عمومی

27 دلیل کاملاً مشروع که چرا کسی برنگشته است به شما، بر اساس هوش عاطفی

۲۷ دلیل کاملاً مشروع که چرا کسی برنگشته است
به شما، بر اساس هوش عاطفی

در انتظار پاسخ. آیا آیا بدترین است؟

اما افراد با هوش هیجانی بسیار بالا می دانند که وقتی می‌بینید که منتظر پاسخ پیامی هستید که با امید فراوان ارسال کرده‌اید، به راحتی اجازه می‌دهید که احساسات و ترس‌ها بهترین حالت را برای شما داشته باشند.

    <شما در مورد یک پیشنهاد تجاری پرسیدید که از آن هیجان زده هستید. آیا نتیجه خواهد داد؟
  • شما یک استخدام جدید بالقوه را پیگیری کرده اید. او چه خواهد گفت؟ آیا ممکن است مناسب باشد؟
  • شما برای کسی که از شما خواسته است با او تماس بگیرید، پیگیری ارسال کردید. آیا این شروع چیزی عالی خواهد بود؟

اما پس از آن، جیرجیرک. هیچ پاسخی به پیام شما که به دقت ساخته شده است، وجود ندارد. و این می تواند منجر به اضطراب شود.

می گویند تمام نوشتن زندگی نامه است و البته من در این موقعیت بوده ام. ترفند این است که کل موقعیت را به گونه‌ای تنظیم کنید که احساسات شما به نفع شما عمل کند – با فکر کردن به دلایل بی‌ضرر تا حد ممکن که چرا کسی هنوز با او تماس نگرفته است.

به عبارت دیگر، شما خود را از طریق تکرار آموزش می‌دهید تا فکر کنید: البته این تقصیر من نیست که آنها پاسخ نداده‌اند. آنها فقط چیز دیگری دارند که آنها را به تأخیر انداخته است./p>

در اینجا هفت دسته از چیزهایی که افراد باهوش بسیار احساسی هستند، آورده شده است. به خود بگویید که درام را از دیالوگ تجزیه کنند، که با ۲۷ توضیح ممکن بسیار خاص و مشروع تقسیم شده است.

۱٫ “صبر کنید، مطمئن هستم که آنها پاسخ نداده اند؟”

وقتی منتظر پاسخ هستید، قانون شماره ۱ این است که پاسخ های خود را بررسی کنید: آیا پاسخ آنها در هرزنامه قرار گرفت؟ تبلیغات؟ آیا به سادگی از کنار آن نگاه کردی؟ نام، دامنه، آدرس ایمیل، و غیره فرد را جستجو کنید. شاید حتی نیازی به بررسی ایده‌های باقی‌مانده در این فهرست نداشته باشید. (اما، به هر حال ادامه دهید؛ برخی از جواهرات وجود دارد که می خواهید دفعه بعد استفاده کنید.)

۲٫ “آیا نقص بهره وری از طرف آنها وجود داشت؟”

افراد باهوش احساسی می دانند که مردم گاهی اوقات فراموش می کنند که به پیام های مهم پاسخ دهند. . مواقع دیگر، جزئیات بیشتری پشت تاخیر وجود دارد. موضوع مشترک در میان این توضیحات احتمالی این است که عدم پاسخ ربطی به آنچه شما پیشنهاد کرده اید ندارد. در عوض، می‌توانید به خود یادآوری کنید که ممکن است چیزی شبیه به:

  • “آنها یک پیش‌نویس پاسخ دادند، اما فراموش کردند “ارسال” را بزنند.”
  • “آنها پاسخ عالی را نوشته و بازنویسی کرده اند، و اکنون آن را کنار گذاشته اند زیرا خیلی به آن نزدیک شده اند.”
  • “آنها پیام شما را می گویند، آن را بخوانید. در تلفن خود، به طور تصادفی آن را حذف کردند، و اکنون مطمئن نیستند که آن را تصور کرده اند یا نه.”
  • “آنها احساس بی کفایتی می کنند یا مانند یک شیاد هستند و بنابراین در پاسخ خود بیش از حد فکر می کنند.”

۳٫ “آیا تاخیر آنها بخشی از یک استراتژی است؟”

افراد باهوش عاطفی می‌دانند که گاهی تاخیر در پاسخگویی دقیقاً به این معناست: تاخیر عمدی؛ شاید آنها سعی می کنند به خودی خود از نظر احساسی باهوش باشند و یا از اشتیاق شما برای شنیدن چیزی استفاده کنند، یا در غیر این صورت احساسات خود را تعدیل کنند و از واکنش عجولانه اجتناب کنند.

در نتیجه، قرار دادن نام‌های احتمالی روی آن کمک می‌کند، و به خود یادآوری می‌کند که دلیل اینکه کسی پاسخ نمی‌دهد ممکن است چیزی شبیه این باشد:

  • “آنها مشتاق هستند، اما نمی خواهند به نظر مشتاق به نظر برسند.”
  • “آنها نگران هستند که پیشنهاد شما خیلی منطقی است، و آنها سعی می کنند بفهمند آیا شما زاویه ای دارید که آنها هنوز ندیده اند.”
  • “شاید آنها فکر می کنند که می دانند چه می خواهند بگویند، اما آنها می خواهند ابتدا آن را توسط یک مربی یا شریک اجرا کنند.”
  • “شاید این فقط کسی باشد که تمرین ۲۴ ساعت یا ۷۲ ساعت یا هر چیز دیگری را انجام دهد، همه به این امید که شما اول پلک بزنید و دوباره پاسخ دهید.”

۴٫ “آیا دلیل فنی وجود دارد؟”

مسلماً در سال ۲۰۲۳، یک قطع گسترده فناوری کمتر احتمال دارد که دلیلی برای تأخیر، اما هنوز هم ممکن است اتفاق بیفتد. شاید بیشتر زمانی که مردم از خانه کار می کنند. دلایل احتمالی:

  • اثبات کردن سخت است، اما: “آنها به سادگی پیام را ندیدند.”
  • “آنها نوعی مشکل رمز عبور داشتند.” (وگرنه، شاید VPN آنها درست کار نمی کرد.)
  • “آنها تلفن یا دستگاه دیگر خود را اشتباه قرار دادند.” (در سال ۲۰۲۳ انتظار دارید که اکثر مردم آن را به سرعت جایگزین کنند، اما هنوز هم.)
  • به احتمال زیاد: “پیام شما به طور تصادفی در سرویس گیرنده ایمیل آنها فیلتر شده یا به هرزنامه رفته است.”
  • “آنها از یک برنامه بهره وری ایمیل جدید استفاده می کنند و هنوز بر آن مسلط نشده اند.”

۵٫ “آیا اتفاقی شخصی از طرف آنها افتاده است که مانع پاسخ آنها شود؟”

اگر یکی از این نوع توضیحات اتفاق افتاده باشد، خبر خوب این است که که احتمالاً به زودی توضیحی را خواهید شنید که احتمالاً با عذرخواهی همراه است. این لزوماً انتظار را آسان‌تر نمی‌کند، اما افراد باهوش عاطفی بر این عقیده هستند که ممکن است دلیلی مانند یکی از موارد زیر وجود داشته باشد:

    < "آنها ممکن است یک اورژانس پزشکی شخصی داشته باشند." بیایید امیدوار باشیم که این یک چیز جزئی باشد، در بدترین حالت، مچ پا پیچ خورده است. گاهی اوقات آخرین کاری که می خواهید انجام دهید در حالی که با کیسه یخ در مراقبت های فوری منتظر هستید، پاسخ دادن به ایمیل ها است.
  • “آنها یک سفر بداهه با خانواده داشتند.” (می دانید چیست؟ برای آنها خوب است.)
  • “نوعی بلای طبیعی در جایی که آنها زندگی می کنند وجود دارد که توجه آنها را منحرف کرده است.” باز هم، بیایید امیدوار باشیم که نسبتاً جزئی باشد، اما ما در یک فضای کاری جهانی هستیم. در حالی که از یک روز آفتابی بهاری لذت می برید، شخصی که به پنج منطقه زمانی دورتر می روید ممکن است در وسط موج گرما یا کولاک باشد.
  • “شاید آنها نداشته باشند. مهارت های مدیریت زمان خوب.” (به هر حال خوب است نقاط ضعف خود را بشناسید.)
  • “شاید آنها با التماس همسر یا شریک زندگی خود همراهی می کنند تا برای مدتی از کار خود خارج شوند/از کار عقب نشینی کنند.”

۶٫ “آیا آنها به سادگی اولویت های خود را مدیریت می کنند؟”

مربوط به شماره ۳ بالا، اما کاملاً یکسان نیست. شاید آنها قصد دارند به محض اینکه برنامه آنها اجازه دهد، دوباره با شما تماس بگیرند، اما زمان هنوز مشخص نشده است. توضیحات احتمالی، که افراد با هوش هیجانی ممکن است به خود یادآوری کنند:

  • “شاید قصد داشتند در هواپیما پاسخ دهند، اما اکنون Wi-Fi کار نمی کند.”
  • “شاید آنها در یک ضرب الاجل محدود برای چیز دیگری هستند که ابتدا باید آن را به پایان برسانند.”
  • “شاید آنها اخیراً سیل زیادی داشته اند ایمیل ها و پیام ها به طور همزمان، و آنها سعی می کنند از لیست پایین بیایند.”
  • “شاید امروز آنها روی چیزی طولانی مدت یا استراتژیک تر تمرکز کرده اند. شاید آنها خارج از لیست هستند. دفتر برای یک کنفرانس یا رویداد شبکه، یا مصاحبه با نامزدها برای یک موقعیت جدید.”
  • “شاید آنها پاسخ خود را به شما به شخص دیگری واگذار کرده باشند، و آن شخص خودش را با همه چیز آشنا نکرده باشد.” هنوز.”

۷٫ “آیا واقعاً خبر خوبی است که آنها پاسخ ندادند؟”

این جایی است که ما به سطح نهایی هوش هیجانی و هوش هیجانی می رسیم. صبر، جایی که تشخیص می دهی که ممکن است در سکوت طرف مقابل جنبه روشنی وجود داشته باشد. چند مثال:

  • “شاید این فقط یک مثال از قانون اعداد بزرگ باشد و اگر این شخص پاسخ دهد مهم نیست اصلاً، زیرا شما انتظار دارید که درصد زیادی از مردم هرگز این کار را نکنند، و اگر همچنان خود را در آنجا قرار دهید و التماس کنید، فقط به تعدادی نیاز دارید که در نهایت بیایید.”
  • “شاید شما” به نقطه‌ای می‌رسم که طرف مقابل برای مدت زمانی که پاسخ می‌دهد خجالت می‌کشد و به شما پاسخ بهتری نسبت به زمانی که سریع‌تر با شما تماس می‌گرفت، می‌دهد. هرگز ندانید بدشانسی ظاهراً شما را از چه بدشانسی بدتر نجات داده است. شاید این یکی از آن موارد باشد، و وضعیت شما بسیار بهتر از این است که پاسختان را شنیده باشید. فقط کمی ایمان داشته باشید.

نکته هر یک از این توضیحات بالقوه این نیست که هیچ یک از آنها لزوماً صحیح است. در واقع، شاید هرگز نتوانید بفهمید که کدام یک نزدیکتر است.

اما، با اندیشیدن به ده‌ها دلیل بی‌ضرر که چرا کسی ممکن است با شما تماس نگیرد، می‌توانید اضطراب را کاهش دهید و قبل از اینکه آماده باشید از واکنش خود جلوگیری کنید.

و همانطور که در کتاب الکترونیکی رایگان خود می نویسم، ۹ عادت هوشمندانه افراد با هوش هیجانی بسیار بالا، این واقعاً بزرگ است بخشی از بازی: یادگیری صبر و استفاده از احساسات – هم احساسات شما و هم دیگران – به منظور افزایش شانس دستیابی به اهدافتان.

< footer class="sc-fznMAR ZyNmX article__footer">

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی