عمومی

ممکن است به زودی بالاخره یک تخت واقعی در اقتصاد در مدت طولانی دریافت کنید پروازها

ممکن است به زودی بالاخره یک تخت واقعی در اقتصاد در مدت طولانی دریافت کنید
پروازها

با عواقب کووید که هنوز باعث تعداد زیاد تاخیر و کنسلی در فرودگاه ها، در حال حاضر اخبار خوبی در مورد سفرهای هوایی وجود ندارد. اما ممکن است به یک نقطه روشن برخورد کرده باشم.

حداقل یک شرکت هواپیمایی می‌گوید ممکن است به زودی رویاهای مسافران طولانی مدت خسته‌شده را محقق کند. ایر نیوزلند به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد رایانه نصب کند. تخت در کلاس اقتصادی در پروازهای طولانی مدت.

تصور کنید واقعاً بتوانید در کلاس اقتصادی خوب بخوابید؟

به عنوان فردی که به طور منظم سفرهای بیش از ۲۰ ساعت را با یک کودک ۷ ساله در یدک کش تحمل می کند، این ایده داشتن یک سطح صاف واقعی برای دراز شدن بدون نیاز به پوسته کردن دست و پا برای درجه یک، یکی از آرزوهای من برای سال‌ها بوده است. مطمئنم بسیاری از کارآفرینان  سفر می کنند درازمدت برای تجارت رویاهای خود را در مورد خواب با کیفیت در کلاس اقتصادی.

ظاهراً، این رویاها در شرف تحقق هستند. ایر نیوزلند قبلاً به‌خاطر صندلی‌های «کاناپه‌ای» در اقتصاد شهرت دارد که به ردیفی از صندلی‌ها اجازه می‌دهد به سمت بالا برگردند و سطحی صاف برای سه مسافر ایجاد کنند. اکنون این شرکت هواپیمایی قصد دارد بازی راحتی خود را بیشتر ارتقا دهد.

این ایرلاین اخیراً اعلام کرده است که ۷۸۷-۹ Dreamliner ارتقا یافته را در سال ۲۰۲۴ با ویژگی “Skynest” در اقتصاد راه اندازی خواهد کرد. . این خطوط هوایی فانتزی برای تخت های دو طبقه صحبت می کند. هواپیماهای تازه عرشه شده دارای شش عدد از این غلاف های خواب هستند که مسافران می توانند برای اجاره به مدت چهار ساعت هزینه کنند. شما حتی می توانید در حین لذت بردن از تجربه خوابیدن خود غذا و نوشیدنی دریافت کنید. (اگرچه من شخصا نمی توانم تصور کنم که حتی یک دقیقه از چهار ساعتم را برای خوابی شاد و بدون گیرکردن پای بچه در صورتم استفاده کنم.) 

این درست است که واقعیت به اندازه تخیلات من در تشک وسط هوا کامل نیست. با محدود بودن در دسترس بودن، این غلاف‌های خواب احتمالاً سریع رزرو می‌شوند. تأییدیه نظارتی در مورد ارتقا هنوز در انتظار است. و حداقل در ابتدا احتمالاً محدود به پروازهای طولانی مدت مانند مسیر جدید ۱۷ ساعته این خطوط هوایی از نیویورک به اوکلند هستند.

با این وجود، دیدن یک شرکت هواپیمایی که تغییری را اعلام می کند که بر روی یک ایده جدید هیولایی برای فشرده کردن مسافران بیشتر در هواپیما یا پول بیشتری از مسافران خارج شود. ایر نیوزلند تنها یکی از شرکت‌های هواپیمایی است که فقط برخی از هواپیماها و مسیرها را تغییر می‌دهد، اما تصمیم آن‌ها برای ارتقا برای راحتی مسافران می‌تواند بر سایر شرکت‌ها فشار بیاورد تا اقدامات بیشتری را انجام دهند تا سفرهای اقتصادی طولانی‌مدت را کمتر بدبخت کنند.

مدیر عامل Air New Zealand، “موقعیت نیوزلند ما را در موقعیتی منحصر به فرد برای رهبری تجربه سفرهای طولانی مدت قرار می دهد.” گرگ فوران در انتشاری اعلام کرد که ارتقا داده شده است. “این یک تغییر واقعی بازی برای تجربه سفر اقتصادی خواهد بود.”

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی