عمومی

Spotlight: One Nation Solar راه حل های خورشیدی را سفارشی می کند خانه ها و مشاغل

Spotlight: One Nation Solar راه حل های خورشیدی را سفارشی می کند
خانه ها و مشاغل

انرژی خورشیدی صنعتی در حال افزایش است. و One ​​Nation Solar در حال توسعه یک کسب و کار فرانشیز برای کمک به کارآفرینان بیشتر در این زمینه رو به رشد است. . اگر آماده‌اید درباره انرژی خورشیدی یا داستان شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنید، برای کسب‌وکارهای کوچک Spotlight این هفته بخوانید.



کسب و کار چه می کند

راه حل های سفارشی انرژی خورشیدی را در منطقه کلیولند.

بنیان‌گذار و مدیر عامل، گرانت سوک به Small Business Trends گفت: «در One Nation Solar، ما مفتخریم که به صاحبان خانه و صاحبان مشاغل ابزارهایی را می‌دهیم که برای کنترل هزینه‌های انرژی خود یک بار و برای همیشه نیاز دارند. همه. ما یکی از پیشروترین ارائه دهندگان راه حل های انرژی پاک و تجهیزات انرژی خورشیدی با کیفیت بالا در منطقه هستیم. و ما سیستم‌هایی را در هر شکل و اندازه برای خانه‌ها و مشاغل به طور یکسان طراحی و می‌سازیم.”

Business Niche

ارائه مواد با کیفیت و رویکردی جامع.

“ما متعهد هستیم که تنها بهترین مواد و خدمات موجود را ارائه دهیم و اطمینان حاصل کنیم که هر سیستمی با حداکثر راندمان کار می کند و تمیزترین و قابل اطمینان ترین توان ممکن را ارائه می دهد. به همین دلیل است که ما با برخی از سقف‌سازها و نصب‌کنندگان برتر منطقه کار می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر سیستمی به‌طور کامل ساخته شده است.»

svg%3E - Spotlight: One Nation Solar راه حل های خورشیدی را سفارشی می کند
خانه ها و مشاغل

چگونه کسب و کار شروع شد< span class="ez-toc-section-end"/>

پس از یک حرفه طولانی در صنعت انرژی.

< "من این تجارت را 12 سال پیش شروع کردم. این کسب و کار در ابتدا Northeastern Resources نام داشت، اما ما در نهایت به One Nation Solar تغییر نام دادیم. من تمام دوران حرفه ای خود را در بخش انرژی کار کرده ام. من در دوران رونق فرکینگ از کالج فارغ التحصیل شدم و به عنوان زمین بان به یک شرکت انرژی پیوستم که به توسعه پروژه های در مقیاس آب و برق کمک می کرد. Landmen افرادی هستند که برای دستیابی به قراردادهای اجاره مواد معدنی یا دیگر انرژی با مالکان مذاکره و تعامل می کنند. این شغل من را ملزم می کرد که به سراسر کشور سفر کنم و این باعث شد مدت زمانی که می توانستم با خانواده بگذرانم کاهش دهم. دیدم که تقاضای خورشیدی روی پشت بام رو به افزایش است و در نهایت تصمیم گرفتم کسب و کار خود را راه اندازی کنم تا بتوانم به صورت محلی کار کنم و کنترل بیشتری بر برنامه کاری خود داشته باشم."

بزرگترین برد

در حال توسعه یک سیستم حق رای برای رشد.

“ما می خواهیم ارائه دهیم. توانایی کارآفرینان و افراد دارای تفکر تجاری برای ارائه راه حل های انرژی پاک به صاحبان خانه در سراسر کشور. تقریباً ۹۰ میلیون خانه در ایالات متحده وجود دارد که قادر به استفاده از انرژی خورشیدی هستند. کمتر از ۴ درصد در حال حاضر به انرژی تجدیدپذیر خورشیدی پاک روی آورده اند. من معتقدم که ما بهترین سیستم تجاری برای کمک به امتیازدهندگان آینده خود داریم تا انرژی خورشیدی را به صاحبان خانه در سراسر کشور ارائه دهند.”

svg%3E - Spotlight: One Nation Solar راه حل های خورشیدی را سفارشی می کند
خانه ها و مشاغل

بزرگترین خطر

فرانچایز.

«فرانچایز بخشی کاملاً مجزا از کسب و کار ما است. اگر این بخش یا کسب و کار ما موفق نشود، اتلاف وقت و منابع مالی زیادی خواهد بود که می توانستیم برای رشد بیشتر عملیات شرکت خود سرمایه گذاری کنیم.»

درس آموخته شده

به اطرافیان خود اعتماد کنید.

“[اگر من می‌توانستم این کار را دوباره انجام دهم،] می‌توانستم وظایف بیشتری را زودتر محول می‌کردم تا بتوانم روی کسب‌وکار کار کنم، نه در داخل کسب‌وکار. “ez-toc-section-end”/>

بازاریابی، تبلیغات، و استخدام.

“بازاریابی و تبلیغات بزرگترین هزینه شرکت ما است.”

نقل قول مورد علاقه

“شما ۱۰۰% عکس ها را از دست می دهید تو نمی گیری.» – وین گرتزکی.

* * * * *

تصویر: One Nation Solar، Grant Sevek

< hr class="clear"/>

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی