عمومیمقالات

یک ایمیل می تواند زندگی شما را تغییر دهد: چگونه یک طرح بنویسیم پست الکترونیک

یک ایمیل می تواند زندگی شما را تغییر دهد: چگونه یک طرح بنویسیم
پست الکترونیک

مردم همیشه از من می پرسند: چگونه در [نشریه برجسته در اینجا قرار دهید] منتشر شدی؟ چگونه با [مشهور را اینجا وارد کنید] مصاحبه کردید؟ چگونه توانستید [شرکت بزرگ را در اینجا وارد کنید] به عنوان مشتری؟

ساده است، به آنها می گویم: یک ایمیل فرستادم.

من هیچ ارتباط خاصی ندارم. هیچ راز بزرگی برای موفقیت من وجود ندارد. من فقط در پیدا کردن آدرس های ایمیل مناسب و خیلی خوب هستم ایجاد یک زمین فریبنده.

با ارسال ایمیل، می‌توانید رویاهای خود را محقق کنید ، درست مثل من. برای بیش از یک دهه، من به عنوان یک روزنامه نگار، بازاریاب و تبلیغاتی کار کرده ام و با افراد مشهوری مانند مییم بیالیک، بیل ماهر و ریچل بلوم ، محتوا را برای شرکت هایی مانند Mastercard، Visa، IBM و Dell ایجاد کرده و برای افراد تأثیرگذار تبلیغاتی انجام داده است با میلیون ها دنبال کننده. من همه دستاوردهایم را به این می‌دانم که در ارسال ایمیل واقعاً خوب هستم.

چه شما مانند من در تجارت رسانه کار می کنید، یا کسب و کار خود را اداره می کنید و در جستجوی سرنخ، یادگیری هنر ارائه ایمیل کلیدی برای دستیابی به اهدافت. اینجا باید از کجا شروع کرد.

قبل از ارسال ایمیل تحقیق کنید

قبل از ارسال ایمیل پیشنهادی، درباره مخاطب خود و شرکتی که در آن کار می کنند تحقیق کنید. به این ترتیب، می توانید تضمین کنید که ایمیل مناسب را در زمان مناسب به شخص مناسب ارسال می کنید.

به عنوان مثال، فرض کنید من می نویسم تا مقاله ای درباره نحوه گذراندن تعطیلات زمستانی خود در یک وب سایت والدین ارائه کنم. ابتدا باید ببینم آیا وب سایت موضوعاتی از این قبیل را پوشش می دهد و آیا قبلاً آن را پوشش داده است یا خیر.

سپس، مطمئن می‌شوم که با شخص صحیح تماس می‌گیرم. من به سرصفحه یا لینکدین نگاه می‌کردم و ویرایشگری را پیدا می‌کردم که داستان‌ها را اختصاص می‌دهد.

فرض کنید حتی پس از انجام تحقیقات خود مطمئن نیستید با چه کسی تماس بگیرید. شما همیشه می توانید یک حدس تحصیلی انجام دهید. من تماس‌هایی داشتم که ایمیل‌های پیشنهادی‌ام را برای همکارانشان ارسال می‌کردند، که سپس با من تماس گرفتند. هیچ کس تا به حال از من ناراحت نشده است که به طور تصادفی برای آنها ایمیل ارسال کرده ام.

در آن روز، باید قالب ایمیل یک شرکت را پیدا می‌کردم و سپس آدرس ایمیل مخاطب را حدس می‌زدم. من هزاران ایمیل برگشتی دریافت می کردم، زیرا معمولا اشتباه می کردم. برای به دست آوردن آدرس ایمیل صحیح، تلاش های زیادی لازم است.

خوشبختانه، اکنون ابزارهایی وجود دارند که می توانند به شما در یافتن ایمیل ها کمک کنند. برخی از آنها رایگان هستند، در حالی که برخی دیگر از شما هزینه ماهانه یا سالانه دریافت می کنند.

GetEmail

ایمیل یاب مورد علاقه من GetEmail است که می توانید آن را در LinkedIn نصب کنید. هنگامی که آن را نصب کردید، به نمایه شخصی که می خواهید ایمیل او را پیدا کنید بروید. سپس GetEmail را بزنید و در بیشتر مواقع می‌تواند ایمیل را برای شما پیدا کند. این ابزار دارای نسخه رایگان و پولی می باشد.

RocketReach

اگر مخاطبی در LinkedIn نیست یا GetEmail نمی تواند ایمیل را پیدا کند، در عوض RocketReach را امتحان کنید. RocketReach یک ابزار پولی است، اما یک نسخه آزمایشی رایگان در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید آن را امتحان کنید . من متوجه شدم که RocketReach بهترین ابزار موجود است، اما توجه داشته باشید که حداقل ۸۰ دلار در ماه است. این می تواند یک هزینه کسب و کار باشد که در نهایت نتیجه زیادی می دهد.

IMDbPro

اگر می‌خواهید به افراد مشهور دسترسی پیدا کنید—مانند من اغلب—IMDbPro ابزاری است که به آن نیاز خواهید داشت. این یک آزمایش ۳۰ روزه رایگان دارد، بنابراین می توانید متوجه شوید که در مورد چیست. من همیشه ترجیح می‌دهم به‌جای یک نماینده یا مدیر، با تبلیغاتی یک سلبریتی تماس بگیرم. اگر انتخاب کنید برای IMDbPro ثبت نام کنید، سالانه ۱۴۹٫۹۹ دلار است و اگر در تجارت سرگرمی کار می کنید، ارزشش را دارد.

رسانه های اجتماعی

اگر این ابزارها کار نمی کنند، می توانید آدرس ایمیل شخصی را در بیو توییتر، اینستاگرام یا یوتیوب او پیدا کنید. توجه: باید به جای آدرس‌های ایمیل شخصی، از آدرس‌های ایمیل حرفه‌ای استفاده کنید. مردم دوست ندارند ایمیل های تجاری را به آدرس های خصوصی خود دریافت کنند.

بازی حدس زدن

اگر این ابزارها و نکات کار نمی کنند، می توانید بازی حدس زدن را انجام دهید. معمولاً، قالب‌های ایمیل اولین نام اول نام همراه با نام خانوادگی (یعنی )، نام کوچک روی نام خانوادگی ( ایمیل محافظت شده]).

چگونه یک ایمیل عالی بنویسیم

هنگامی که آدرس ایمیل مخاطب خود را پیدا کردید، زمان آن رسیده است که آن رایانامه عالی را بنویسید.

یک خط موضوع کوتاه و توصیفی ایجاد کنید تا مخاطب شما دقیقاً بداند که چرا تماس می‌گیرید. می‌توانید یک علامت سؤال نیز قرار دهید – این می‌تواند شما را در صندوق ورودی آنها متمایز کند.

به عنوان مثال، وقتی انتشاری را ارائه می‌کنم، چیزی مانند این می‌نویسم: 

«پیشنهاد یک نویسنده: تعطیلات زمستانی خود را چگونه گذراندم؟»

من دوست دارم بگویم که موضوع از چه کسی است، زیرا اغلب اوقات، افراد هرزنامه دریافت می کنند. هنگامی که خود را در خط موضوع شناسایی می کنید، شفاف هستید و مردم بیشتر احتمال دارد ایمیل شما را باز کنند.

در مرحله بعد، ایمیل خود را کوتاه و شیرین نگه دارید. در مورد ارزشی که می توانید به مخاطب ارائه دهید صحبت کنید، نه اینکه آنها چه کاری می توانند برای شما انجام دهند. سپس، مدرکی ارائه دهید که شما فرد مناسبی برای این کار هستید. برای من، این به شکل انتشارات برجسته ای است که در گذشته برای آنها نوشته ام، و همچنین نمونه هایی از مقالاتم. این یک ایمیل معمولی است که من ارسال خواهم کرد.

نمونه ارسال ایمیل

«سلام [نام اینجا]،

امیدوارم حال شما خوب باشد. من برای ارائه مقاله ای در مورد [موضوع اینجا] می نویسم. من معتقدم که برای انتشار شما مناسب خواهد بود. نظر شما چیست؟

من برای [لیست چند نشریه در اینجا] نوشته ام.

در اینجا نمونه هایی از کار من وجود دارد:

لینک نمونه شماره ۱

لینک نمونه شماره ۲

از توجه شما بسیار متشکرم. مشتاقانه منتظر نظر شما هستم.

با احترام،

کایلی”

اکنون، ممکن است متوجه شوید که چگونه موارد زیبایی مانند “امیدوارم حال شما خوب باشد” و “با احترام” را درج کردم. برخی از افراد ممکن است تعقیب و گریز را انجام دهند و فوراً زمین بازی را اعلام کنند، اما من معتقدم که بهتر است مودب باشیم. این فقط سبک من است صنعت شما ممکن است متفاوت عمل کند، بنابراین شما باید این تماس را برقرار کنید. در هر صورت، همیشه تا حد امکان مودب و مهربان باشید.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید: اگر پاسخی دریافت نکنم چه اتفاقی می‌افتد؟ معمولاً شش روز به کسی فرصت می‌دهم تا پاسخ دهد، اما اگر موضوع حساس به زمان باشد، دو یا سه روز فرصت می‌دهم. روز در عوض. من مجبور شدم سه بار با مردم تماس بگیرم تا پاسخی دریافت کنم، زیرا این روزها همه سرشان شلوغ است. هر بار که پیگیری می کنم، مطمئن می شوم که احترام می گذارم و پرخاش نمی کنم.

آغاز با ارائه ایمیل

آیا آماده اید تا مشتریان جدید بالقوه را معرفی کنید؟ اکنون زمان نترس بودن است.

شما ممکن است یک «نه» دریافت کنید، و این کاملاً اشکالی ندارد. تسلیم نشو

بعد از سال‌ها انجام این کار، دیگر هیچ ترسی از رد شدن ندارم. با وجود تمام بردهای قابل مشاهده ای که دارم، شکست های بسیار بسیار بیشتری وجود دارد. میدونی چیه؟ من هنوز اینجام. من هنوز دارم میرم

حتی اگر ۱۰، ۲۰ یا ۱۰۰ بار اول جواب نداد، به فشار دادن ادامه دهید. بعد از این همه رد شدن، وقتی بالاخره “بله” را دریافت کردید، بسیار شیرین تر می شود.

رویای شما می تواند یک ایمیل دورتر باشد. بنابراین شروع به ارسال کنید.

عکس توسط muse studio/Shutterstock

a119bec76b2fc70540992f7452254694?s=150&d=mp&r=g - یک ایمیل می تواند زندگی شما را تغییر دهد: چگونه یک طرح بنویسیم
پست الکترونیک

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی