عمومیمقالات

چرا رهبران باید برای خودمراقبتی وقت بگذارند؟

چرا رهبران باید برای خودمراقبتی وقت بگذارند؟

کار بدون بازی دستوری برای فرسودگی شغلی است.

ما معمولاً فردی را که آخرین بار دفتر را ترک می‌کند و در آخر هفته‌ها و تعطیلات کار می‌کند تحسین می‌کنیم. با این حال، اغلب آن شخص اولین کسی است که در جنگ فرسایشی محل کار سقوط می کند.

رهبری نیازمند ساعات طولانی و تلاش زیاد است، اما استراحت و آرامش به اندازه کار سخت ضروری است. افرادی که می روند اغلب احساس می کنند که هر دقیقه از هر روز باید پر از کار باشد، اما این فقط راه سالم زندگی نیست. از آنجایی که بیشتر همیشه به معنای بهتر نیست، یک رهبر باید یاد بگیرد که در زمانی که از او خواسته می شود مسئولیت های بی حد و حصری را بر عهده بگیرد، خط سختی را روی زمین بکشد. یادگیری “نه” گفتن موضوع حفظ خود است.< /p>

رهبران باید برای خود وقت بگذارند و نباید به خاطر این کار عذرخواهی کنند یا احساس گناه کنند. ما قبل از اینکه حرفه ای باشیم، پسر، دختر، مادر و پدر هستیم و مهم است که از بخش هایی از زندگی خود که ما را انسانی ترین می کند غافل نشویم.

چرا خودمراقبتی برای رهبران مهم است

شکست در پذیرش «فضای سفید” می‌تواند منجر به یک کاهش بهره وری و همچنین کیفیت کار تولید شده. استرس باعث ایجاد انسدادهای ذهنی می شود که خلاقیت را مختل می کند. همچنین احتمال اشتباهات بی دقت را افزایش می دهد.

از غلط املایی گرفته تا جزئیات از دست رفته در قرارداد، خطاهای ناشی از عدم تمرکز معمولاً قابل اجتناب هستند. وقتی مغز عاری از فشارهای بی مورد نیست و با حداکثر پتانسیل خود کار نمی کند ، سردرگمی و پریشانی کار را مختل می کند و حتی پیش پا افتاده ترین کارها دشوار می شود.

استرس همچنین می‌تواند باعث بیماری های جسمی. سردرد و فشار خون بالا در دنیای حرفه ای رایج است. پرخوری ، که پاسخی به استرس است، یک فشار دیگر است بر روی بدن ناشی از کار بیش از حد. از آنجایی که ذهن و بدن بسیار در هم تنیده شده اند، وقتی یکی رنج می برد، دیگری نیز رنج می برد.

متافیزیک می آموزد که آنچه را که ذهن در خود نگه می دارد، بدن نشان می دهد، و بنابراین ضروری است که هر رهبر سلامت روان و جسم را به عنوان بخشی از یک برنامه روزانه در اولویت قرار دهد.

برای خنثی کردن استرس ناشی از کار، گاهی اوقات لازم است آن را فراموش کرده و تقسیم بندی کنیم. مغز را قطع کنید و بدن را ورزش دهید. فعالیت بدنی سطح سروتونین بدن را افزایش می‌دهد که خلق و خو و حافظهرا بهبود می‌بخشد. و کاهش گرسنگی و افسردگی. وقتی بدن و مغز شما احساس خوبی داشته باشند، عملکرد خوبی دارید. بهره‌وری، اثربخشی و نگرش شما هرکدام به‌طور قابل‌اندازه‌گیری بهتر می‌شوند وقتی که مواظب خودت باش.

وقتی می‌توانید به دفعات بیشتر به «مکان شاد» خود برسید، کمتر احتمال دارد که بیهوده آشفته شوید. علاوه بر این، وقتی اطرافیان شما نگران نباشند که شما را با یک کلمه بی دقت یا یک عمل بی فکر به راه بیندازند، محل کار و زندگی خانگی شما آرام تر می شود.

به دلیل افزایش مثبت بودن، رفتار کلی شما و عملکرد نیز بهبود می یابد. این قیف نتایج سودمند با بزرگ‌نمایی گنجاندن R&R در سختی روز کاری.

رهبرانی که از خودمراقبتی استفاده می کنند، بهزیستی را افزایش داده اند

رهبری که زمان استراحت، آرامش و مراقبت از خود را در اولویت قرار می دهد، متوجه افزایش بهزیستی کلی و در ابعاد چندگانه عملکرد می شود.

هر چند می دانیم که تعادل بین کار و زندگی یک افسانه است، ادغام کار و زندگی و اولویت بندی به بیشترین زمان و توجه نیاز دارد. رهبران چابک با این اصول با توجه به اجزای فنی کارشان برخورد می کنند.

با دانستن این که آنها نباید بین زندگی حرفه ای، خانوادگی یا با مراقبت از خود برای موفقیت، رهبران زندگی ای را ایجاد می کنند که برایشان عزیز است که نشان دهنده بزرگترین اولویت های آنهاست. با یادگیری آرامش و راه اندازی مجدد، مؤثرترین رهبران اطمینان حاصل می کنند که زندگی آنها شبیه به تاریکی بازی های حاصل جمع صفر نیست.

برای لذت بردن از زندگی وقت بگذارید

من شریکی را در یک شرکت حقوقی برتر می‌شناختم که به‌عنوان یک همکار جوان بسیار سخت کار می‌کرد، که راه را برای یک حرفه موفق و پربار هموار کرد. کار به وضوح برای او در اولویت بود. او زود به آنجا می رسید و بیشتر شب ها دیر می ماند. او اغلب اوقات کار را به خانه می برد و آخر هفته ها نیز کار می کرد.

نه تنها این، او همچنین پروژه‌های بزرگی را خارج از کار انجام می‌داد که با تخصص اصلی او ارتباطی نداشت. علاوه بر این، او در هیئت‌های متعدد شرکتی و غیرانتفاعی حضور داشت. یک روز متوجه شدم که او کمی تنبل به نظر می رسد و از او پرسیدم که آیا او خوب است.

شریک وکالت گفت که علیرغم تمام کارهایی که در ۴۰ سال گذشته انجام داده است، تمام ارزش هایی که برای دیگران ارائه کرده است، تمام موفقیت های شخصی و حرفه ای که به دست آورده است، او زمانی را برای لذت بردن واقعی از خود اختصاص نداده است. زندگی او.

حتی بازی‌های گلف گاه به گاه و تعطیلات آخر هفته نیز احساس استراحت نمی‌کردند، او افزود که سلامت روانی، عاطفی و جسمی‌اش آسیب دیده است زیرا ترجیح داد استراحت و آرامش منظم را در برنامه روزانه خود قرار ندهد.

در کمال تعجب، او اشاره کرد که می خواهد یک تغییر فوری و قابل توجه در اولویت های کاری و زندگی خود ایجاد کند. او کیفیت زندگی بهتری را می خواست. هرگز به ذهنم خطور نکرده بود که کسی تا این حد موفق بتواند چیزی جز شادی و غرور عظیم احساس کند. با این حال، او به من آموخت که هیچ‌کس، حتی موفق‌ترین رهبران، نمی‌توانند بدون ادغام استراحت و آرامش در زندگی‌شان مؤثر باشند.

سوالات مجله

  1. چه زمانی در طول هفته برای جدا کردن برق اختصاص می‌دهید؟
  2. لیستی از ۱۰ فعالیت مورد علاقه ایجاد کنید که باعث ایجاد هیجان می‌شود و توانایی شما را برای جدا کردن برق و آرامش افزایش می‌دهد.
  3. ریتم کار خود را شرح دهید. آیا می دانید چه زمانی باید متوقف شوید، دوباره ارزیابی کنید و دوباره شارژ کنید؟
  4. این اصل چگونه به شما کمک کرد تا نقش خود را به عنوان یک رهبر بهتر درک کنید؟ چگونه تسلط آن به شما امکان می دهد اثربخشی بیشتری را پرورش دهید؟
  5. چگونه از استراتژی های قبلی برای پیشبرد تعهد خود به قطع برق و آرامش استفاده می کنید؟

چالش رهبری

یک تقویم هفته کاری ایجاد کنید که شامل زمانی برای استراحت و استراحت شما باشد.

چه زمانی “زمان من” را برنامه ریزی می کنید؟ چه برنامه ای دارید؟ بلوک های زمانی را برای بازی وصل کنید که مکمل بلوک های زمان برای کار است. حالا ببینید این ریتم جدید چه حسی دارد. بعد از یک هفته وضعیت جسمی و روحی خود را ارزیابی کنید. آیا احساس خوبی داشتید که زمانی برای خود ارضایی دارید؟

کریما ماریاما-آرتور، آرام for Excellence، منتشر شده در سال ۲۰۱۸ توسط Palgrave Macmillan، تکثیر شده با مجوز SCSC. این مقاله در فوریه ۲۰۱۸ منتشر شده و به روز شده است. عکس از shurkin_son/Shutterstock

Karima Mariama Arthur 150x150 - چرا رهبران باید برای خودمراقبتی وقت بگذارند؟

کریما ماریاما-آرتور که یک مقام پیشرو در توسعه رهبری و مدیریت عملکرد سازمانی است، بیش از ۲۵ سال تجربه جامع و جامع در زمینه حقوق، تجارت و دانشگاه را برای هر تعامل مشتری به ارمغان می آورد. یک مشاور زیرک برای سازمان‌های برجسته از دی سی تا دبی، بینش‌های تخصصی او به مشتریان کمک می‌کند تا با موفقیت در محیط کسب‌وکار جهانی در حال تغییر و رقابتی امروزی حرکت کنند. کریما نویسنده کتاب راهنمای رهبری تحسین‌شده بین‌المللی و نامزد جایزه تصویر NAACP در سال ۲۰۱۹، آماده برای تعالی: اصول بنیادی اثربخشی است. رهبری در اتاق هیئت مدیره و فراتر از آن (پالگریو مک میلان)، که در آکادمی نظامی ایالات متحده در وست پوینت راه اندازی شد. به عنوان گسترش کار خود، او به طور منظم در سطح ملی و بین المللی در زمینه های تخصصی خود صحبت می کند و به عنوان مشاور در هیئت مدیره های شرکتی منتخب خدمت می کند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی