عمومی

6 راه برای به حداقل رساندن انزوا و ایجاد یک کار سالم فرهنگ برای تیم راه دور شما

۶ راه برای به حداقل رساندن انزوا و ایجاد یک کار سالم
فرهنگ برای تیم راه دور شما

در حالی که کار از راه دور مزایای زیادی دارد، مانند افزایش انعطاف پذیری و کاهش هزینه ها، همچنین با چالش هایی همراه است. انزوا و تنهایی می تواند چالش های مهمی در هنگام کار از راه دور ایجاد کند. اثرات منفی تنهایی و انزوا می‌تواند روی کیفیت تصمیم، بهره وری< /a> و عملکرد کلی، یادگیری نحوه حمایت از تیم های راه دور را برای رهبران کسب و کار ضروری می کند.

اثرات تنهایی و انزوا بر کارگران راه دور

تنهایی و انزوا می تواند تأثیر قابل توجهی بر کارگران از راه دور داشته باشد و بر سلامت روحی و جسمی و رفاه کلی آنها تأثیر بگذارد. تنهایی می تواند منجر به افسردگی، اضطراب و سایر مسائل مربوط به سلامت روان شود که می تواند بر کیفیت کار و بهره وری تأثیر بگذارد. مطالعه‌ای که توسط سیگنا انجام شد، نشان داد که کارگران تنها بیشتر احتمال دارد کار را از دست بدهند، کاهش بهره وری آنها به طور متوسط ​​۵٫۷ روز در سال و هزینه بیش از ۱۵۴ میلیارد دلار در سال برای کارفرمایان.

تنهایی و گوشه نشینی همچنین می تواند منجر به مشکلات جسمی از جمله افزایش خطر سکته مغزی و بیماری قلبی شود. =”_blank” href=”https://www.apa.org/monitor/2019/05/ce-corner-isolation”>انجمن روانشناسی آمریکا. این مسائل بهداشتی می تواند هزینه های مراقبت های بهداشتی را افزایش دهد و غیبت را افزایش دهد، که می تواند مانع رشد شود.

خوشبختانه، چندین استراتژی آسان برای کسب و کار وجود دارد. رهبران می توانند برای کاهش تأثیرات منفی تنهایی و انزوا در تیم های راه دور استفاده کنند.

ترویج اعلام حضورهای منظم

اعلام حضورهای منظم به کارکنان از راه دور کمک می کند با اعضای تیم خود احساس ارتباط داشته باشند و اطمینان حاصل کنند که از حمایتی که برای مولد و موثر بودن نیاز دارند دریافت می کنند. مطالعه‌ای که توسط Buffer انجام شد نشان داد که کارگران از راه دور که بیشتر با همکاران خود ارتباط برقرار می‌کنند، بیشتر به احتمال زیاد از شغل خود راضی هستند و کمتر احساس تنهایی می کنند. رهبران کسب و کار باید ارتباط مکرر با کارکنان از راه دور را تشویق کنند. ، با استفاده از ابزارهایی مانند کنفرانس ویدیویی، پیام‌رسانی فوری و تماس‌های تلفنی.

ایجاد فرصت های اجتماعی مجازی

یک مطالعه توسط دانشگاه کالیفرنیا دریافت کرد که حمایت اجتماعی به‌عنوان محافظی در برابر استرس عمل می‌کند و خطر افسردگی و اضطراب را در بین کارگران دورکار کاهش می‌دهد. برای مبارزه با احساس انزوا، رهبران کسب‌وکار باید فرصت‌های اجتماعی مانند استراحت‌های قهوه مجازی، شب‌های بازی یا ساعات شادی را ایجاد کنند. این رویدادها به کارگران از راه دور کمک می کند تا با همکاران خود ارتباط برقرار کنند و می توانند سلامت روان و رفاه آنها را بهبود بخشند.

مراقبت از خود را تشویق کنید

مداخلات خودمراقبتی، مانند تمدد اعصاب ورزش‌ها می‌توانند تأثیر منفی استرس بر عملکرد شغلی را کاهش دهند طبق مطالعه اخیر< /a>. تشویق کارمندان از راه دور به استراحت، ورزش و تمرین تمرکز حواس نه تنها سلامت روحی و جسمی آنها را بهبود می بخشد، بلکه عملکرد شغلی را بهبود می بخشد و فرسودگی شغلی را کاهش می دهد.

حمایت از تعادل سالم بین کار و زندگی

کار از راه دور می تواند باعث تار شدن خط بین خانه و محل کار، حفظ سلامت کارمندان را برای کارمندان چالش برانگیز می کند تعادل بین کار و زندگی. رهبران کسب‌وکار باید با ارائه برنامه‌های منعطف و مرزهای واضح از تیم‌های دوردست خود حمایت کنند و به آن‌ها کمک کنند تا بین کار و زندگی شخصی خود تعادل ایجاد کنند.

تیم‌ها را به صورت حضوری دور هم جمع کنید

در حالی که کار از راه دور مزایای خود را دارد، نمی توان انکار کرد که تعامل چهره به چهره مهم است. به همین دلیل است که تیم ما یک رویداد سالانه در سراسر شرکت را برای همه کارکنان سازماندهی می کند تا شخصاً دور هم جمع شوند. برای سازمان‌های بزرگ‌تر، از روسای بخش یا رهبران بخش‌ها در نظر بگیرید که جلساتی را برای تیم‌های خود به صورت فصلی یا ماهانه برنامه‌ریزی کنند.

ارائه کمک هزینه برای تجهیزات اداری یا فضای کاری مشترک

کنترل از راه دور کارگران به مکان های راحت برای کار نیاز دارند، چه در یک دفتر کار خانگی یا یک فضای کار مشترک. وضعیت کار از راه دور ۲۰۲۱ Buffer اشاره کرد که کارگران از راه دور که دارای فضای کاری اختصاصی هستند، احتمال بیشتری دارد از شغل خود راضی باشند و کمتر دچار فرسودگی شغلی شوند. رهبران کسب و کار می توانند با ارائه بودجه برای خرید تجهیزات اداری خانگی یا بازدید از محل کار مشترک هر از گاهی کمک کنند.

مبارزه با تنهایی تا کارمندان از راه دور بتوانند پیشرفت کنند 

اثرات منفی تنهایی و انزوا عواقب واقعی برای کارفرمایان دارد، از جمله کاهش بهره وری و افزایش هزینه های مراقبت های بهداشتی. رهبران کسب و کار می توانند با ترویج چک-in های منظم، تقویت ارتباطات اجتماعی، تشویق خودمراقبتی، و حمایت از تعادل سالم بین کار و زندگی، محیطی ایجاد کنند که در آن کارگران از راه دور می توانند پیشرفت کنند و موفق شوند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی