عمومی

6 ویژگی که هنگام انتخاب کسب و کار باید به دنبال آنها باشید شریک

۶ ویژگی که هنگام انتخاب کسب و کار باید به دنبال آنها باشید
شریک

شرکای تجاری می تواند یکی از بنیانگذاران یک استارتاپ، چندین مالک یک کسب و کار موجود یا یک سرمایه گذاری مشترک باشد. در هر مورد، یک شریک می تواند یک دارایی باشد و مهارت ها و دیدگاه های جدیدی را به کسب و کار بیاورد. یا یک بار، دشوارتر کردن هر تصمیمی، و کاهش رضایت از سبک زندگی شما.

شما باید دقت دقیق برای اتخاذ این تصمیم قبل از که سهام. به‌عنوان یک سرمایه‌گذار سابق استارت‌آپ، اغلب با دقت لازم در مورد بنیان‌گذاران درگیر بودم و احساس می‌کردم که بنیانگذاران باید همین کار را در مورد بنیانگذاران و همچنین سرمایه‌گذاران انجام دهند.

تفاوت هایی که بعد از انجام معامله پیدا می کنید، می تواند دردناک و پرهزینه باشد، درست مانند هر ازدواج دیگری. من خوشحال شدم که این رویکرد را در کتاب جدیدی برای استارت آپ ها، “صفر تا عرضه اولیه سهام،” توسط فردریک کرست.

کرست همچنین سال‌ها تجربه شروع و رشد کسب‌وکار خود را از یک استارت‌آپ از طریق عمومی کردن آن‌ها به ارمغان می‌آورد، بنابراین او تجربه زنده واقعی زیادی در انتخاب و کار با شرکا دارد.

من از خلاصه توصیه های او در مورد آنچه که در هر نامزد باید جستجو شود حمایت می کنم:

۱ . بودن در کنار این شخص یک تجربه مثبت است.

اگر اکنون این شخص را دوست ندارید، احساسات زمانی قوی تر می شوند. مواجهه با مسائل سخت تجاری مشترک مراقب نشانه های نگرش منفی یا افسردگی باشید، زیرا این علائم می تواند بر نتایج کسب و کار شما و همچنین رضایت شخصی شما تأثیر بگذارد. همیشه مطمئن شوید که می توانید با هم از تفریح ​​لذت ببرید.

من متوجه شده ام که افراد شاد مثبت ترین هستند و همچنین بهترین ها را می سازند. شرکای تجاری. یک مطالعه اخیر نشان می‌دهد که افراد شاد در تجارت نیز موفق‌ترین افراد هستند. آگاه باشید که شادی موفقیت می آورد و نه برعکس.

۲٫ مهارت ها و علایق آنها مکمل شماست.

یک شریک تجاری یا یکی از بنیانگذاران باید از نظر سبک و شکل حمایت کند و موارد زیر را پر کند. شکاف در نقاط قوت شما با تجربه و تخصص آنها. همچنین باید بدانید که چگونه نقش‌ها به حداکثر مزیت تقسیم می‌شوند، به طوری که هر دوی شما بر سر هر کار و هر راه‌حلی سخت نگیرید.

طبق تجربه من، بیشتر کارآفرینان فنی علاقه یا تخصص کمی در امور مالی یا بازاریابی دارند. بنابراین آنها از یافتن شریکی که در این حوزه ها مهارت و علاقه داشته باشد، بسیار سود می برند. همین مزایا برای سرمایه گذاری مشترک نیز اعمال می شود.

۳٫ آنها در مورد اهداف تجاری شما هیجان زده هستند.

یکی از بنیانگذاران که انگیزه های متفاوتی دارد، به عنوان مثال حداکثر سود در مقابل خدمات عالی به مشتریان، احتمالاً شما را تضعیف می کند، نقشی حداقلی ایفا می کند یا به سرعت تجارت را ترک می کند. شما به کسی نیاز دارید که بتواند در هنگام بروز بحران به راحتی پا در کفش شما بگذارد، یا به مرخصی نیاز دارید.

این روزها، بسیاری از افراد کارآفرینان برای کمک به افراد محروم انگیزه دارند، مانند کفش های TOMS، بلیک، موسس Mycoskie، که با اهدای یک جفت به نیازمندان به ازای هر جفت فروخته شده، برند خود را متمایز کرد. بدیهی است که شریکی که سود را به حداکثر برساند خوشحال نخواهد بود.

۴٫ اعتماد از سوی انتخاب کنندگان او مشهود است.

در اینجا باید دیدگاه سه یا چند نفر را جستجو کنید که توسط شما توصیه نمی شود. شریک آینده نگر، که در گذشته از نزدیک با این شریک کار کرده اند. نگران این نباشید که به عنوان حیله گر به نظر بیایید، زیرا نامزد باید همین کار را با شما نیز انجام دهد. هیچ پرچم قرمز بزرگی را نادیده نگیرید.

در اقتصاد امروز، با تعداد کارکنان بیشتر و بیشتر کار از راه دور، ارزیابی اعتماد ممکن است به خصوص دشوار به نظر برسد. در واقع، بسیاری می گویند که اکنون ارزیابی اعتماد آسان تر است، با اتکای واضح به ارتباطات منظم و مؤثر، و نتایج رهبران مربوطه.

۵٫ مذاکره به طور بالغ، از جمله احساسات، پیش می رود.

داشتن اختلاف نظرهای سالم در مورد استراتژی یا هر مشکل خاص برای آوردن گزینه های جدید به روی میز خوب است. تا زمانی که بتوان اختلافات را بدون طغیان عاطفی یا کینه های پایدار به سرعت حل کرد. اگر در بحث های اولیه ناپختگی عاطفی می بینید، در بهترین حالت روی یک رابطه دشوار حساب کنید.

در واقع، بسیاری از مشاوران تجاری، از جمله من. ، اکنون موافقت کنید که هوش عاطفی در کسب و کار مهمتر از IQ یا هوش منطقی است. همه ما می دانیم که شرکا، کارمندان و مشتریان به جای ماشین، افرادی با احساسات هستند.

۶٫ بررسی روده شما این را مناسب می‌داند.

در تلاش برای صحبت کردن با این شراکت، گرفتار نشوید. در برخی از نیروهای خارجی، مانند دسترسی به پول یا ارتباطات تجاری آینده. به یاد داشته باشید که شراکت های تجاری بسیار شبیه ازدواج هستند، که باید در درازمدت، در سطح روده و همچنین در سطح منطقی، زنده بمانند و پیشرفت کنند.

با تلاش درست، شما می تواند یک به علاوه یک را به جای صفر، برابر با سه یا بیشتر کند. اکنون شروع کنید و دیگر لازم نیست به عقب نگاه کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی