عمومی

نحوه استفاده هوشمندانه از مشارکت های محلی

نحوه استفاده هوشمندانه از مشارکت های محلی

این درست است که کار گروهی رویا را به نتیجه می رساند. به همین دلیل است که جان کوزسکی، موسس شرکت مشاوره کلیولند، اوهایو جان توماس مشاور و مدیر اجرایی اتاق بازرگانی برکس‌ویل، اوهایو، راه‌هایی برای اتصال کسب‌وکارهای کوچک در جامعه خود پیدا می‌کند. او می‌گوید: «شرکت شما ممکن است کوچک باشد. “اما اگر همه با هم متحد شویم، واقعاً می‌توانیم با برخی از آن سازمان‌های بزرگ‌تر رقابت کنیم.”

تشکیل sمشارکت های استراتژیک با کارآفرینان محلی به شما امکان می دهد به اشتراک بگذارید و دریافت کنید کوزسکی می‌افزاید، دانشی که به رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کند، و مشارکت‌های مناسب نیز می‌تواند به شما در گسترش پایگاه مشتریانتان کمک کند. به همین دلیل است که کوزسکی در کار خود در اتاق بازرگانی، پیوسته بین صاحبان مشاغل معرفی می‌کند و راه‌های خلاقانه را پیشنهاد می‌کند کسب و کارهای کوچک در جامعه او می توانند با هم کار کنند.

یک رابطه که با کمک کوزسکی ایجاد شد، بین گلفروشی برکس‌ویل، یک فروشگاه گل ۶۵ ساله، و رستوران و بار کریک‌ساید، رستورانی که درست در کنار خانه قرار دارد، است. کوزسکی می‌گوید: «گل‌فروش به‌طور منظم برای میزهای رستوران گل اهدا می‌کند و شامل اطلاعات و کد تخفیف در هر ترتیبی است که مشتریان رستوران‌ها می‌توانند آن‌ها را ببینند». و بالعکس، افرادی که وارد گل فروشی می شوند منوهای رستوران همسایه را با کد تخفیف دریافت می کنند. ساده اما مؤثر.

بیشتر از موارد، یک شراکت می تواند به ارائه بهترین کسب و کار کوچک شما کمک کند و به تشویق رشد کمک کند. در اینجا چند راه دیگر برای استفاده از مشارکت‌های استراتژیک محلی وجود دارد:

تجربه مشتریان خود را بهینه کنید

به‌گفته کاترین لاو، مدیر عامل و یکی از بنیان‌گذاران شرکت ذخیره‌سازی خود مستقر در بروکلین، نیویورک، بهترین مشارکت‌ها تجربه کلی مشتری را بهبود می‌بخشد. www.stufstorage.com/”>چیز. لاو پس از راه‌اندازی کسب‌وکارش در سال ۲۰۲۰، شراکت با یک شرکت حمل‌ونقل را در نظر گرفت، زیرا می‌دانست که ذخیره‌سازی و جابجایی خود دست به دست هم می‌دهند. بنابراین، وقتی اشلی گرابر، یکی از مالکان شرکت حمل‌ونقل شهر نیویورک Cool Hand Movers، این اتفاق را تصادفی می‌دانست. در تابستان ۲۰۲۱ در مورد شراکت با یکدیگر صحبت کردند. پس از آشنایی با یکدیگر (و در نهایت تبدیل شدن به دوستان صمیمی)، این دو شروع به ارجاع مشتریان به یکدیگر از طریق یک معامله دست دادن کردند. این یک شراکت گاه به گاه است — هیچکدام از توصیه های دیگری کاسته نمی شوند — بلکه معامله ای که به نفع هر دو است. لاو می‌گوید: «ما واقعاً می‌خواهیم مطمئن شویم که مشتریان ما یک تجربه خوب از پایان تا آخر دارند. “و انجام این کار بدون نیاز به ایجاد یک شرکت ذخیره سازی و یک شرکت جابجایی به طور همزمان امکان پذیر است.”

- نحوه استفاده هوشمندانه از مشارکت های محلی

از آنجایی که این دو به کار با هم عادت دارند، فرآیند جابجایی و ذخیره سازی را کامل کرده اند — که اغلب می تواند لاو اضافه می‌کند که پیچیده باشد. او می‌گوید: «حرکت بسیار استرس‌زا است – فقط می‌توانید تصور کنید که اگر نتوانید به مکان ذخیره‌سازی خود دسترسی پیدا کنید یا اگر جابجایی‌کنندگان به موقع حاضر نشوند، چقدر استرس‌زاتر است. ما این هماهنگی را مدیریت می کنیم و در واقع با یکدیگر صحبت می کنیم.»

برای آزمایش آماده باشید

وقتی کیت دی پالما سن خوزه خود را راه اندازی کرد ، شرکت شمع مستقر در کالیفرنیا، طراحی های معطر در سال ۲۰۱۶، او تصور کرد که در درجه اول محصولات خود را مستقیماً به مصرف کنندگان می فروشد. . تا اینکه در سال ۲۰۲۰ یک عکاس بودوآر محلی با او تماس گرفت و از او پرسید که آیا حاضر است روی یک شمع همکاری کند که عکاس از آن به عنوان هدیه مشتری استفاده کند. دی پالما می‌گوید: «ما یک برچسب سفارشی با اطلاعات او طراحی کردیم، و در ابتدا او فقط به یک زوج نیاز داشت – سپس به ده‌ها نفر تبدیل شد. عکاس او را به یک آرایشگر عروسی معرفی کرد که درخواست مشابهی داشت، و سپس با یک تبلیغاتچی آشنا شد که او را به طیف وسیع تری از مشتریان معرفی کرد. تا به امروز، دی پالما سفارشات سفارشی شمع را برای یک شرکت پوشاک نجات حیوانات، استودیوهای یوگا، اسپا، مشاوران املاک و مشاغل کوچک دیگر در منطقه خود ایجاد کرده است.

تقریباً نیمی از شراکت‌های دی پالما از کسب‌وکارهایی است که مستقیماً با او ارتباط برقرار می‌کنند. تجارت شروع شده است، او یاد گرفته است که به نفع کسب و کار خودش نیز دفاع کند. او می‌گوید: «هنگامی که با سایر مشاغل محلی کار می‌کنم، همیشه می‌خواهم این کار شبیه یک همکاری متقابل باشد، بنابراین «Poured by Scented Designs» را روی برچسب نگه می‌داریم. “این همه تفاوت را در جهان ایجاد کرده است.”

ایجاد پیشنهادهای تکمیلی

آشپزخانه و پذیرایی Boomer و یک شریک Verizon Small Business Digital Ready، او را هدایت کرد. کسب و کار برای تمرکز بر پذیرایی بنابراین وقتی از یک سازنده آبجوی محلی، Attic Brewing Company، پیامکی در اینستاگرام دریافت کرد، که از او پرسیده بود که آیا علاقه‌ای به انجام پاپ‌آپ با کامیون غذایش دارد، هیجان‌زده شد. او می‌گوید: «این یک راه عالی برای من بود که به آنجا برگردم و به مخاطبان جدیدی برسم.

در حالی که گود معمولاً غذاهای آمریکایی مانند انگشت مرغ، همبرگر و رول های تخم مرغ استیک پنیر الهام گرفته از فیلی را از کامیون خود سرو می کند، زمانی که قصد داشت در ۵ مه در کارخانه آبجوسازی، Cinco De Mayo ظاهر شود، تصمیم گرفت چیز متفاوتی را امتحان کند. او می‌گوید: «ما تاکو می‌کردیم، و به معنای واقعی کلمه یک سری مشتری دور تا دور بلوک پیچیده بودند. “آبجوسازی به شماره آنها برای آن روز نگاه کرد و گفت، “چرا ما سه‌شنبه‌ها را یک بار در ماه تاکو انجام نمی‌دهیم؟”

شرکت آبجوسازی برای پارک کامیونش از گود هزینه ای دریافت نمی کند، اما با هماهنگی ماهانه آنها با تاکوها و نوشیدنی های ویژه، هر دو کسب و کار هر بار که گود ظاهر می شود، سودی بالاتر از حد متوسط ​​به دست می آورند. او می گوید: “من یک کامیون تاکو نیستم، اما ماهی یک بار هستم – و این یکی از روزهای پرفروش من است.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی