عمومیمقالات

از آرشیو: قدرت رونق تولیدکنندگان ایالات متحده خارج از کشور

از آرشیو: قدرت رونق تولیدکنندگان ایالات متحده
خارج از کشور

پاریس، شهر زیبا، تقریباً آماده استقبال از جهان در نمایش عالی ۱۹۰۰٫ این که اکنون آماده دیدار با مهمانان خود در زمان مقرر خواهد بود، کاملاً ممکن به نظر می رسد، و اینکه تلاش های فراوان آن برای جلب رضایت در سطح بین المللی مورد قدردانی قرار خواهد گرفت، یک نتیجه قطعی است.

نمایندگی آمریکا در خارج از کشور

این واقعاً برای این کشور در کل اهمیت حیاتی دارد که در هر شاخه‌ای از صنعت و تولید در یک نمایشگاه بین‌المللی حضور داشته باشد. کشورها ممکن است خروجی ما را ببینند و ترغیب شوند که چیزهایی را از ما خریداری کنند نیازمند هستند، یا از آنها پیشی می‌گیریم، یا می‌توانیم ارزان‌تر از آنها بسازیم. عظمت یک ملت بر اساس تجارت خارجی آن بنا شده است. این یک قدرت ثابت در زمان افسردگی خانگی است. اگر بازار داخلی خرید نکند، بازار خارجی خرید خواهد کرد. به دلیل اهمیت فوق العاده ای است که برای تجارت جهانی در نظر گرفته شده است که این دولت چنین علاقه بی سابقه ای به نمایشگاه پاریس نشان داده است.

پس از سفرهای مکرر به خارج از کشور و دیپلماسی آزاردهنده بسیار، من موفق شدم برای ایالات متحده امنیت ایجاد کنم. بیش از ۳۰۰۰۰۰ فوت مربع از زمین، اما این کافی نیست. با این حال، ایالات متحده پنج برابر بیشتر از آنچه در نمایشگاه گذشته بود و دو و نیم برابر بیشتر از هر کشور دیگری، به جز فرانسه که ۵۵ درصد از فضا را در اختیار خواهد داشت: برای نمایشگاه، در درجه اول، برای پاریس و سپس فرانسه. خارج از فرانسه، آلمان رقیب ما با ۳۰۰۰ غرفه‌دار در مقابل ۷۰۰۰ غرفه‌دار ما است.

رونق در خانه

رفاه حاکم در داخل کشور واقعاً برای نمایش مناسب در خارج از کشور مضر است. دست هر تولیدکننده ای برای تامین بازار داخلی است و بسیاری به دنبال تجارت خارجی نیستند. در یک مورد، به ما قول پنج لکوموتیو داده شد، اما توانستیم تنها سه دستگاه را ایمن کنیم، زیرا سازنده گفت که نمی تواند یک مشتری نیازمند و ثابت را ناامید کند. بسیاری از رشته‌های تجاری تقریباً به همین دلیل نشان داده نمی‌شوند. اگرچه ۲۵ درصد از غرفه داران صنعتی کنار رفته اند، اما ما برای فضا شلوغ هستیم.

نمایشگاه هایی وجود دارد که به نفع جامعه در کل که دولت ایالات متحده مجبور به ترتیب دادن یا جمع آوری آن است. به عنوان مثال، سبزیجات، غلات، مواد معدنی – زغال سنگ – و محصولات جنگلی این کشور. این وظیفه بسیار بزرگی است و انجام کامل آن جای تبریک دارد.

تولیدکنندگان آمریکایی در سرتاسر جهان نمایندگی دارند

U.S. تولید کنندگان وارد تمام بازارهای دنیا شده اند. ما تولید کننده اروپایی ریل فولادی را کم می فروشیم. راه‌آهن بزرگ مرکزی انگلستان تقریباً کاملاً آمریکایی است و دارای ریل‌های آمریکایی و اتومبیل‌های آمریکایی است. راه آهن سیبری در ساخت و ساز و تجهیزات تقریباً آمریکایی خواهد بود. هیچ کجای خارج از کشور رقیبی برای ماشین ابزار ما وجود ندارد. اگرچه هرگز در تاریخ کشور ما تجارت صادراتی ما به این بزرگی نبوده است، اما در کودکی به آنچه خواهد بود. طبیعتاً، غرفه داران تلاش خواهند کرد تجارت خارجی را به دست آورند. این نمایشگاه ها ماهیت روشنگری یا نشان دادن چگونگی انجام کارها در اینجا ندارند، بلکه با شرایط خارج از کشور سازگار خواهند بود. ما نه تنها ترمز بادی خودکار مورد استفاده در خودروهای آمریکایی را نشان خواهیم داد، بلکه ترمز بادی خودکار را که ممکن است در مربیان اروپایی استفاده شود نیز نشان خواهیم داد.

یک نمایشگاه جالب از سوی دولت ما، مدل‌های دولتی همه خواهد بود. از کشتی‌های جنگی ما، و یکی از عزیزان مردم آمریکا، مدل قایق‌های پیروزمند ما خواهد بود.

نمایشگاه‌ها از ایالت‌ها به سرعت در حال ورود هستند و جزو اولین‌هایی خواهند بود که به نمایش گذاشته شده‌اند.

این گزیده برای مخاطبان طولانی، وضوح و مدرن ویرایش شده است.

این مقاله ابتدا در هدف ژوئیه/آگوست ۲۰۲۳شماره مجله SUCCESS. عکس توسط مجله SUCCESS.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی