عمومی

آیا می خواهید کسب و کار خود را بهبود بخشید؟ شروع به نوشتن کنید.

آیا می خواهید کسب و کار خود را بهبود بخشید؟ شروع به نوشتن کنید.

در اوایل حرفه ای، خبرنگاران را درباره داستان ها مطرح کنید. وقتی آنها داستان را می نوشتند، من به طور غریزی برای آنها یک ایمیل تشکر نوشتم.

۱۰۰ درصد مواقعی که روزنامه نگار از من تشکر می کرد. این خیلی گیج کننده بود. بعد به من برخورد کرد. آن خبرنگار سهمیه دارد. او باید تعداد معینی مقاله منتشر کند و اگر این کار را نکرد، خوب، خوب نیست.

بنابراین وقتی داستانی را برای او مطرح می کنم، به او کمک می کنم و وقتی داستان را می نویسد، به من کمک می کند. همین امر در مورد مشارکت نیز صادق است. سایت به محتوا برای دریافت ترافیک. اگر محتوای خوبی ارائه دهید، به آنها کمک می کنید و زمانی که آنها آن را منتشر می کنند، به شما کمک می کنند.

یک موقعیت کلاسیک برد-برد.

شما بینش هایی در ذهن دارید که حتی نمی دانید دارید.

سپس سوال بعدی این است، “خوب، آنها موافقت کردند که من برای آنها بنویسم. اما چه بنویسم؟”

من بارها در این مورد صحبت کرده ام. اگر در بسکتبال مهارت دارید، تصور اینکه افرادی هستند که شلیک توپ به حلقه برایشان بسیار دشوار است، برایتان دشوار است. پس از همه، برای شما بسیار آسان است.

این در مورد دانش نیز صادق است. شما افکار، خرد و بینش در سر دارید. آنها را آنجا رها نکن شاید فکر کنید همه این چیزها را می دانند. شما اشتباه می کنید.

هر چیزی که به آن علاقه دارید، در مورد آن بنویسید.

Google دوست شماست.

تا جایی که دسترسی به شخصی که مشارکت‌های سایت را مدیریت می‌کند، خوب، پیدا کردن آن نباید خیلی سخت باشد.

چند دقیقه تحقیقات اولیه را انجام دهید و باید بتوانید فرد مناسب را شناسایی کنید. سوال بعدی این است که چگونه به آنها می رسید.

در عصر امروز، شما می توانید به هر کسی دسترسی داشته باشید.

به نظر من توییتر به طور کلی بهترین مکان برای دسترسی به افرادی است که برای نشریات بزرگ می نویسند یا کار می کنند، به ویژه در بخش تجارت. .

شما ممکن است نام سایت را در توییتر جستجو کنید و ببینید آیا کسی از آنجا شما را دنبال می کند یا خیر. اگر نه، مرتبط ترین فرد را دنبال کنید و سپس از آنها بپرسید، ترجیحاً خصوصی، اما برای این کار، آنها باید شما را که مدیریت مشارکت کنندگان در سایت را بر عهده دارید، دنبال کنند.

بعد از اینکه به شما گفتند، از آنها بپرسید که آیا مایلند شما را معرفی کنند. آنها ممکن است پاسخ دهند که شما باید قطعه را بنویسید و از طریق کانال های رسمی ارسال کنید وگرنه آن را منتقل می کنند.

این کار را انجام دهید. اولین مقاله ای را که می خواهید در آن مشارکت کنید بنویسید و آن را خوب کنید.

مثل همیشه انسان باشید.

مثل بسیاری از چیزها در تجارت، همه چیز در مورد مردم، اعتماد و رابطه است.

وقتی فرد مناسب را شناسایی کردید، فقط نروید و او را مطرح کنید. ابتدا کمی اعتماد ایجاد کنید. شاید چند روز را با آنها و توییت هایشان درگیر کنید. به برخی از سوالات آنها پاسخ دهید. از آنها چند سوال بپرسید. توییت های آنها را به اشتراک بگذارید آدم باش.

هنگامی که شروع یک اتصال را برقرار کردید، از آنها بپرسید که آیا می توانید با آنها تماس بگیرید، خواه از طریق DM توییتر یا ایمیل.

سپس آن را برای آنها ارسال کنید و به بهترین ها امیدوار باشید.

به خاطر داشته باشید، اگر آنها مقاله شما را منتشر کنند، این یک توافق دوجانبه سودمند است و همه در نهایت برنده می شوند. موفق باشید.

نوشتن در اینجا یا برای سایر نشریات در حرفه من بسیار مهم بوده است. دسترسی من را به میلیون ها خواننده افزایش داده است. فالوورهای من در تمام شبکه‌های اجتماعی افزایش یافتند و توانایی من برای دسترسی به هر کسی در لینکدین افزایش یافت زیرا مردم می‌بینند کجا می‌نویسم و ​​دسترسی من به شرکت‌ها و مدیران بی‌پایان شده است.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی