عمومی

Shopify یک شاخص کارآفرینی جدید را راه اندازی کرد

Shopify یک شاخص کارآفرینی جدید را راه اندازی کرد

در اقدامی پیشگامانه که مجموعه داده جامعی را در مورد کارآفرینی در سطح جهانی ارائه می‌کند، Shopify شاخص کارآفرینی Shopify را به صورت بتا راه‌اندازی کرده است. این ابزار به کسب‌وکارهای کوچک منبع قابل اعتمادی برای داده‌ها و بینش‌های مربوط به کارآفرینی در ۴۰ کشور و تمام ایالت‌های ایالات متحده می‌دهد و گامی مهم به سوی درک تأثیر اقتصادی کارآفرینان است.

شاخص کارآفرینی Shopify تأثیر اقتصادی را دنبال می‌کند. سریعترین رشد، و قابل توجه ترین مشارکت کارآفرینان در اکوسیستم Shopify در اقتصادهای ملی. این شاخص غنی از داده ها نویدبخش سیاست های هوشمندانه، الهام بخشیدن به رهبران و در نهایت تحریک قدرت کارآفرینی است.

تنها در سال ۲۰۲۲، کارآفرینان Shopify از ۵٫۲ میلیون شغل حمایت کردند، ۲۷٫۷ میلیارد دلار صادرات ایجاد کردند، و ۲۲۹٫۳ میلیارد دلار به آنها کمک کردند. تولید ناخالص داخلی و ۴۹۰٫۵ میلیارد دلار فعالیت اقتصادی ایجاد کرد. این ارقام قرار است با به‌روزرسانی فصلی شاخص رشد کنند.

در رأس این شاخص، ایالات متحده قرار داشت که از سال ۲۰۲۱ شاهد افزایش ۱۱ درصدی در کل مشاغل پشتیبانی شده بود. به‌ویژه، ایالتی که رتبه برتر را داشت دلاور و پس از آن وایومینگ و کالیفرنیا قرار دارند. کشورهای اروپای شرقی مانند لیتوانی و رومانی به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند و اهمیت سواد مالی، کارآفرینی و فناوری های جدید را در تسهیل رقابت جهانی برجسته کردند.

«کارآفرینان سوختی هستند که اقتصادها را به جلو می برند. شغل ایجاد می کنند. آنها جوامع را لنگر می اندازند. هارلی فینکلشتاین، رئیس Shopify، گفت: آنها تأثیری بسیار فراتر از کسب و کار خود می گذارند.

این شاخص نشان می دهد که روند کارآفرینی به ویژه در مناطق روستایی ایالات متحده قوی است و تقریباً یک سوم است. از کارآفرینان Shopify که کسب و کار خود را در خارج از شهرهای بزرگ ایجاد می کنند، از هزینه های زندگی کمتر و مشوق های بالقوه ارائه شده توسط دولت سرمایه گذاری می کنند.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-medrectangle-3-0" ezaw="728" ezah="90" class="ezoic-ad"/>

علیرغم عدم قطعیت و تضاد اقتصاد کلان در اوکراین، کارآفرینی اروپایی ثابت کرده است که انعطاف پذیر است. لیتوانی، رومانی و جمهوری چک همگی به ده فهرست برتر این فهرست راه یافتند که نشان دهنده تغییر چشم انداز کارآفرینی در اروپا از غرب به شرق است.

در آسیا، ژاپن به عنوان یک مرکز کارآفرینی ظاهر شده است و ادعا می کند که رتبه دهم شاخص با توجه به رشد منطقه APAC به عنوان مرکزی برای کارآفرینی، دستور کار طرفدار تجارت ژاپن، تمرکز بر فرصت های فرامرزی، و بهبود محیط تامین مالی برای مشاغل کوچک قابل توجه است.

Dr. گری دوشنیتسکی، دانشیار استراتژی و کارآفرینی در مدرسه بازرگانی لندن، ارزش این ابتکار را تشخیص داده است. او گفت که “مزایای زیادی دارد”، به ویژه به این دلیل که “ردیابی روندها در طول زمان، ارائه بینش های مهم در مورد وضعیت کارآفرینان” امکان پذیر است.

برای آخرین، ما را در اخبار Google.

تصویر: $

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی