عمومی

برای زندگی ایده آل خود به چه مقدار پول نیاز دارید؟ جدید مطالعه می گوید احتمالاً کمتر از آن چیزی است که فکر می کنید

برای زندگی ایده آل خود به چه مقدار پول نیاز دارید؟ جدید
مطالعه می گوید احتمالاً کمتر از آن چیزی است که فکر می کنید

هم قفسه های کتابفروشی محلی شما و هم اینترنت پر از توصیه های مالی معقول در مورد چگونگی بودجه، سرمایه گذاری کنید و پول خود را خرج کنید الف>. بسیاری از آن کاملاً مفید است، اما به گفته چندین متخصص برجسته، بسیاری از آن‌ها همچنین اولین قدم ضروری را از دست می دهد.

قبل از اینکه بتوانید مسیر مالی خود را ترسیم کنید، اصرار دارند، باید بدانید به کجا می‌روید. و این هدف نباید فقط یک میل مبهم برای «ثروتمند شدن»، «کسب بیشتر» یا «راحت زندگی کردن» باشد.

“از اکثر مردم هرگز پرسیده نشده است که یک زندگی غنی از نظر آنها چگونه به نظر می رسد” به شما یاد خواهم داد که ثروتمند شوید inc.com/jessica-stillman/personal-finance-question-ramit-sethi.html”>رامیت ستی در مصاحبه اخیر ادعا کرد. و اگر روی سؤال فشار داده شود، آنها فقط می توانند در پاسخ فقط اعداد تصادفی یا رویاهای ترسیمی ارائه دهند. در عوض، ستی خوانندگان را ترغیب می‌کند تا قبل از هر گونه برنامه‌ریزی مالی، پاسخ‌های بسیار مشخصی ارائه دهند. به طور مشابه، براد استولری، نویسنده، یک آزمایش فکری ساده اما قدرتمند برای تعیین یک هدف مالی عددی دقیق.

شما نمی توانید تصمیمات مالی با کیفیتی بگیرید مگر اینکه بدانید هدفتان چیست. و طبق یک مطالعه جدید بین‌المللی، اگر واقعاً به آن فکر کنید، ممکن است بسیار کمتر از چیزی که گاهی از آن می‌ترسید، استرس‌زاتر و قابل انجام‌تر باشد.

چه کسی واقعاً می خواهد میلیاردر شود؟

برای این مطالعه، تیمی از محققان از ۸۰۰۰ نفر در هر قاره (منهای قطب جنوب) نظرسنجی کردند و از آنها خواستند که “زندگی ایده آل مطلق” آنها را تصور کنید، جایی که تمام خواسته های مادی آنها برآورده شده است. سپس، محققان پرسیدند که برای رسیدن به این رویا، یک برد خوش شانس در بخت آزمایی چقدر لازم است، با ارائه طیفی از جوایز از ۱۰۰۰۰ دلار (یا معادل آن به ارز محلی) تا مبلغ ۱۰۰ میلیارد دلاری در مقیاس ایلان ماسک.

بعد از بررسی این سوال، چه پاسخی در میان شرکت کنندگان محبوب تر شد؟ فروتنی رویاهای بیشتر مردم ممکن است شما را شگفت زده کند.

“در تمام ۳۳ کشور، تنها یک اقلیت جایزه برتر را انتخاب کردند (۸٪ تا ۳۹٪ در هر کشور). در اکثر کشورها در کشورها، از جمله بریتانیا، اکثر مردم بخت آزمایی معادل ۱۰ میلیون دلار آمریکا یا کمتر را انتخاب کردند و در برخی کشورها (هند، روسیه) اکثریت حتی یک میلیون دلار یا کمتر را انتخاب کردند. باث که در تحقیق شرکت کرد، گزارش هایی در مورد گفتگو.

بقیه مقاله باین به تفاوت‌های جمعیتی در پاسخ‌ها می‌پردازد (افراد جوان تمایل به پرداخت‌های بزرگ‌تر دارند، به‌ویژه در کشورهای توسعه‌یافته، و مبالغ واقعاً هنگفت در کشورهایی که تحمل نابرابری بالایی داشتند، بیشترین محبوبیت را داشتند. او همچنین درباره ارتباط یافته‌ها با سیاست اقتصادی بحث می‌کند.

اما برای یک کارآفرین معمولی، نتایج فقط یک خط سیاه ضخیم را تحت توصیه های ارائه شده توسط ستی و Stollery بالا. هنگامی که از آنها خواسته می شود تا در مورد رویاهای مالی خود به طور دقیق و دقیق فکر کنند، خواسته های مردم اغلب بیشتر در انتهای طیف قابل انجام است تا جف بزوس. اگر جاه‌طلبی‌های مالی‌مان را بررسی نکنیم، احتمالاً اغلب بیش از حد برآورد می‌کنیم که برای زندگی ایده‌آل خود چقدر به آن نیاز داریم.

وقت گذاشتن برای رسیدن به اهداف مالی مشخص، احتمالاً وضعیت مالی شما را نه تنها واضح‌تر می‌کند، بلکه همچنین قابل مدیریت تر این نه تنها مبنای واقعی‌تری برای برنامه‌ریزی کسب و کار و آینده مالی شماست، بلکه کمتر به استرس غیرضروری و تلاش بیهوده منجر می‌شود.

اولین گام برای آزادی مالی این نیست که بیشتر یا کمتر خرج کنید. این بدان معناست که چقدر برای شما «کافی» است. این تحقیق جدید نشان می‌دهد که این عدد ممکن است بسیار کمتر از آنچه در ابتدا فکر می‌کنید ترسناک باشد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی