عمومی

کیمبرلی برایانت، بنیانگذار Black Girls Code، به عنوان مدیرعامل کنار گذاشته شد. او بدون دعوا ترک نمی‌کند

کیمبرلی برایانت، بنیانگذار Black Girls Code، به عنوان مدیرعامل کنار گذاشته شد.
او بدون دعوا ترک نمی‌کند

به‌روزرسانی: این مقاله به گونه‌ای ویرایش شده است که پاسخی از سخنگوی Black Girls Code داشته باشد. .

پس از ۱۱ سال مدیریت، کیمبرلی برایانت، ۵۵ ساله، به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره Black Girls Code، یک سازمان غیرانتفاعی که او در سال ۲۰۱۱ تأسیس کرد. 

سازمان مستقر در سانفرانسیسکو در روز جمعه، ۱۲ اوت، خروج برایانت را اعلام کرد. یک توئیت، که ادعا می کند، “با ورود BGC به فصل جدیدی، ماموریت یکسان باقی می ماند.” روز قبل، برایانت علیه اعضای هیئت مدیره هیدر هیلز، استیسی براون-فیلپات، شرمن وایتز، و سوفیا محمد، و همچنین ولز فارگو، مدیرعامل چارلز دبلیو. شارف، و مدیر مالی مایکل پی.

در دادخواستی که توسط Inc. به دست آمده، برایانت ادعا می‌کند که او به اشتباه حذف شده و از عضویت خارج شده است. Black Girls Code، و اینکه اعضای هیئت مدیره سازمان به اشتباه حساب Wells Fargo او را به خودشان منتقل کردند. برایانت در ژانویه ۲۰۱۲ این حساب را برای Black Girls Code باز کرد، که در آن زمان یک مالکیت انحصاری غیرشرکتی بود.

این مناقشه همچنان ادامه داشت و در مورد خطا نامشخص است، با این وجود، یک داستان هشداردهنده برای بنیان‌گذارانی است که در تلاش برای حرکت در آب‌های متلاطم فرهنگی و در عین حال تلاش برای رشد سریع هستند.

Black Girls Code، که فرصت‌های آموزش فناوری دیجیتال را برای دختران سیاه‌پوست ۷ تا ۱۷ ساله فراهم می‌کند، تا حد زیادی از طریق کمک‌های مالی عمل می‌کند و به سرعت رشد می‌کند. در طول همه گیری؛ این دادخواست ادعا می کند که حدود ۱٫۵ میلیون دلار کمک مالی تا سال ۲۰۱۹ دریافت کرده است، در مقایسه با ۳۰ میلیون دلار تا پایان سال ۲۰۲۱٫ برایانت ادعا می‌کند که این رشد سریع باعث شد که عضو هیئت مدیره هیدر هیلز نقش فعال‌تری در Black Girls Code داشته باشد. برایانت در پرونده های حقوقی ادعا می کند که هیلس “به دنبال سرمایه گذاری از رشد BGC و افزایش بودجه برای منافع شخصی خود بود.” برایانت ادعا می‌کند که هایلز سعی کرده است قبل از IPO Udemy، یک مشارکت بین پلتفرم آموزش الکترونیکی Udemy، جایی که هیلس مدیر آن است، ترتیب دهد، و هیلس مانع ایجاد یک موقوفه شد، با این هدف که وجوه را به یک شرکت سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز هدایت کند. جایی که هایلس به عنوان شریک مدیریتی نیز عمل می کند. هیلز به درخواستی برای اظهار نظر در مورد این اتهامات پاسخی نداد.

Black Girls Code بیانیه زیر را با Inc. به اشتراک گذاشت: “ادعاهای شکایت خانم برایانت نادرست هستند، و BGC قصد دارد به شدت از خود در برابر این ادعاها دفاع کند. به طور خاص، ادعای خانم برایانت در مورد حساب ولز فارگو اشتباه است. این حساب شخصی او نیست. کمک های مالی به BGC متعلق به سازمان است، نه شخص خانم برایانت. BGC با Wells Fargo کار کرد تا اطمینان حاصل کند که وجوه اهداکننده در حسابی برای یک شرکت غیرانتفاعی نگهداری می‌شود. هیئت مدیره معتقد است تصمیم برکناری خانم برایانت از سمت مدیرعامل و به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره به نفع سازمان است. به دخترانی که به آنها خدمات می دهد، کارمندان و اهداکنندگانش. BGC از زمان آغاز به کار، تلاش های خود را بر پیشرفت و توسعه موفقیت سازمان متمرکز کرده است.”

برایانت در بیانیه ای به اشتراک گذاشته شده با Inc. گفت: “تلاش هدر هیلز برای نابودی oy BGC، که من برای کمک به دختران، به ویژه دختران رنگین پوست ساخته ام ، ورود به صنعت با فناوری پیشرفته برنامه نویسی کامپیوتر در سراسر جهان، من را تا حد زیادی آزار می دهد. احساسات دردناک من برای دخترانی است که از طمع تهاجمی هدر هیلز برای تسلط و نابودی این جامعه زیبا که برای بالا بردن و تجلیل از زنان و دختران سیاه پوست ایجاد شده است رنج می برند.”

تنش در Black Girls Code در تابستان ۲۰۲۱ پس از استعفای سه کارمند از سازمان و استناد به نگرانی‌های مربوط به فرهنگ محل کار افزایش یافت. برایانت ادعا می‌کند که فوراً جلسه‌ای با هیئت مدیره تشکیل داده تا به این نگرانی‌ها رسیدگی کند. و پیشنهاد استخدام یک مشاور فرهنگی را داد. کارلا مونتروسو، مدیر عامل سابق شرکت سهامی نژادی غیرانتفاعی Code2040، این نقش را در اکتبر ۲۰۲۱ به عهده گرفت. در جلسه هیئت مدیره سال ۲۰۲۱، برایانت ادعا کرد که هیلس فاش کرد که آنها شخصاً با کارمندانی ملاقات کرده اند. علیرغم سیاست‌های داخلی که به آن‌ها اجازه انجام این کار را نمی‌داد، استعفا داده بود؛ برایانت ادعا می‌کند که این تعامل منجر به “تنش قابل توجهی” شد.

برایانت باخت در صبح روز ۲۱ دسامبر به ایمیل کاری وی دسترسی پیدا کرد و در مرخصی موقت قرار گرفت، زیرا هیئت مدیره کمیته ویژه ای را برای بررسی این ادعاهای منابع انسانی تشکیل داد.

در همان بیانیه‌ای که با Inc. به اشتراک گذاشته شد، وکیل قانونی برایانت، چارلز آ. بونر، آ. کابرال بونر، و جیمز ام. جانسون ادعا می‌کنند که فسخ برایانت « اوج یک تسخیر خصمانه» که توسط هیلس آغاز شد، و اینکه یک بازپرس مستقل برای Black Girls Code ادعاهای کمیته ویژه علیه برایانت را ثابت نکرد، از جمله اینکه او یکی از کارکنان را به جای «آنها» به عنوان «او» به اشتباه جنسیت داده است.

پس از علنی شدن خبر تعلیق اولیه برایانت در ماه دسامبر، Tech Crunch اتهاماتی را علیه برایانت از سوی پنج کارمند سابق گزارش کرد. es، به شرط ناشناس بودن به اشتراک گذاشته شد. دو کارمند سبک رهبری برایانت را “ریشه در ترس” توصیف کردند. یکی از کارمندان به پیچیدگی این وضعیت اشاره کرد: “ما می دانیم که چگونه برداشت یک فرد سیاه پوست را می شود. و این حتی آن چیزی نیست که ما می خواهیم به آن برسیم. ما می خواهیم سازمان تحت رهبری باشد که بتواند به رشد کار ما ادامه دهد. ” این هفته، The Plug همچنین گزارش داد که کارمندان سابق Black Girls Code “داستان هایی از بودن” را به اشتراک گذاشته اند. در جلسات تحقیر شده، کار بیش از حد، دستمزد کم، و فرهنگی که باعث می‌شود مجبور شوند تحت درمان منظم قرار بگیرند، در شرایطی که نامش فاش نشود.

برایانت توییت که پس از برکناری او از سمت مدیرعاملی، به او پیشنهادی برای انفصال، کمک مراقبت‌های بهداشتی یا پرداخت مرخصی بانکی داده نشد، و این نشان می‌دهد که برکناری او “تلافی‌جویی” بوده است.

روز دوشنبه، نیویورک تایمز گزارش کرد که آدام نویمان، بنیانگذار بحث برانگیز WeWork، سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیون دلاری را برای استارت آپ املاک و مستغلات خود Flow که هنوز راه اندازی نشده است، از غول سرمایه گذاری خطرپذیر Andreessen Horowitz تضمین کرد. . در آن روز، برایانت در توییتی نوشت: «افکار دوشنبه: من فقط می‌خواهم زنان را ببینم، به خصوص بنیان‌گذاران زنان سیاه‌پوست به‌عنوان انسان دیده شوند، بتوانند آژانس خود را بدون حملات خصمانه در اختیار داشته باشند، و شانس‌های دوم، سوم و غیره مانند مردان سفیدپوست به آنها داده شود. همتایان. بگذارید باشد.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی