عمومی

مشاغل روستایی می توانند برای کمک های مالی تا سقف 1 میلیون دلار درخواست دهند ارتقاء انرژی پوششی

مشاغل روستایی می توانند برای کمک های مالی تا سقف ۱ میلیون دلار درخواست دهند
ارتقاء انرژی پوششی

کسب و کارهای روستایی در سراسر ایالات متحده ممکن است باشند واجد شرایط برای کمک هزینه تحت یک برنامه USDA طراحی شده برای تشویق صرفه جویی در انرژی. و این تنها یک فرصت کمک مالی فعلی است که مشاغل کوچک باید درباره آن بدانند. برای فهرستی از گزینه‌های کسب‌وکارهای مسافرتی، کسب‌وکارهای متعلق به اقلیت‌ها و موارد دیگر، به ادامه مطلب بروید.

کمک های مالی USDA REAP

مزارع و مشاغل روستایی می توانند منفعت از کمک های مالی و وام های برنامه توسعه روستایی انرژی روستایی آمریکا (REAP) USDA. کمک های مالی ممکن است تا نیمی از کل هزینه یک پروژه صرفه جویی انرژی واجد شرایط را پوشش دهد. و حداکثر مبلغ اخیراً به ۵۰۰۰۰۰ دلار برای بهبود بهره وری انرژی یا ۱ میلیون دلار برای تأسیسات جدید سیستم های انرژی تجدیدپذیر افزایش یافته است. این برنامه برای مشاغل روستایی در سراسر ایالات متحده در دسترس است، اما شهرستان وارن، نیوجرسی در حال حاضر جلسات اطلاعاتی را برای کمک به مشاغل محلی علاقه مند به درخواست ارائه می دهد. جلسه بعدی چهارشنبه، ۱۹ آوریل است. علاوه بر این، کمک های مالی REAP را می توان با مشوق های انرژی پاک نیوجرسی برای صرفه جویی بیشتر ترکیب کرد.

BWe NEXT PowHer Business Grant

نمایشگاه زنان سیاه پوست در شیکاگو افزودن فرصت کمک مالی جدید به رویداد بعدی خود. کمک مالی BWe NEXT PowHer Business Grant دارای ۲۵۰۰ دلار کمک مالی نقدی و جلسات مربیگری برای یک کسب و کار واجد شرایط در صنایع غذایی است. این کمک مالی بخشی از یک رویداد فرعی جدید به نام برانچ و پنل تجاری “Bagels and Bosses” در ۲۲ آوریل است. برای واجد شرایط بودن، کسب و کارها باید در این رویداد شرکت کنند و مفهوم خود را در یک ویدیوی ۹۰ ثانیه ای مطرح کنند.

کمک های مالی کسب و کار متعلق به اقلیت وست پالم بیچ و زنان

وست پالم بیچ، فلوریدا حمایت از مشاغل متعلق به اقلیت ها و زنان با یک فرصت کمک مالی جدید. این برنامه بر چهار زمینه موفقیت تجاری تمرکز دارد: بازاریابی، موجودی/تجهیزات، بهبود دارایی و توسعه کسب و کار جدید. کسب‌وکارهای واجد شرایط باید فقط در یک حوزه برای تأمین مالی درخواست دهند و مستنداتی درباره نحوه استفاده از وجوه ارائه کنند. کمک‌های مالی بین ۲۰,۰۰۰ تا ۵۰,۰۰۰ دلار بر اساس اولویت ارائه شده در دسترس خواهد بود.

Grant Block Development Community Schenectady

Schenectady، نیویورک تخصیص ۲۰۰۰۰۰ دلار به کمک مالی برای کسب و کارهای کوچک از طریق دور جدید کمک مالی بلوک توسعه جامعه خود. این برنامه در ابتدا در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد و تاکنون به بیش از ۶۴ کسب و کار محلی کمک های مالی ارائه کرده است. مشاغل واجد شرایط می توانند تا سقف ۱۵۰۰۰ دلار درخواست دهند. کسانی که قبلا کمک هزینه دریافت کرده اند می توانند درخواست دهند، اما کسانی که هنوز کمک هزینه دریافت نکرده اند در اولویت قرار می گیرند. این دوره درخواست جدید اکنون باز است و تا ۱ ژوئن ادامه خواهد داشت.

کمک هزینه خرابکاری شهرستان مولنوما

شهرستان مولتنوما، اورگان ارائه کمک های بلاعوض تا سقف ۵۰۰۰ دلار برای کمک به کسب و کارهای کوچکی که دچار خرابکاری شده اند. برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارها باید در شرق ۲۰۵ بین ایالتی فعالیت کنند و آسیب‌های ناشی از خرابکاری که از ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ روی داده است را تعمیر کنند. وجوه می‌توانند برای تعمیر پنجره شکسته، برداشتن گرافیتی و هزینه‌های مشابه به کسب‌وکارها بازپرداخت کنند. کسب‌وکارها همچنین باید در حال حاضر باز باشند یا در حال برنامه‌ریزی برای بازگشایی به‌زودی باشند، از همه قوانین محلی پیروی کنند و در مالیات‌های تجاری متخلف نباشند.

کمک های مالی بازیابی همه گیر دنور

دنور، کلرادو دوبرابر کردن سرمایه گذاری خود در کمک های بلاعوض برای بازیابی بیماری های همه گیر کسب و کار کوچک. شورای شهر اخیراً ۵ میلیون دلار به قرارداد خود با Mile High of the United Way اضافه کرده است. بنابراین این برنامه اکنون مجموعاً ۱۰ میلیون دلار بودجه دارد. این سازمان غیرانتفاعی این برنامه را تسهیل می کند که کمک های مالی تا سقف ۱۵۰۰۰ دلار را برای مشاغل واجد شرایط توزیع می کند. کسب و کارها باید کمتر از ۵ میلیون دلار درآمد سالانه داشته باشند و حداقل ۸ درصد از دست دادن شغل را به دلیل بیماری همه گیر تجربه کرده باشند. با این حال، مشاغل مسافرتی و مهمان‌نوازی می‌توانند بدون ارائه مدرکی مبنی بر این ضررها درخواست دهند.

برای آخرین مورد، ما را در Google News.

تصویر: $


بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – کلرادو، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – فلوریدا، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – ایلینوی، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – نیویورک، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – اورگان
منبع :
حتما بخوانید : نحوه شروع پرورش مرغ
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی