عمومی

15 بهترین نرم افزار موجودی مشاغل کوچک برای Small کسب و کار

۱۵ بهترین نرم افزار موجودی مشاغل کوچک برای Small
کسب و کار

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

یافتن بهترین نرم افزار مدیریت موجودی برای کوچک کسب و کار می تواند دشوار باشد. با این حال، با سیستم های موجودی مناسب، مدیریت موجودی می تواند به یک نسیم تبدیل شود. در این مقاله، ما لیستی از ۱۵ بهترین گزینه نرم افزار موجودی موجود امروز را گردآوری کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر به خواندن ادامه دهید.



< span data-color="rgba(255,255,255,var(--tw-bg-opacity))">نرم افزار مدیریت موجودی چه کاری انجام می دهد؟< /h2>

نرم افزار مدیریت موجودی برای بسیاری از مشاغل برای حفظ سطح موجودی بهینه، کاهش هزینه ها و بهبود رضایت مشتری ضروری است. در اینجا پنج ویژگی کلیدی نرم افزار مدیریت موجودی آورده شده است:

مدیریت انبار

نرم افزار مدیریت موجودی به کسب و کارها کمک می کند تا موجودی خود را در انبارها و مکان های مختلف پیگیری کنند.

داده‌های موجودی

داده‌های بی‌درنگ در مورد سطوح موجودی، فروش، و محموله‌ها به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تصمیمات آگاهانه‌ای درباره مدیریت موجودی بگیرند.

<هشدارهای کم سهام

اعلان های خودکار برای سهام کم سطوح به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا از انبارداری اجتناب کنند و نرخ انجام سفارش را بهبود بخشند.

قابلیت‌های اسکن بارکد

نرم افزار مدیریت موجودی با قابلیت اسکن بارکد، فرآیند مدیریت موجودی را ساده می کند و خطاها را کاهش می دهد.

< span class="ez-toc-section" id="Advanced_Reporting"/>گزارش‌دهی پیشرفته

نرم‌افزار مدیریت موجودی با ویژگی‌های گزارش‌دهی پیشرفته، بینش‌هایی را ارائه می‌کند به نرخ گردش موجودی، زمان سفارش و سایر معیارهای مهم.

svg%3E - 15 بهترین نرم افزار موجودی مشاغل کوچک برای Small
کسب و کار

صاحبان کسب و کارهای کوچک به یک سیستم مدیریت موجودی برای ردیابی دقیق سطوح موجودی، ساده سازی انجام سفارش نیاز دارند، و زنجیره تامین را بهینه کنید. این می تواند به کاهش هزینه ها، بهبود جریان نقدی و در نهایت منجر به افزایش سودآوری کمک کند.

۱۵ مورد از بهترین نرم افزار مدیریت موجودی برای مشاغل کوچک

ما ۱۵ مورد از بهترین سیستم های مدیریت موجودی را گردآوری کرده ایم. و گزینه‌های نرم‌افزاری برای کسب‌وکارهای کوچک، که هر کدام دارای ویژگی‌ها و برنامه‌های قیمت‌گذاری منحصربه‌فردی هستند.

۱٫ Cin7

svg%3E - 15 بهترین نرم افزار موجودی مشاغل کوچک برای Small
کسب و کار

Cin7 یک راه حل نرم افزاری مدیریت موجودی و پلت فرم رشد است که مدیریت سفارش سرتاسری را در کانال های فروش متعدد خودکار می کند. . این دو راه حل ارائه می دهد: Cin7 Omni برای فروش در هر کانال و Cin7 Core برای عملیات ساده.

۲٫ Zoho Inventory

svg%3E - 15 بهترین نرم افزار موجودی مشاغل کوچک برای Small
کسب و کار

Zoho Inventory نرم افزار مدیریت موجودی را با ادغام های چند پلتفرمی، ردیابی سرتاسر، گزینه های حمل و نقل متعدد، ادغام حسابداری/CRM و مدیریت انبار ارائه می دهد. این برنامه‌های قیمت‌گذاری مختلف و قابلیت دسترسی به برنامه تلفن همراه را ارائه می‌دهد.

۳٫ InFlow Inventory

svg%3E - 15 بهترین نرم افزار موجودی مشاغل کوچک برای Small
کسب و کار

موجودی InFlow نرم افزار مدیریت موجودی را برای مشاغل در سراسر جهان با اسکن بارکد، انجام سفارش و ردیابی موجودی در زمان واقعی ساده می کند. این یک آزمایش رایگان ۱۴ روزه، بدون هزینه راه‌اندازی ارائه می‌کند و با بیش از ۹۵ پلتفرم ادغام می‌شود.

۴٫ Ordoro

svg%3E - 15 بهترین نرم افزار موجودی مشاغل کوچک برای Small
کسب و کار

Ordoro یک پلت فرم همه کاره برای بازرگانان آنلاین است که حمل و نقل مقرون به صرفه، ردیابی موجودی در زمان واقعی را ارائه می دهد. و مدیریت سفارش تلفیقی جوایز بهترین عملکرد را دریافت کرده است و طرح‌های قیمتی انعطاف‌پذیر ارائه می‌دهد.

۵٫ Brightpearl

svg%3E - 15 بهترین نرم افزار موجودی مشاغل کوچک برای Small
کسب و کار

Brightpearl یک سیستم عامل خرده فروشی را برای خودکارسازی عملیات، برنامه ریزی موجودی، تجزیه و تحلیل فروش و ادغام ارائه می دهد. بیش از ۵۰۰۰ برند از آن برای مدیریت اختلالات زنجیره تامین و استفاده از فرصت‌های رشد استفاده می‌کنند. پشتیبانی تخصصی ارائه شده است.

۶٫ رستوران Lightspeed (Upserve)

svg%3E - 15 بهترین نرم افزار موجودی مشاغل کوچک برای Small
کسب و کار

Lightspeed Restaurant (سری U) یک پلت فرم مدیریت یک مرحله ای برای مشاغل رستوران از جمله مشاغلی است که مکان های متعددی دارند. این شامل راه حل هایی برای سخت افزار، پشتیبانی و به روز رسانی برنامه است. خرید Upserve در سال ۲۰۲۰، پیشنهادات Lightspeed را برای بازرگانان در سراسر جهان افزایش داد.

۷٫ Fishbowl

svg%3E - 15 بهترین نرم افزار موجودی مشاغل کوچک برای Small
کسب و کار

Fishbowl نرم افزار ERP انعطاف پذیری را برای مدیریت موثر موجودی، انبارداری و فرآیندهای تولید ارائه می دهد. این قابلیت مشاهده بی‌درنگ، پلت‌فرم آماده انطباق، و ادغام با ابزارهای تجاری محبوب، از جمله QuickBooks، Salesforce، و Shopify را ارائه می‌دهد.

۸٫ Quickbooks Intuit

svg%3E - 15 بهترین نرم افزار موجودی مشاغل کوچک برای Small
کسب و کار

QuickBooks Online موجودی را با به‌روزرسانی‌ها و گزارش‌های بی‌درنگ، از جمله هشدارهای موجودی کم و اعلان‌های سفارش برگشت، ردیابی می‌کند. با برنامه های محبوب همگام می شود و بینش موجودی را با گزارش های مختلف ارائه می دهد. طرح‌های Plus و Advanced ویژگی‌های اضافی را ارائه می‌دهند.

۹٫ خرده فروشی Lightspeed

svg%3E - 15 بهترین نرم افزار موجودی مشاغل کوچک برای Small
کسب و کار

Lightspeed Retail یک سیستم POS کامل برای مدیریت کانال های فروش، موجودی و تجزیه و تحلیل در یک پلت فرم ارائه می دهد. این شامل ویژگی هایی مانند پرداخت سریع، مدیریت موجودی، تجزیه و تحلیل خرده فروشی، پردازش پرداخت یکپارچه، و ادغام با سایر نرم افزارهای تجاری است.

۱۰٫ به طور مرتب

svg%3E - 15 بهترین نرم افزار موجودی مشاغل کوچک برای Small
کسب و کار

Sortly یک نرم افزار مدیریت موجودی است که برای مشاغل کوچک طراحی شده است. این ویژگی هایی مانند سازماندهی، مدیریت، گزارش و همگام سازی موجودی در دستگاه ها را ارائه می دهد. همچنین شامل یک برنامه تلفن همراه برای ردیابی موجودی است. Sortly یک آزمایش رایگان با چندین طرح قیمت ارائه می‌دهد.

۱۱٫ نرم افزار حسابداری FreshBooks

svg%3E - 15 بهترین نرم افزار موجودی مشاغل کوچک برای Small
کسب و کار

FreshBooks حسابداری و نرم افزار صورتحساب را برای مشاغل در هر اندازه ارائه می دهد. . ابزارهای آن عبارتند از صورتحساب، نرم افزار حسابداری، پرداخت ها، هزینه ها، ردیابی زمان، پروژه ها و گزارش. FreshBooks با بیش از ۱۰۰ برنامه ادغام می شود و از یک تیم بسیار آگاه پشتیبانی می کند. این یک آزمایش رایگان ۳۰ روزه ارائه می‌کند و بر اساس نظرات مشتریان امتیاز عالی کسب کرده است.

۱۲٫ Veeqo

svg%3E - 15 بهترین نرم افزار موجودی مشاغل کوچک برای Small
کسب و کار

Veeqo، یک نرم افزار حمل و نقل رایگان است که نرخ های پایین، اتوماسیون و ابزارهای موجودی را برای ساده کردن انتخاب، بسته بندی و موجودی ارائه می دهد. حمل دریایی. ادغام با آمازون مزایایی مانند نرخ های تخفیف و امنیت داده ها را فراهم می کند. ویژگی‌های قدرت شامل کنترل موجودی، انتخاب تلفن همراه، و تجزیه و تحلیل است.

۱۳٫ کاتانا

svg%3E - 15 بهترین نرم افزار موجودی مشاغل کوچک برای Small
کسب و کار

Katana is a cloud-based manufacturing software that offers inventory, production, accounting, and real-time data management and integrates with various business tools. It provides total shop floor control and multichannel order management. Customers range from hobby makers to multi-million dollar businesses.

۱۴٫ ShipBob Merchant Plus

svg%3E - 15 بهترین نرم افزار موجودی مشاغل کوچک برای Small
کسب و کار

ShipBob’s Merchant Plus provides all-in-one cloud-based warehouse inventory management solutions that streamline inventory, order, pick and pack, transportation, reporting, and analytics. The software’s blended fulfillment option allows businesses to access available capacity across ShipBob’s 40+ warehouses worldwide.

۱۵٫ Netsuite

svg%3E - 15 بهترین نرم افزار موجودی مشاغل کوچک برای Small
کسب و کار

NetSuite Inventory Management is a software that provides real-time visibility of inventory across all locations and sales channels, allowing businesses to reduce costs while meeting customer expectations. It automates inventory tracking, demand-based planning, and minimizes manual processes, challenges, and excessive handling. The pricing is an annual license fee with optional modules and a one-time implementation fee.

How Much Does Inventory Management Software Cost for a Small Business?

The cost of inventory management software for small businesses varies depending on the software’s features and the number of users. Basic software can cost as little as $50 per month, while more advanced options can cost several hundred dollars per month.

Choosing the Right Inventory Tracking Software

Choosing the right inventory tracking software for your business involves considering your business’s unique needs, such as the number of products, sales channels, and warehouses. For example, businesses that sell on marketplace sites may focus on eBay inventory management tools, while those with a physical location should focus on features for tracking inventory in person. Other important factors to consider include the software’s ease of use, cost, and customer support.

The Bottom Line

Having the right inventory management software can help small businesses overcome inventory management issues, reduce costs, and improve customer satisfaction. The 15 best small business inventory software options we have outlined in this article offer a range of features and pricing plans to suit different business needs. By investing in inventory management apps and integrating them with invoicing software, businesses can streamline their retail inventory management process and focus on growth, rather than focusing on how much does it cost to start a business.

Inventory Management Software for Small Business FAQs

What is the Best Software to Keep Track of Inventory?

The best inventory management software depends on your business’s specific needs. Popular options include Zoho Inventory, Cin7, and InFlow Inventory. Be sure to research other inventory management software to make an informed decision specific to your business needs.

Does Quickbooks Have an Inventory System?

Yes, QuickBooks offers an inventory system that tracks inventory levels, costs, and sales. However, it may not be suitable for businesses with complex inventory management needs.

What is The Best Way to Keep Track of Inventory for a Small Business?

The best way to keep track of inventory for a small business is to use inventory management software that offers features such as real-time tracking, low-stock alerts, and analytics. If you have a low budget, you may want to research free inventory management software options.

What is the Easiest Way to Keep Track of Inventory?

The easiest way to keep track of inventory is to use barcode scanning inventory management software. This eliminates manual data entry and reduces errors. Software like Wasp Inventory Control and EZOfficeInventory are easy to use and offer barcode scanning capabilities.

Image: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی