عمومی

کانون توجه: ELEGOO بازار جدیدی را با چاپ سه بعدی ارائه می کند فن آوری

کانون توجه: ELEGOO بازار جدیدی را با چاپ سه بعدی ارائه می کند
فن آوری

فناوری جدید مانند پرینت سه بعدی تأثیر زیادی بر صنعت تولید گذاشته است. اما این فناوری برای مصرف کنندگان نیز جذاب است. بنابراین ELEGOO برای ارائه گزینه‌هایی برای این بازار در حال تکامل است. همه چیز در مورد این شرکت و پیشنهادات آن را در کانون کسب و کارهای کوچک این هفته بخوانید.

چه کاری انجام می دهد

چاپ سه بعدی و سایر محصولات فنی را ارائه می دهد.

Co- کوین وانگ، بنیانگذار و مدیر ارشد مالی، به Small Business Trends گفت: «ما در تحقیق و توسعه، ساخت و فروش چاپگرهای سه بعدی، حکاکی های لیزری، کیت های STEM و سایر محصولات فناوری هوشمند تخصص داریم. محصولات کلیدی شامل چاپگرهای سه بعدی ال سی دی، چاپگرهای سه بعدی FDM و حکاکی های لیزری است. نوامبر امسال، ما اولین چاپگر سه بعدی FDM صنعتی خود را به نام OrangeStorm Giga راه اندازی کردیم.”

طاقچه کسب و کار

ارائه یک تجربه کاربرپسند و در حال تکامل برای رفع نیازهای مشتریان.

وانگ می‌گوید: «ما اتوماسیون و هوشمندی را در اولویت قرار می‌دهیم و تجربه‌های کاربری راحت، شاد و شخصی‌شده را با ارتقای سریع محصول ارائه می‌کنیم. مجموعه ای از محصولات به روز و تکرار شده به ترتیب در ژوئن، سپتامبر و نوامبر ۲۰۲۳ راه اندازی شدند.

“ما مشتری محور هستیم و هدفمان کاهش موانع است و امکان کاوش بیشتر در جهان خلاق را با هم فراهم می کند. در همین حال، ما به راه‌حل‌های مبتنی بر سناریو و ساختن یک اکوسیستم برای هر کسی که می‌خواهد ایجاد کند، تولید هوشمندانه را تقویت کند و الهام‌بخش باشد، اختصاص داده شده است.”

داستان مبدا کسب و کار

پس از شناخت تقاضای مصرف کنندگان برای چاپگرهای سه بعدی.

در ابتدا، این کسب و کار راه اندازی شد. در سال ۲۰۱۵ به عنوان یک سرمایه گذاری B2B. با این حال، بنیانگذاران به سرعت به پتانسیل چاپ سه بعدی در سطح مصرف کننده پی بردند و تمرکز خود را تغییر دادند.

وانگ می‌افزاید: «با شناخت بازار قوی در میان سازندگان، به‌ویژه در اروپا و ایالات متحده، که مشتاق چاپ سه‌بعدی بودند، این برند تصمیم گرفت بر روی چاپگرهای سه بعدی در سطح مصرف‌کننده تمرکز کند. ما یک تیم تحقیق و توسعه ایجاد کرده‌ایم، زنجیره‌های تامین مهم را توسعه داده‌ایم، و کانال‌های فروش مانند تجارت الکترونیک برند، eBay، AliExpress، نمایندگان و شرکای کانال را گسترش داده‌ایم.”

بزرگترین برد

در حال جلب توجه برای یک پیشنهاد جدید.

وانگ توضیح می دهد، “OrangeStorm Giga، اولین چاپگر صنعتی FDM 3D ما در تاریخ ۴ نوامبر در Kickstarter راه اندازی شد. و این چاپگر قبلا در بین مشتریان محبوبیت پیدا کرده است، موفقیت چشمگیر آن در جمع آوری کمک های مالی با جمع آوری ۳٫۱ میلیون دلار تنها در یک هفته نشان داده شده است.

«در حالی که ELEGOO حضور پررنگی در بازار مصرف کننده و سرگرمی دارد، ما همچنین تقاضای رو به رشد برای چاپ سه بعدی حرفه ای را درک می کنیم. راه حل ها، به ویژه برای صاحبان مشاغل کوچک یا سازندگان/سازندگانی که درخواست نمونه سازی/تولید دارند. بنابراین، OrangeStorm Giga را معرفی کردیم، که به کاربران اجازه می‌دهد تا قفل تخیل خود را باز کنند و بلندپروازانه‌ترین پروژه‌های خود را زنده کنند.»

بزرگترین ریسک

راه‌اندازی خط تولید جدید.

وانگ می‌گوید: «یکی از بزرگ‌ترین ریسک‌هایی که ما متحمل شدیم، جسورانه و راه‌اندازی سری جدیدی از چاپگرهای سه‌بعدی ارتقا یافته، از جمله حکاکی لیزری بود. پرینترهای FDM و LCD و تلاش برای قدم گذاشتن در منطقه صنعتی. اگر بازار به این محصولات پاسخ مثبت نمی داد یا اگر پیشرفت های فناوری انتظارات مشتری را برآورده نمی کرد، می توانست منجر به خسارات مالی قابل توجه و آسیب به شهرت ما شود.

«با این حال، این ریسک نتیجه داد، و چاپگرهای جدید با استقبال خوبی مواجه شدند. ELEGOO همیشه در حال بررسی راه های جدید برای بهبود محصولات و خدمات خود است. ما دائماً در حال ارزیابی نیازهای مشتریان و بازار هستیم تا بهترین اقدام را تعیین کنیم. طوفان نارنجی گیگا که در Formnext به نمایش گذاشته شده است نمونه خوبی خواهد بود. این نه تنها نیازهای چاپ کاربر را برای مدل‌های بزرگ برآورده می‌کند، بلکه نیاز به برش مدل‌ها را به بخش‌های کوچک‌تر برای چاپ کارآمد کاهش می‌دهد.”

درس آموخته شده

روی بازارهای هدف خود تمرکز کنید.

وانگ توضیح می‌دهد: «[اگر می‌توانستیم دوباره این کار را انجام دهیم،] ما منابع بیشتری را برای ایجاد عملیات محلی و مراکز تجربه کاربر در مناطق هدف در اوایل سرمایه‌گذاری می‌کردیم. این به ما این امکان را می داد که ارتباطات خود را با مشتریان تقویت کنیم و از همان ابتدا به نیازهای محلی آنها پاسخ بهتری بدهیم و حضور خود را در بازار بیشتر تقویت کنیم.

چگونه آنها ۱۰۰۰۰۰ دلار اضافی خرج می کردند

در جستجوی پیشرفت‌های محصول جدید.

وانگ می‌گوید: «اگر ۱۰۰۰۰۰ دلار اضافی داشتیم، آن را به تحقیق و توسعه اختصاص می‌دادیم تا به نوآوری و بهبود محصولات خود ادامه دهیم. این به ما کمک می‌کند در خط مقدم فناوری باقی بمانیم و مزیت رقابتی در بازار حفظ کنیم.”

Fun Fact

آنها یک پذیرشگر چاپ سه بعدی دارند.

وانگ توضیح می‌دهد: «یک مدل گودزیلا چاپ سه‌بعدی در پذیرش دفتر ما قرار داده شده است. ارتفاع آن حدود ۷۰-۸۰ سانتی متر است. تیم ما بیش از ۲۰۰ قطعه از قطعات را چاپ سه بعدی کرد و آنها را برای چند روز رنگ و مونتاژ کرد. مهمانانی که به دفتر ما می آیند فوراً جذب آن می شوند و فکر می کنند که این طلسم ما است. شاید این یک طلسم غیر رسمی برای به نمایش گذاشتن قدرت فناوری چاپ سه بعدی ما باشد.”

*****

تصویر: ELEGOO


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی