10 روش برای کاهش هزینه ها هنگام میزبانی محلی بعدی رویداد
۱۰ روش برای کاهش هزینه ها هنگام میزبانی محلی بعدی
رویداد
اغلب، یکی از لذتبخشترین بخشهای کسب و کار کوچک در حال ایجاد ارتباط با جامعه محلی شما است. یکی از راه هایی که صاحبان مشاغل می توانند این کار را انجام دهند میزبانی رویدادهای محلی است. چه یک گردهمایی صمیمی در فروشگاه شما باشد یا یک جشن تابستانی بزرگ، رویدادها فرصت های کلیدی برای تقویت رابطه شما با مشتریان شما هستند — اما این بدان معنا نیست که آنها مجبور به شکستن بانک هستند.
برای کمک به شما در تعیین این موضوع. بهترین راهها برای کاهش هزینهها و در عین حال برگزاری یک رویداد به یاد ماندنی، ۱۰ عضو شورای کارآفرین جوان (YEC) در مورد سؤال زیر نظر میدهند:
«در حالی که میزبانی یک رویداد محلی میتواند یک رویداد محلی باشد. یک راه عالی برای بازاریابی کسب و کار کوچک شما، اگر مراقب نباشید به راحتی می تواند بسیار گران شود. نکته ای که می توانید به صاحبان مشاغل کوچک برای کاهش هزینه ها هنگام میزبانی یک رویداد محلی ارائه دهید و چرا؟»
این چیزی است که آنها توصیه می کنند.
۱٫ یک بودجه تفصیلی تهیه کنید
«یکی از بهترین راهها برای کاهش هزینهها هنگام میزبانی یک رویداد محلی، تهیه بودجه دقیق است. هر مرحله از رویداد، از برنامه ریزی تا پیگیری بعد از رویداد، باید پیش بینی شود تا با هیچ غافلگیری پرهزینه مواجه نشوید. یک بودجه با دقت در نظر گرفته شده همچنین به شما امکان می دهد ROI خود را در رویداد تخمین بزنید و عملکرد آن را اندازه گیری کنید تا بتوانید نحوه بهبود رویدادهای آینده را بیاموزید. ~ جک پرکینز، CFO Hub
۲٫ همکاری با سایر مشاغل
«یکی از راههای کاهش هزینههای خود هنگام میزبانی رویدادهای محلی، همکاری و شراکت با سایر مشاغل است. مشارکت های مشارکتی فرصتی را برای تبلیغات متقابل و دستیابی به مخاطبان وسیع تری فراهم می کند. هر شریک میتواند از کانالهای بازاریابی خود – مانند رسانههای اجتماعی، خبرنامهها یا پایگاههای مشتریان – برای تبلیغ رویداد استفاده کند. ~ جاش کولباخ، سوئیت عمده فروشی
۳٫ روی شبکه خود برای راهنما ضربه بزنید
«به شبکه حرفه ای توسعه یافته خود ضربه بزنید. یکی از دلایلی که ما به شرکتهای کوچکتر و متخصصان انفرادی توصیه میکنیم تا شبکه گستردهای داشته باشند، آمادگی بهتر برای موقعیتهایی مانند این است. شما هرگز نمی دانید چه کسی در شبکه شما می تواند با شما در مورد غذا، فضایی برای مراسم یا موارد جانبی مانند گل و تزئینات معامله کند.” ~ اندرو شریج، مالی شخصی Money Crashers
۴٫ امکانات بیش از حد را کاهش دهید
«هزینههای امکاناتی مانند غذا، دکوراسیون و تجهیزات را کاهش دهید. به عنوان مثال، می توانید به جای یک وعده غذایی کامل، میان وعده و پیش غذا سرو کنید. از تزئینات ساده اما خوش سلیقه استفاده کنید. یک سیستم AV خوب داشته باشید، اما به یاد داشته باشید که لازم نیست سطح بالایی داشته باشد. روی موضوع اصلی رویداد، مانند داشتن سخنرانان و اطلاعات باکیفیت، تمرکز کنید و برای امکانات بیش از حد هزینه نکنید. ~ کالین کاسابوف، ProTexting
۵٫ بازاریابی خود را انجام دهید
«طبق تجربه من، شما می توانید با انجام بازاریابی سنتی خودتان در هزینه های رویدادهای محلی صرفه جویی کنید. این سبک بازاریابی در مقایسه با اکثر بازاریابی دیجیتال پولی، صرفهجویی در هزینهها و نرخ حضور بالاتر خواهد داشت. ~ جان ترنر، SeedProd LLC
۶٫ از فناوری مناسب استفاده کنید
«یکی از راههای کاهش هزینه میزبانی یک رویداد محلی، استفاده از فناوری است. برای مثال می توانید از نرم افزار مدیریت رویداد برای تهیه بلیط، ثبت نام و مدیریت لیست مهمانان استفاده کنید. این استراتژی باعث صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه کار با چندین فروشنده شخص ثالث فقط برای بازاریابی و توزیع بلیط می شود. ~ کریس کریستوف، MonsterInsights
۷٫ هرچه زودتر رویداد خود را رزرو کنید
«من متوجه شدم که بهترین کار این است که فعال باشید و در اسرع وقت از نمایشگاه های محلی، همایش ها و غیره مطلع شوید. بسیاری از این رویدادها دارای پیشنهادات اولیه هستند که در ابتدا می توانید یک بسته تبلیغاتی خوب، غرفه یا گزینه دیگری با نرخ های کمتر دریافت کنید. هرچه ثبتنام را بیشتر به تأخیر بیندازید، چنین رویدادهایی گرانتر میشوند. بنابراین، برای خبرنامه ها ثبت نام کنید و رویدادهای خود را سریع رزرو کنید. ~ بلر ویلیامز، MemberPress
۸٫ از برون سپاری به برنامه ریزان رویداد اجتناب کنید
«مسئولیت سازماندهی رویداد و ترتیب دادن آن را خودتان به جای برون سپاری آن بر عهده بگیرید. برنامه ریزان رویدادهای داخلی ممکن است گران باشند. بنابراین، به جای استخدام یک نفر، وظایف را به تیم خود محول کنید و از آنها بخواهید کارهای مورد نیاز را انجام دهند. این ممکن است هزینه شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و حتی ممکن است احتمال موفقیت رویداد شما را افزایش دهد زیرا شما شخصاً درگیر آن هستید. ~ استفانی ولز، فرمهای قدرتمند
۹٫ یک محدودیت بلیط ایجاد کنید
«می توانید با ایجاد محدودیت بلیط قبل از شروع رویداد، هزینه رویدادهای محلی را کاهش دهید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید در این رویداد یک بوفه داشته باشید، نمی خواهید برای ۱۰۰ نفر برنامه ریزی کنید تا متوجه شوید که ۳۰۰ نفر ثبت نام کرده اند. ایجاد محدودیت صندلی به شما کمک میکند تا در سایر جنبههای رویداد مرزبندی کنید، که به شما در صرفهجویی در هزینه کمک میکند.» ~ دامن جیت سینگ، FunnelKit
۱۰٫ به انجمن خود متمایل شوید
«بین برنامهریزی و اجرا، میزبانی رویدادهای محلی میتواند هزینه زیادی را به همراه داشته باشد، اگر به صورت استراتژیک به آن نزدیک نشوید. رویدادها فرصتی عالی برای تکیه به جامعه خود و آوردن سایر مشاغل برای حمایت از شما به عنوان حامیان رویداد هستند. انتخاب شرکتهایی که با آنها همسو میشوید، میتواند جامعه را ایجاد کند و توجه بیشتری را به رویداد شما جلب کند – همه اینها در عین حال باعث تسهیل امور مالی شما میشود.» ~ ریچل لیپسون، ترانه سرایی بالون آبی برای افراد کوچک.
تصویر : Envato Elements
کدگذاران