیل قیمت و شرکت سازنده آن بهترین ارزش را ارائه می دهد. این دستگاه دارای ۲۱۰ منگنه است و می تواند تا ۲۵ ورق را با استاندارد Swingline S.F محکم کند. ۴ منگنه ممتاز.

طراحی نمادین با ساختار تمام فلزی ساخته شده است، منگنه مقاوم در برابر گیر کردن دارد و برای شارژ مجدد سریع فنری دارد.

این منگنه ۸٫۲۵×۶ است. x 2.25 اینچ، وزن ۱ پوند، و با ضمانت ۱۰۰٪ عملکرد Swingline و ضمانت مادام العمر محدود ارائه می شود.

Swingline 747 Iconic Desktop Stapler

در آمازون بخرید

<منگنه برقی اتوماتیک سنگین EX-25<svg%3E - بهترین گزینه های منگنه برای دفتر شما

Runner بالا: EX-25 از EcoElectronix یک منگنه اتوماتیک سنگین است که می تواند ۲۵-۳۰ برگه را با برق AC یا باتری ایمن کند. طراحی ثبت اختراع ۱۴ تنظیمات مختلف را برای حداکثر کارایی در هنگام منگنه به شما می دهد. می‌توانید عمق گلو را بین .۲۵ اینچ تا ۱٫۵ اینچ با فواصل ۱/۱۰ اینچ بین هر تنظیم تنظیم کنید و آن را قفل کنید.

یک دکمه آزاد کردن با کاربری آسان به شما امکان می‌دهد یک نوار کامل ۲۱۰ را بارگیری کنید. منگنه های ممتاز را ببندید و بدون نگرانی در مورد گیر کردن، منگنه زدن را شروع کنید. و هنگامی که از برق متناوب استفاده نمی کنید، می توانید تا ۸۰۰۰ پشته کاغذ را روی یک مجموعه باتری منگنه کنید.

این منگنه ۷ × ۱٫۹ × ۲٫۷۵ اینچ است، وزن آن ۱۲٫۲ اونس است و EcoElectronix یک باتری را ارائه می کند. از بهترین ضمانت‌ها با خط‌مشی تعویض مادام العمر بدون دردسر.

منگنه برقی خودکار سنگین EX-25 

خرید در آمازون< /a>

 

Bostitch Executive Stapler

svg%3E - بهترین گزینه های منگنه برای دفتر شما

بهترین ارزش: در سال ۱۸۹۶ توسط توماس بریگز تأسیس شد. ، Bostitch ابزارهای مختلف دوخت تولید می کرد. تا اینکه در سال ۱۹۱۴ شرکت منگنه های خود را معرفی کرد. منگنه اجرایی Bostitch یک دستگاه منگنه یک انگشتی است که برای یک دفتر کار ایده آل است. این شرکت می‌گوید منگنه کردن آن ۸۰% آسان‌تر از منگنه‌های استاندارد است.

Executive 210 منگنه را نگه می‌دارد و می‌تواند تنها با یک انگشت ۲۰ صفحه را محکم کند. این منگنه شامل یک منگنه‌گیر داخلی، محفظه ذخیره‌سازی، عملکرد بدون گیر کردن است و برای چسباندن تابلوی اعلانات باز می‌شود.

این منگنه ۱٫۵ x 6.81 x 3.25 اینچ است و ۷٫۴ اونس وزن دارد.

منگنه‌دار اجرایی فنری Bostitch

خرید در آمازون

 

منگنه دسکتاپ بدون زحمت Deli

svg%3E - بهترین گزینه های منگنه برای دفتر شما

طراحی کوچک و جمع و جور منگنه دسکتاپ بدون زحمت Deli قدرت آن را رد می کند. این یک منگنه سنگین است که می تواند ۴۰ تا ۵۰ ورق را محکم کند. فناوری بدون جم به شما امکان می‌دهد بدون هیچ مشکلی طولانی‌تر کار کنید و کار با یک انگشت باعث می‌شود که منگنه‌کاری بدون دردسر باشد. شما می‌توانید این منگنه را در قابلیت‌های ۲۵، ۴۰-۵۰ و ۶۰-۷۰ برگ تهیه کنید.

یک دکمه بارگیری سریع با فنر، بارگیری را آسان می‌کند و یک پایه لاستیکی ضد لغزش اطمینان حاصل می‌کند که این کار انجام نمی‌شود. حرکت کنید.

این منگنه ۵٫۲۴ x 1.54 x 3.66 اینچ است و وزن آن ۱٫۰۶ پوند است.

منگنه رومیزی بدون زحمت Deli، ظرفیت ۴۰-۵۰ ورقی، لمسی آسان، Loadinger، One Finger منگنه سنگین

خرید در آمازون

 

Onotio Heavy Duty Stapler

svg%3E - بهترین گزینه های منگنه برای دفتر شما

اگر دفتر شما دارای اسناد سنگین است، ممکن است به یک منگنه سنگین نیاز داشته باشید. ساختار تمام فلزی این منگنه از Onotio یک اسب کار طراحی شده برای ماندگاری است. با منگنه های مناسب، می توانید تا ۱۳۰ ورق را با این منگنه ایمن کنید.

این منگنه طوری طراحی شده است که بدون گیر کردن کار می کند، و اگر گیر کردید، می توانید از گیره جلویی استفاده کنید- مکانیسم پاکسازی برای ادامه کار.

این منگنه ۱۱×۳٫۵×۳ اینچ است، وزن آن ۱٫۸ پوند است و Onotio تضمین رضایت ۱۰۰ درصدی را ارائه می‌کند.

منگنه میز اداری ۱۰۰ برگ با ظرفیت بالا Onotio Heavy Duty

خرید در آمازون

 

Swingline High-Capacity Stapler

svg%3E - بهترین گزینه های منگنه برای دفتر شمایکی دیگر از ورودی های Swingline، این منگنه با ظرفیت بالا با ویژگی کاهش تلاش است. و با یک نوار کامل از ۲۱۰ منگنه، نیازی به بارگیری مجدد نخواهید داشت. اما وقتی این کار را انجام می‌دهید، یک نشانگر کم مصرف وجود دارد که به شما امکان می‌دهد بفهمید که زمان پر کردن مجدد است.< span class="ezoic-ad ezoic-at-0 mobile-leaderboard-1 mobile-leaderboard-1633 adtester-container adtester-container-633" data-ez-name="smallbiztrends_com-mobile-leaderboard-1">

این منگنه یک منگنه فلزی درجه یک با مقاومت در برابر جم است که با ریل داخلی مخصوص ساخته شده است. با استفاده از استاندارد Swingline S.F. 4 منگنه ممتاز که می توانید تا ۷۰ برگ را ایمن کنید. و اگر به منگنه های نوک تیز برای سنجاق کردن موقت نیاز دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که سندان را معکوس کنید.

این منگنه ۱۱٫۷۵×۲٫۲۵×۱۱ اینچ است، وزن آن ۱۲٫۸ اونس است و Swingline 100% ضمانت عملکرد را ارائه می دهد و ضمانت مادام العمر محدود.

منگنه چرخان، با ظرفیت بالا، ظرفیت ۶۰ برگ، کاهش تلاش، مشکی< /p>

خرید در آمازون

 

منگنه برقی ۴۵ ورقی BOSTITCH Impulse

svg%3E - بهترین گزینه های منگنه برای دفتر شما

با سرعت سه برابری منگنه، BOSTITCH Impulse یک الکتریکی است. منگنه با امکانات زیاد همه چیز با قابلیت منگنه کردن ۲۰ برگه با منگنه های ۱/۴ اینچی B8 PowerCrown و ۴۵ برگ با منگنه های B8 PowerCrown 3/8 اینچی شروع می شود.

فناوری بدون جم از شر گیر کردن منگنه خلاص می‌شود و با چراغ نشانگر به شما امکان می‌دهد متوجه شوید که منگنه‌ها کم است. محفظه ذخیره سازی اصلی و بارگیری مجدد دکمه ای آسان برخی از ویژگی های دیگر را تکمیل می کند. ۷ سال ضمانت BOSTITCH را اضافه کنید، و این یک سرمایه گذاری خوب برای قیمت خواهد بود.

ابعاد این منگنه برقی ۴*۹*۶٫۷ اینچ و وزن آن ۲٫۸۳ پوند است.

منگنه برقی ۴۵ ورقی BOSTITCH Impulse

خرید در آمازون

چیزهایی که باید در استپلر آفیس در نظر بگیرید

منگنه اداری که دریافت می کنید به میزان کاغذبازی شرکت شما بستگی دارد. و این باید نوع منگنه‌ای را که در نهایت خریداری می‌کنید تعیین کند. اما دانستن ویژگی‌های زیر به تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر در زمانی که آماده خرید هستید کمک می‌کند.

  • وزن: مگر اینکه از یک منگنه سنگین استفاده کنید که ثابت بماند، وزن را در نظر بگیرید. شما می خواهید که مردم به راحتی آن را بردارند و از آن استفاده کنند.
  • زیبایی شناسی:امکانات در حال حاضر با طرح های زیادی عرضه می شوند که می توانند دکوراسیون دفتر شما را تکمیل کنند. وقت خود را صرف کنید و به آنچه در دسترس است نگاه کنید.
  • تعداد ورق: چه در حال منگنه کردن دو ورق یا دویست ورق هستید، منگنه هایی وجود دارند که می توانند این کار را انجام دهند. حتماً در منگنه بعدی خود به این قابلیت نگاه کنید.
  • دوام: از پلاستیک گرفته تا فلز، منگنه ها با مواد مختلفی ساخته می شوند. با این حال، این دوام را تضمین نمی کند. به دنبال سازنده ای باشید که محصولاتش را بدون توجه به موادی که استفاده می کنند، ضمانت های خوبی داشته باشد.

دفترچه راهنما

منگنه‌های دستی مدت‌هاست که وجود داشته‌اند و برای بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک، تنها نوعی است که از آن استفاده می‌کنند. این به این دلیل است که آنها معمولاً ارزان‌تر هستند و می‌توانند بسیار بیشتر از همتایان برقی خود دوام بیاورند.

یکی دیگر از مزایای منگنه‌کننده دستی وجود دارد. علاوه بر کالاهای اساسی، هیچ هزینه مداوم یا اضافی ندارند. و با توجه به اینکه منگنه های دستی با کیفیت سال ها دوام می آورند، بسیار قابل اعتماد هستند.

Electric

اگر دفتر شما دارای اسناد سنگین است و نیاز به منگنه کردن آنها دارد، منگنه های برقی می توانند بسیار مفید باشند. عملکرد هندزفری و چرخش سریع به کاربران امکان می دهد اسناد را بسیار سریعتر مرور کنند. و از آنجایی که قدرت یکسانی اعمال می‌شود، نتایج با یک منگنه برقی یکنواخت‌تر می‌شوند.

یکی از اشکالات این است که اگر یک واحد فقط با باتری کار می‌کند، می‌توانید انرژی خود را تمام کنید. و به دلیل قطعات متحرک بسیار زیاد، احتمال خرابی آن در مقایسه با استپلر دستی بیشتر است. با این حال، اگر منگنه را از یک مارک باکیفیت خریداری کنید، می‌توانید برای چندین سال ضمانت عملکرد دریافت کنید.

شما نیز ممکن است مانند:

در هزینه های حمل و نقل برای خریدهای آمازون خود صرفه جویی کنید. به علاوه، با عضویت در Amazon Prime از هزاران عنوان از کتابخانه ویدیویی آمازون لذت ببرید. بیشتر بیاموزید و امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

تصاویر: Amazon


اطلاعات بیشتر در: موارد ضروری کسب و کارهای کوچک< /a>
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی