عمومی

به دنبال تامین مالی رشد هستید؟ SBA ممکن است بهترین شما باشد شرط

به دنبال تامین مالی رشد هستید؟ SBA ممکن است بهترین شما باشد
شرط

یادداشت سردبیر: برای بسیاری از کارآفرینان، مدیریت مشاغل کوچک– آژانسی که مسئول بهبود آنها است- یک راز است. در این مجموعه، شرکت تلاش می کند تا از طریق تعامل شش صاحب کسب و کار، برنامه های فاجعه آمیز آژانس را روشن کند. در اینجا نحوه عملکرد آشوک مهتا از SimplyCare، همراه با درس‌های کلیدی که آموخته است، آمده است.

آشوک مهتا بیش از ۲۰ سال را صرف رشد مقدماتی حومه شهر نشویل کرد. عمل مراقبت، SimplyCare، به ۱۰۰۰۰ بیمار و ۱٫۲ میلیون دلار درآمد سالانه. همه این کارها یک شبه در طول همه گیری تبخیر شد زیرا بیماران تصمیم گرفتند در خانه بمانند. با انباشت صورت‌حساب‌ها و پشتیبانی پنج کارمند، مهتا به اداره بازرگانی کوچک مراجعه کرد. او آنقدر تجربه خوبی با آژانس داشت که برای دریافت وام های بیشتر، برای نرخ بهره، بازگشت.– همانطور که به علی دونالدسون گفته شد

<"در طول همه گیری، به طور ناگهانی، تقریباً 10 نفر هر روز وارد می شدند. ما نگران بودیم که ممکن است مجبور شویم برای همیشه تعطیل شویم. بنابراین به SBA. نمی دانستم چه نوع برنامه هایی دارند. ما دو وام PPP دریافت کردیم، هر کدام به قیمت حدود 35000 دلار؛ هر دو بخشیده شدند. همه چیز با سرعت نسبتاً سریع انجام شد. من اولین وام را در سه روز گرفتم. آنها به ما یک راه نجات دادند.

زمانی که همه گیری همه گیر شد در پایان، کسب و کار خوب بود. ما می خواستیم گسترش پیدا کنیم، بنابراین در سال ۲۰۲۲، به یک دفتر بزرگتر نقل مکان کردیم، و این به معنای هزینه های بیشتر بود.

من سعی می کردم برای دریافت نرخ های خوب برای وام از سایر وام دهندگان، اما چیزی پیدا نکردم. ما یک وام SBA به مبلغ کمی بیش از ۲۰۰۰۰۰ دلار دریافت کردیم و پردازش آن کمتر از دو هفته طول کشید. مشاغل کوچکتر، شیوه ها یا هرکسی باید برنامه های وام دهی SBA را بررسی کند، زیرا هزینه سرمایه شما بسیار پایین است. وام دهندگان خصوصی، ممکن است بتوانند این کار را انجام دهید، اما نرخی که از شما نقل می‌کنند شما را شکست خواهد داد.”

ببینید که سایر بنیانگذاران در مورد کار با SBA چه گفته اند:

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی