عمومیمقالات

10 راه برای حفظ انگیزه از افرادی که امتناع کردند ترک کنید

۱۰ راه برای حفظ انگیزه از افرادی که امتناع کردند
ترک کنید

کارآفرین بودن سخت است. کارها هرگز طبق برنامه پیش نمی روند و اغلب ۱۰ برابر بیشتر از آنچه در نظر گرفته شده طول می کشد. بالا و پایین های زیادی وجود دارد. بسیاری از اوقات، به نظر می‌رسد که راحت‌تر تسلیم شدن و دست کشیدن به جای انگیزه ماندن است.

این ۱۰ کارآفرین و اعضای Oracles نکته شماره ۱ را به اشتراک می گذارند آنها برای با انگیزه ماندن، استقامت می کنند و به موفقیتی خیره کننده می رسند در مواجهه با چالش ها.

۱٫ هدف خود را پیدا کنید و روی آن کار کنید.

راز موفق ترین افرادی که من می شناسم این است که می توانند بدون توجه به آنچه در اطرافشان اتفاق می افتد با انگیزه، فعال، الهام گرفته و حرکت کنند. انگیزه آن انگیزه درونی برای حرکت به سمت یا دور شدن از چیزی است. برای به دست آوردن انگیزه و حفظ انگیزه، باید هدف خود را پیدا کنید. بسیاری از مردم با انجام کاری که به آن اعتقاد ندارند سر کار می روند. شما از کار خسته نمی شوید. شما می سوزید زیرا روی هدف خود کار نمی کنید. انگیزه بگیرید، عمداً کار کنید، و دیگر تمایلی به تسلیم شدن ندارید.

—Grant Cardone، فروشنده برتر که شرکت Cardone Capital بیش از ۱ میلیارد دلار سرمایه جمع آوری کرده است، نیویورک تایمز نویسنده پرفروش چگونه سرمایه گذاری ثروت در املاک و مستغلات ایجاد کنیم و بنیانگذار کنفرانس رشد ۱۰X

۲٫ برای اینکه انگیزه خود را حفظ کنید، برای خودتان متاسف نباشید.

همه بهترین موفقیت های من در پاشنه یک شکست به دست آمد، بنابراین من یاد گرفته ام که به هر فلاپ شکم به عنوان آغاز یک چیز خوب نگاه کنم. اگر فقط در آنجا بمانید، متوجه خواهید شد که چیزی در گوشه و کنار است. این باور است که به من انگیزه می دهد. من یاد گرفته ام که هرگز برای خودم متاسف نباشم. فقط پنج دقیقه متاسف شدن برای خودتان قدرت شما را از بین می برد و باعث می شود نتوانید فرصت بعدی را ببینید.

—باربارا کورکوران، بنیانگذار گروه Corcoran and Shark on Shark Tank

۳٫ به اهداف خود دست یابید، مهم نیست در اطراف شما چه می گذرد.

من همیشه ذهنیت خود را بر روی دستیابی به اهدافم متمرکز می کنم بدون توجه به آنچه در اطرافم می گذرد. هر کارآفرین باهوشی می‌داند که ما مشکلات را برای کسب سود حل می‌کنیم. اگر با شرایط بازار، تغییر در رفتار مصرف‌کننده، کنار گذاشتن هم‌تیمی‌ها، از دست دادن مشتریان یا ۱۰۰ ساعت کار در هفته نمی‌توانید مشت به گلویتان بخورید، بیرون بروید.

وقتی از آن گذشتید، آسان است. شما یک چشم انداز قانع کننده از آنچه واقعاً می خواهید ایجاد می کنید. واضح است که چرا برای شما ضروری است. شما انگیزه شخصی خود را برای عمل ایجاد می کنید. شما برنامه اقدام خود را ایجاد می کنید. سپس شما کار می کنید.

—تام فری، موسس و مدیر عامل Ferry International، رتبه ۵۹ مربی املاک و مستغلات را در سال ۲۰۲۳ Swanepoel Power 200 و نیویورک تایمز< نویسنده پرفروش زندگی! توسط طراحی

۴٫ به یاد داشته باشید که قرار است سخت باشد.

درک کنید که اگر آسان بود، همه آن را انجام می‌دادند. وقتی با مشکلاتی روبرو می شوم این باعث می شود که ادامه دهم. شکست خوردن، اشتباه کردن و ناامید شدن اشکالی ندارد، اما ناامید شدن هرگز اشکالی ندارد. شکست‌هایم را می‌پذیرم، از آنها درس می‌گیرم و با نگرش مثبت پشتکار می‌کنم. اما پشتکار با یک درایو جنون آمیز Type-A بسیار بیش از حد ارزیابی می شود. اولین آرزوی من لذت بردن از زندگی است. تجارت هرگز نباید مانع آن شود. اگر این کار را کرد، پس من ارزش هایم را به خاطر یک دلار به خطر انداخته ام.

—مارک سیسون، یکی از بنیانگذاران Primal Kitchen، نویسنده پرفروش کتاب آشپزی دو وعده غذایی در روز، و ناشر MarksDailyApple.com

۵٫ برای اینکه انگیزه خود را حفظ کنید، مشکلات را به عنوان تصادف تلقی نکنید.

برطرف کردن مشکلات بخشی از شغل شما به عنوان یک صاحب کسب و کار است، بنابراین نباید مشکلات را به عنوان حوادثی تلقی کنید که باید از آن ترسید. با رشد و کسب درآمد بیشتر مشکلات از بین نمی روند. آنها در واقع بزرگتر می شوند. وقتی این دیدگاه را تغییر دادم و از برچسب زدن مشکلات به عنوان تصادفات منفی دست کشیدم، پوست ضخیم تری ایجاد کردم و انرژی خود را روی اصلاح آنها به طور موثر.

—یولی زیو، بنیانگذار و مدیر عامل Heallist، پیشگام در بازاریابی تاثیرگذار و کارآفرین سریالی خودساخته

۶٫ به موانعی که دیگران با آن روبرو بودند نگاه کنید.

در اولین کسب‌وکارم، سه ماه طول کشید تا هر روز لگد به دندان‌هایم بزنند تا اولین مشتری پرداخت‌کننده‌ام را بیاورم. در آخرین کارم، نه ماه طول کشید تا اولین قراردادم را امضا کنم. من همیشه به پیشینه کارآفرینان موفق نگاه می کنم. من اقدامات موفقیت آمیز آنها را مطالعه می کنم، اما واقعاً با موانع عظیمی که باید بر آنها غلبه می کردند انگیزه پیدا می کنم. صدها نمونه از افراد فوق‌العاده موفق وجود دارد که باید مشکلاتی بدتر از من را پشت سر بگذارند. این به من یادآوری می کند که من هم می توانم این کار را انجام دهم.

—جیم ماترز، رئیس انرژی حرفه ای

۷٫ چرایی و چرایی عدم انگیزه خود را به خاطر بسپارید.

با کمی تجربه، یک استودیوی تولید ویدیو را راه‌اندازی کردم که تمرکز آن بر کمک به کسب‌وکارها بود داستان خود را بگویید—در وسط هالیوود! رقابت به ظاهر غیرقابل عبور بود. تهیه کنندگان استودیو، شرکت های کابلی و کارگردانان همگی از هر فرصتی استفاده می کردند. اما به یاد آوردم که چرا در وهله اول این کار را انجام می‌دادم: کمک به مردم و گذران زندگی به عنوان یک خالق. همان‌طور که چرا نه انگیزه‌بخش بود: نمی‌خواستم برای کسی کار کنم یا فردی باشم که واقعاً نمی‌تواند از خودش مراقبت کند. امروز، ما مرتباً به عنوان برترین استودیوی انیمیشن و ویدیو در نتیجه این انگیزه انتخاب می‌شویم.

—موری روگو، مدیر عامل Rip Media Group

۸٫ بی امان روی ماموریت خود تمرکز کنید.

کارآفرینان به شدت به شرکت یا پروژه فعلی خود علاقه دارند. این اشتیاق ناشی از نتیجه نهایی مورد نظر است، که چرایی یا ماموریت کاری است که شما انجام می دهید. ما معتقدیم که مردم با محصول، راه حل یا خدمات ما بهتر از بدون آن خواهند بود. برای من، می‌خواهم به ۱ میلیون خانواده کمک کنم تا از تجربه‌ای که من شخصاً در هنگام مرگ یکی از عزیزانم با آن دست و پنجه نرم کردم، اجتناب کنند. من به سادگی روی آن تمرکز می کنم، و این انگیزه عظیمی را فراهم می کند.

—جان برادوک، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل زندگی و آرزوهای من

۹٫ دید خود را به وضوح در ۱ درصد بالا نگه دارید.

وقتی چشم انداز شما روشن باشد، هیچ چیز نمی تواند شما را از رسیدن به هدفتان باز دارد. اگر بازخوردی که دریافت می‌کنید بر اساس برنامه‌ریزی نشده است ، پس وقت خود را برای برچسب زدن به آن و اجازه دادن به خودتان تلف نکنید. متمرکز بمانید و پشتکار داشته باشید، زیرا رقابت بسیار کمی در میان ۱% برتر وجود دارد.

—کریگ لاک، رئیس Catilize Health و خالق برنامه های سلامت مبتنی بر عملکرد®

۱۰٫ برای حفظ انگیزه برای بازنشانی زمان بگذارید.

من معتقدم که انگیزه واقعی فقط از درون می آید و اشتیاق بهترین انگیزه است. من عاشق کاری هستم که انجام می دهم، و این باعث می شود روزهایی را که دوست ندارم سپری کنم. وقتی اوضاع سخت می شود، به یاد می آورم که مشتریانم من را به عنوان گلادیاتور خود انتخاب کردند. من زمانی را برای مدیتیشن، تمرین یا حتی پریدن در یک مخزن شناور اختصاص می‌دهم تا ذهنم را پاک کنم و تنظیم مجدد کنم.

—نفیسه نینا حجت، اسق.، وکیل مدیریت شرکت SLS

این مقاله در فوریه ۲۰۱۷ منتشر شده و به روز شده است. عکس GaudiLab/Shutterstock

The Oracles 150x150 - 10 راه برای حفظ انگیزه از افرادی که امتناع کردند
ترک کنید

Oracles یک اعتماد مغزی فقط دعوتی است که متشکل از کارآفرینان برجسته جهان است که توصیه‌های برتر و استراتژی‌های موفقیت خود را برای کمک به دیگران برای رشد کسب‌وکارشان، زندگی بهتر و دستیابی سریع‌تر به موفقیت به اشتراک می‌گذارند. علاقه مند به پیوستن هستید؟ اینجا را اعمال کنید.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی