عمومی

در اخبار: کمک های مالی 5000 تا 100000 دلاری موجود است اکنون!

در اخبار: کمک های مالی ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ دلاری موجود است
اکنون!

وقتی فاجعه ای رخ می دهد، اجازه ندهید کسب و کارتان در بدبختی غرق شود. فروریختن پل فرانسیس اسکات کی نمونه و یک شکست بزرگ برای مشاغل محلی است، اما برنامه های کمک مالی می تواند کمک کند. در منابع فدرال، ایالتی و محلی تحقیق کنید تا ببینید آیا برنامه های کمکی در حال اجرا هستند یا نه.

اکنون آماده شوید: اسناد آسیب را جمع آوری کنید و رسیدهای تعمیرات را نگه دارید. سریع عمل کنید: ضرب الاجل به پایان می رسد. با برخی کارها، کمک های بلاعوض می تواند کسب و کار شما را روی پای خود بازگرداند. چه فاجعه ای رخ دهد چه نباشد، نهادهای دولتی و خصوصی همیشه کمک های مالی ارائه می دهند. مراقب آخرین پیشنهادات باشید و در اسرع وقت درخواست دهید تا بهترین فرصت را به خود بدهید. موفق باشید!

فاجعه‌های بزرگ، مانند فروریختن اخیر پل فرانسیس اسکات کی در بالتیمور، می‌تواند پیامدهای عمده‌ای برای مشاغل اطراف داشته باشد. جوامع باید راه‌هایی برای کمک به کسب‌وکارها در دوره‌های دشوار بیابند تا پس از بازگشت شرایط به حالت عادی، بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. دو برنامه از این قبیل اخیراً در بالتیمور راه‌اندازی شده‌اند.

اخبار کسب‌وکارهای کوچک ۲۶ آوریل ۲۰۲۴

در جمع‌بندی این هفته، ممنوعیت TikTok در جلو و مرکز بسیاری از مشاغل کوچک است که به منتظر تصمیم رئیس جمهور باشید. نکته نگران کننده دیگر، ممیزی وام های PPP است که ممکن است پس از اینکه دفتر بازرس کل انجمن مشاغل کوچک (SBA) اعلام کرد که یک سوم وام های PPP نشانه هایی از تقلب بالقوه را نشان داده اند، انجام شود. برای این کار و بیشتر، بقیه اخبار و سایر محتوای مرتبط با مشاغل کوچک را بخوانید.

ممنوعیت بالقوه TikTok باعث نگرانی کارآفرینان دیجیتالی می‌شود

ممنوعیت پیشنهادی TikTok بسیاری از صاحبان مشاغل را نگران کرده است. ایده ممنوعیت ناشی از نگرانی در مورد حریم خصوصی کاربران و امنیت ملی است. اما ممکن است برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک که از این پلتفرم برای بازاریابی و/یا درآمدزایی استفاده می کنند، پیامدهای جدی داشته باشد.

ممیزی های وام PPP می تواند میلیون ها وام گیرنده کسب و کار کوچک را تحت تاثیر قرار دهد

نگرانی فزاینده ای وجود دارد در میان دریافت‌کنندگان وام‌های برنامه حفاظت از پرداخت (PPP) درباره حسابرسی‌های احتمالی. این به دنبال برآورد دفتر بازرس کل انجمن مشاغل کوچک (SBA) است که نشان می‌دهد تا یک سوم وام‌های PPP نشانه‌هایی از کلاهبرداری بالقوه را نشان داده‌اند.

Mastercard مزایا را برای دارندگان کارت با تمرکز بر سلامتی، سفر و سبک زندگی گسترش می دهد

Mastercard دارای از گسترش مزایا برای دارندگان کارت خود از طریق مشارکت های جدید با شرکت های پیشرو در زمینه سلامت و تندرستی، مسافرت و سبک زندگی خبر داد. این پیشرفت ها برای افزودن ارزش هم برای مصرف کنندگان روزمره و هم برای صاحبان مشاغل کوچک طراحی شده اند. غول کارت اعتباری با Alo Moves، Booking همکاری کرده است.

eBay و Collectors حرکت های عمده ای را در صنعت کارت های تجاری اعلام کردند

eBay Inc. و Collectors، شرکت مادر سرویس درجه بندی معروف PSA، شراکتی را اعلام کردند که می خواهد نحوه افراد را تغییر دهد. خرید، فروش و ذخیره کارت های معاملاتی. این معامله شامل خرید گلدین از طریق eBay، یک خانه حراج برتر برای کلکسیون، و PSA خرید سرویس خزانه eBay است.

تویلا: چگونه دو برادر با Twilla یک شرکت موفق در اطراف بالش ها ساختند

شما برای راه اندازی یک کسب و کار موفق به یک ایده فوق العاده فنی یا پیچیده نیاز ندارید. به عنوان مثال، بنیانگذاران Twilla فقط با یک چرخ خیاطی و تمایل به ایجاد بالش های راحت تر شروع کردند. داشتن یک خواهر و برادر کارآفرین و سابقه طراحی محصول نیز ضرری ندارد. درباره Twilla در زیر در کانون کسب و کارهای کوچک این هفته بیشتر بیاموزید.

۵۳ آمار اساسی اقتصاد گیگ

اقتصاد گیگ که با مشاغل موقت یا انعطاف پذیر مشخص می شود، بخش مهمی از اقتصاد جهانی است. درک آمار پشت این روند برای کارفرمایان، کارمندان و کسب‌وکارهایی که با این روش جدید کار سازگار هستند، ارزش زیادی دارد. این مقاله راهنمای جامعی برای تاریخچه و آینده اقتصاد گیگ با بیش از ۵۳ آمار ضروری اقتصاد گیگ ارائه می دهد.

با این نکات تخصصی، کسب و کار کوچک خود را با بودجه رشد دهید

رشد یک کسب و کار کوچک نیازی به مشارکت ندارد ابزارهای بازاریابی گران قیمت یا ابتکارات عمده راه های مقرون به صرفه زیادی برای رشد یک کسب و کار وجود دارد. نکات و ترفندهای مقرون به صرفه را از اعضای انجمن کسب و کارهای کوچک آنلاین در زیر دریافت کنید.

راهنمای شما برای مدیریت موجودی انبار

مدیریت موثر موجودی انبار، کلید راه اندازی یک کسب و کار کوچک موفق است. این مانند قلب زنجیره تامین شما است که همه چیز را روان نگه می دارد. در این مقاله، نکات مهمی را برای کمک به کسب و کارهای کوچک در مدیریت موجودی انبار به اشتراک خواهیم گذاشت.

تصویر: Envato


بیشتر در: کسب و کار کوچک کمک هزینه
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی