عمومی

چگونه از رویداد زنده خود در برابر تیرانداز فعال محافظت کنید خطرات و سایر موارد اضطراری

چگونه از رویداد زنده خود در برابر تیرانداز فعال محافظت کنید
خطرات و سایر موارد اضطراری

همیشه نمی توانید از وقوع تراژدی جلوگیری کنید. اما مطمئناً باید تلاش کنید – مخصوصاً اگر کسب و کار رویدادهای شما بر تعداد زیادی از افراد است که می‌توانند در یک مکان گرد هم آیند.

در میان اعمال خشونت آمیز اخیر با اسلحه، از جمله تیراندازی در پارک هایلند، ایلینوی، رژه چهارم ژوئیه، که هفت کشته برجای گذاشت، رهبران کسب و کار برنامه ریزی در -رویدادهای شخصی باید هر کاری که می توانند برای محافظت از جوامع خود انجام دهند. به گفته ایزاک مونسون، مشاور ارشد ریسک با کارگزاری بیمه بخش خدمات ریسک HUB International، آمادگی انواع بلایا و اضطراری با یک برنامه اضطراری خوب شروع می شود. او می‌گوید: «وقتی مردم به تدارکات رویدادهایی که می‌خواهند میزبانی کنند فکر می‌کنند، باید مؤلفه آمادگی اضطراری را در آن مرحله برنامه‌ریزی اولیه قرار دهند». “شما باید در اولین جلسه برنامه ریزی خود درباره این موضوع صحبت کنید.”

در اینجا پیشنهادات مونسون برای ایجاد یک طرح اضطراری ایمنی کامل آمده است.

تحصیل کنید

اگر قبلاً برنامه اضطراری ایجاد نکرده‌اید، این روند ممکن است ترسناک باشد. خوشبختانه، مونسون می‌گوید، هیچ کمبودی در منابع وجود ندارد که بتواند جزئیات آمادگی اضطراری را با جزئیات زیاد به شما آموزش دهد. او توصیه می‌کند که متخصصان برنامه‌ریزی رویداد با اتحاد ایمنی رویداد (ESA)، یک سازمان غیرانتفاعی عضویت که با هدف ارتقای ایمنی رویدادها از طریق آموزش، آموزش مهارت ها و حمایت است. راهنمای ایمنی رایگان سازمان، اولین راهنمای ایمنی منتشر شده ایالات متحده است که به طور خاص در صنعت رویدادهای زنده است – و شامل ۳۹ فصل خیره کننده از توصیه های دقیق درباره ملاحظات ایمنی برای رویدادها، بسته به اندازه و اندازه آنها است. محل. مونسون می‌گوید: «اگر یک برنامه‌ریز رویداد هستید، لازم نیست بداهه‌گویی کنید – فقط باید مؤلفه‌هایی را انتخاب کنید که برای رویداد شما قابل استفاده هستند و از آن ابزارها استفاده کنید».

رویکرد “همه خطرات” را در پیش بگیرید

مونسون از رویکرد “همه خطرات” در موارد اضطراری حمایت می کند آمادگی، که اساساً به معنای آماده شدن برای هر نوع اضطراری است که پتانسیل وقوع در یک رویداد را دارد: یک بلای طبیعی، یک عمل خشونت‌آمیز و غیره. مونسون: «آمادگی تیرانداز فعال در بالای ذهن مردم است، اما مواردی را دیده‌ایم که در ۴ ژوئیه، ازدحام جمعیت در برخی رویدادهای آتش‌بازی رخ داد، زیرا مردم فکر می‌کردند یک تیرانداز فعال وجود دارد.» می گوید. انواع مختلف شرایط اضطراری می توانند تأثیرات دومینویی روی یک رویداد داشته باشند، بنابراین با آماده شدن برای همه خطرات احتمالی، رهبران می توانند کامل ترین و استراتژیک ترین برنامه احتمالی را ایجاد کنند.

اگر در حال برنامه ریزی رویدادی هستید در جامعه خود، احتمالاً باید از دولت محلی خود مجوز دریافت کنید، که ممکن است از شما بخواهد که با پلیس محلی و ادارات آتش نشانی خود برای دریافت تأییدیه ایمنی رویداد همکاری کنید. مونسون توصیه می‌کند در اوایل مرحله برنامه‌ریزی رویداد، با این نوع شرکای اجتماعی همکاری نزدیک داشته باشید تا درک بهتری از خطرات احتمالی رویداد داشته باشید. در خود رویداد، می‌توانید از این شرکا استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که شرکت‌کنندگان تا حد امکان از روش‌های اضطراری آگاه هستند.

برقراری ارتباط با برنامه های ایمنی با شرکت کنندگان رویداد در رویدادهای کوچکتر و محدودتر می تواند آسان تر باشد. اما این بدان معنا نیست که نمی توانید اقداماتی برای برقراری ارتباط در رویدادهای بزرگتر انجام دهید. مونسون توصیه می‌کند اطلاعات اولیه ایمنی، امنیت و آمادگی را در هر کانال ارتباطی که از قبل برای اشتراک‌گذاری اطلاعات رویدادهای کلیدی استفاده می‌کنید (مانند علائم، آگهی‌ها، یا پست‌های رسانه‌های اجتماعی که به مکان‌های باجه بلیط و دستشویی اشاره می‌کنند) اضافه کنید. او می‌گوید: «همه آنها را نمی‌خوانند، به‌ویژه اگر با حروف ریز باشند. اما اگر فرصتی برای برقراری ارتباط سایر موارد در مورد تدارکات رویداد دارید، اطلاعات مربوط به ایمنی، امنیت و تخلیه – یا بستن با آن – می تواند مفید باشد. به اشتراک گذاری شفاهی اطلاعات – مانند مکان های خروج اضطراری – نیز ایده خوبی است.

خطرات احتمالی را زود ارزیابی کنید

به گفته مونسون، نوع درست آمادگی ایمنی شامل جمع آوری اطلاعات برای هرگونه تهدید بالقوه با هدف جلوگیری از نیاز به پاسخ اضطراری است. رهبران تجاری باید کار کنند. از نزدیک با مجریان قانون محلی برای اطلاع از هرگونه تهدید بالقوه برای رویداد زنده خود مطلع شوند، اما آنها باید انواع مختلف خشونت در محل کار را نیز در نظر بگیرند که پتانسیل تشدید آن را دارند، همانطور که توسط OSHA تعریف شده است. اینها عبارتند از قصد مجرمانه (مثلاً سرقت مسلحانه)، ناراحتی مشتریان یا مشتریان ، خشونت کارگر بر کارگر و روابط شخصی (خشونت خانگی که امکان سرایت به محل کار را دارد).

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی